Ο οδηγός της JOTA στην κατηγορία LMP2 ο Antonio Felix da Costa έθεσε τον ταχύτερο γύρο κατά την διάρκεια της εναρκτήριας περιόδου ελεύθερων δοκιμών αυτό το σαββατοκύριακο ενόψει του αγώνα στο Portimao για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.
Ο Da Costa ξεπέρασε με μικρή διαφορά τους πρωτοπόρους της Hypercar, Alpine Endurance Team και Toyota Gazoo Racing με χρόνο 1:33.752 βάζοντας το No. 38 και την Oreca 07 Gibson στην κορυφή των χρόνων την Παρασκευή στην περίοδο 90 λεπτών.
Ο Da Costa όπου είναι στην ίδια ομάδα με τους Anthony Davidson και Roberto Gonzalez, βρέθηκε πάνω από την Alpine του Nicolas Lapierre για να φτάσει την κορυφή με 0.029 δευτερόλεπτα διαφορά.
Ο Lapierre βρέθηκε μπροστά από τις δύο Toyota GR010 Hybrids,οι οποίες τερμάτισαν στην 3η και 4η θέση, με 27 λεπτά να απομένουν για την περίοδο πριν ο πρωταθλητής της Formula E χτυπήσει.
Ο Sebastien Buemi έφερε το No. 8 της Toyota με το Le Mans Hypercar στην 3η θέση με χρόνο 1:33.800, μπροστά από τον Kamui Kobayashi που σημείωσε 1:33.807 με την αδελφική GR010 Hybrid.
Τα πρώτα 4 μονοθέσια χωρίζονταν μόλις 6 δέκατα του δευτερολέπτου, ενώ τα τρία πρωτοπόρα αυτοκίνητα της Hypercar χωρίζονταν από 0.026 δευτερόλεπτα.
Ο Alex Brundle συμπλήρωσε την κορυφαία πεντάδα με 1:33.957 για την Inter Europol Competition της LMP2 με Oreca.
Η Glickenhaus Racing με το ολοκαίνουργιο 007 Le Mans Hypercar κατατάχθηκε στην 12η θέση γενικής, μπροστά από τρία μονοθέσια της LMP2, με τον Richard Westbrook με 1:34.789 όπου έφερε την Αμερικάνικη ομάδα σε έναν διαφορετικό ρυθμό από αυτόν της κατηγορίας Hypercar του WEC.
First official #WEC session ✅.@Glickenhaus @motul #8HPortimao pic.twitter.com/E3a6nu2MPV
— WEC (@FIAWEC) June 11, 2021
Οι υπόλοιποι συμμετέχοντες, ήταν ο Ben Hanley στην 6η θέση με την DragonSpeed ενώ ο Paul di Resta ήταν στην 7η θέση με την United Autosports.
Οι Oreca 07s των Racing Team Nederland, JOTA με το No. 28 και η Realteam Racing συμπλήρωσαν την δεκάδα.
Η Porsche ήταν κυρίαρχη στις κατηγορίες GTE
Φρέσκος από την νίκη του 24ωρου αγώνα του Nürburgring, ο Kevin Estre ήταν στην κορυφή του FP1 στην GTE-Pro καθώς η Porsche τερμάτισε στο 1-2 μπροστά από τις δύο Ferraris.
Ο Estre σημείωσε 1:40.227 με το No. 92 της Porsche 911 RSR-19 και ήταν πολύ κοντά από τον Gianmaria Bruni με 1:40.389.
??? ?????? – No.92 @PorscheRaces GT Team 911 RSR–19 driven by @kevinestre sets scintillating quickest time of 1m40.227s to head sister car driven by @GianmariaBruni who sets a 1m40.389s best.#WEC #8HPortimao pic.twitter.com/FEXJeAFowB
— WEC (@FIAWEC) June 11, 2021
Ο καλύτερος χρόνος για την Ferrari 488 GTE Evo ήταν 1:40.682 όπου σημειώθηκε από τον Daniel Serra με το αυτοκίνητο No. 71 της AF Corse, σχεδόν μισό δέκατο μακριά από την κορυφή.
Η Porsche ωστόσο προηγήθηκε της Ferrari στην GTE-Am, καθώς ο Matt Campbell προηγήθηκε της Dempsey-Proton Racing με το No. 77 της Porsche, από τον Andrea Piccini στο No. 60 για την Iron Lynx με το 488.
Ο Campbell σημείωσε 1:41.202 και είχε δύο δέκατα διαφορά από την κορυφή.
Ο Matteo Cairoli ήταν 3ος, μπροστά από τον Augusto Farfus με το No. 98 της Aston Martin Vantage GTE.
Αποτελέσματα: Free Practice 1
??? ??????? – @SignatechAlpine fastest in Hypercar class while the best time of the session has been set by @JotaSport No.38 in LMP2. @PorscheRaces topped the timing sheet in GTE Pro with the No.92, @ProtonRacing No.77 quickest in GTE AM.#WEC #8HPortimao pic.twitter.com/WNpCACsM6S
— WEC (@FIAWEC) June 11, 2021
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!