Η Ferrari βρίσκεται πιο κοντά στη Mercedes αναφορικά με την ισχύ του κινητήρα, αλλά σύμφωνα με δημοσιεύματα πλέον είναι η καλύτερη μονάδα ισχύος στη φόρτιση της μπαταρίας.
Οι τωρινές μονάδες ισχύος της Formula 1 είναι κατά πάσα πιθανότητα οι πιο αποδοτικοί υβριδικοί κινητήρες στον κόσμο. Ωστόσο, η πολυπλοκότητα και το κόστος τους σημαίνει πως απαιτούνται αλλαγές στη νέα γενιά κινητήρων που αναμένεται να έρθει το 2025.
Και φυσικά, με τις τότε αλλαγές, εάν κάποιος κατασκευαστής βρεθεί πολύ πίσω σε σχέση με τους άλλους, τότε η πολύπλοκη φύση τους σημαίνει πως είναι πολύ δύσκολο να αναστραφεί αυτή η κατάσταση.
Το τελευταίο είναι γνωστό στη Ferrari, καθώς το 2020 έπεσε στις μεσαίες θέσεις του midfield, δεχόμενη τα πλήγματα ενός ανίσχυρου κινητήρα που έκανε τα πράγματα δύσκολα και για τις Alfa Romeo και Haas που τον χρησιμοποιούσαν.
Ωστόσο, το Auto Motor und Sport αναφέρει πως η Ferrari πλέον έχει μικρύνει κατά πολύ τη διαφορά που τη χώριζε πέρυσι με τη Mercedes, ενώ πλέον βρίσκεται στα ίδια επίπεδα από πλευράς ισχύος με τη Renault.
Αυτό που βοηθάει όμως σε μεγάλο βαθμό το πακέτο της Ferrari όμως είναι η δουλειά που έγινε στο ηλεκτρολογικό κομμάτι. Πλέον, η μονάδα ισχύος της ιταλικής ομάδας θεωρείται πως είναι η καλύτερη στο κομμάτι της ανάκτησης ενέργειας, κάτι που σημαίνει μεγαλύτερη αποδοτικότητα και περισσότερη ιπποδύναμη.
“Οι σημαντικές αποφάσεις λήφθηκαν το καλοκαίρι του 2020, με τη Ferrari να δομεί μια εντελώς νέα μονάδα ισχύος”, αναφέρει το δημοσίευμα.
“Ενώ πέρυσι βρισκόταν ξεκάθαρα πίσω από τις Mercedes, Honda και Renault, πλέον βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με τη Renault, διατήρησε τη διαφορά που είχε με τη Honda και μίκρυνε αυτή από τη Mercedes”.
“Οι ειδικοί εκτιμούν πως το έλλειμμα της Ferrari στη ΜΕΚ είναι 15 με 20 hp. Από την άλλη, η Ferrari βρίσκεται ήδη μπροστά στο ηλεκτρικό κομμάτι. Η φόρτιση ενεργοποιείται πιο αργά στις ευθείες από τον ανταγωνισμό”.
Η Ferrari, στους πρώτους 5 αγώνες του 2021, μάχεται με τη McLaren για την κορυφή του midfield, ωστόσο ακόμα απέχει σε μεγάλο βαθμό από τις Mercedes και Red Bull.
Στο Μονακό, είδαμε μια Scuderia που επί ίσοις όροις διεκδίκησε τη νίκη. Ο Charles Leclerc πήρε την pole position στο Grand Prix της πατρίδας του και, αν και δεν κατάφερε καν να εκκινήσει λόγω προβλήματος στον πίσω άξονα κίνησης, ο Carlos Sainz πέτυχε μια εκπληκτική 2η θέση για την ομάδα του Maranello.
Η Mercedes είχε ήδη φτάσει στο συμπέρασμα πως η Ferrari θα ήταν δυνατή στο Μονακό, λόγω της καλής συμπεριφοράς της SF21 στις αργές στροφές.
“Στο Monte Carlo, η Ferrari είχε ένα μονοθέσιο ικανό ακόμα και για τη νίκη. Αλλά αυτό οφειλόταν στην πίστα”, προσθέτει το δημοσίευμα.
“Οι μηχανικοί της Mercedes αναγνώρισαν από τις μετρήσεις του GPS στους πρώτους 4 αγώνες πως η Ferrari είχε κατά μέσο όρο το ταχύτερο μονοθέσιο στις στροφές, ιδιαίτερα στις αργές. Η διαφορά των 20 hp με τη Mercedes και τη Honda δεν πλήγωσαν τη Ferrari, καθώς μόνο το 56% του γύρου είναι με τέρμα γκάζι στο Monte Carlo”.
Η Ferrari, ωστόσο, φαίνεται πως μελετά και αυτή τη Mercedes από πολύ κοντά, παίρνοντας μαθήματα από την απίστευτη προσοχή στη λεπτομέρεια που η γερμανική ομάδα έχει δείξει και τις έχει εν μέρει χαρίσει τα 7 double στους Τίτλους.
“Η κατανομή της ευθύνης βρίσκεται σε πολλούς ώμους, με την ανάθεση προτεραιοτήτων και την ανελέητη ανάλυση των λαθών”, συνεχίζει το δημοσίευμα.
“Έχουν επιστρέψει στη νοοτροπία πως κάθε λεπτομέρεια είναι σημαντική. Τα προβλήματα αντιμετωπίζονται και δεν διαχειρίζονται βιαστικά. Θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι αντιγραφή του συστήματος επιτυχίας της Mercedes”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!