Ο Andrea Caldarelli δήλωσε ότι η Orange 1 FFF Racing Team βρήκε την ταχύτητα των αντιπάλων της προς το τέλος του αγώνα “εκπληκτική” μετά την κυριαρχία της ομάδας με την Lamborghini κατά την διάρκεια του Σαββάτου στον αγώνα Paul Ricard 1000km καταρρέοντας την τελευταία ώρα του αγώνα.
Οι Caldarelli, Mirko Bortolotti και Marco Mapelli ήλεγχαν τον αγώνα για περισσότερες από πέντε ώρες στις συνολικά 6 ώρες εκκινώντας τον αγώνα από την pole position, αλλά η απόδοση της Lamborghini Huracan GT3 Evo μειώθηκε και την πέρασαν τα αυτοκίνητα των GPX Racing, Iron Lynx και Team WRT στο τελευταίο stint.
Μία ποινή 10 δευτερολέπτων μετά το τέλος του αγώνα για το No. 71 της Iron Lynx με Ferrari έδωσε στην FFF Racing την παρηγοριά του βάθρου.
Αλλά ο επικεφαλής της ομάδας εκείνη την στιγμή ήταν μπερδεμένος με την απότομη αλλαγή στον ρυθμό της ομάδας από τον πιο κοντινό αντίπαλο του No. 63 της Lamborghini στο τέλος, και υπονόησε ότι το Paul Ricard θα μπορούσε να είναι μία καταραμένη πίστα μετά τους τρεις συνεχόμενους τερματισμούς στην 3η θέση.
“Είναι γλυκόπικρο γιατί προηγούμασταν για 5 ώρες και 20 λεπτά, βασικά όλο τον αγώνα,” δήλωσε ο Caldarelli.
“Ήταν το τελευταίο πράγμα. Μιλώντας πριν το σαββατοκύριακο εγώ είπα ότι χάνουμε πάντα την νίκη εδώ. Πάντα τερματίζουμε 3η. Και να πάλι. Φαίνεται ότι είναι ένα στοιχειωμένο μέρος για εμάς εδώ.
“Δεν ξέρω τι έκαναν οι Porsche, Ferrari και Audi. Αυτοί έδειξαν σαν κάτι να αλλάζουν στα τελευταία 30 λεπτά.
“Ήμασταν αρκετά άνετοι με το προβάδισμα για 5 ώρες και 20 λεπτά, και τότε οι άλλοι μας πλησίασαν “αστεία” γρήγορα συγκριτικά με πριν. Οπότε αυτό ήταν μεγάλη έκπληξη, για να είμαι ειλικρινής.”
Στο πρώτο μισό του αγώνα, ο Bortolotti κέρδισε ένα προβάδισμα 8 δευτερολέπτων όπου διατηρήθηκε από τον Mapelli στο δεύτερο stint. Ο Caldarelli στην συνέχεια αύξησε την διαφορά στα 12 δευτερόλεπτα στα μισά του αγώνα, όπου μετά ο νικητής του αγώνα GPX Racing με Porsche 911 GT3 R άρχισε να κλείνει την διαφορά.
Ο Caldarelli θεώρησε πως η FFF θα μπορούσε να έχει μία πιο “εύκολη ζωή” εάν η διαφορά ως πρωτοπόρος δεν είχε εξαφανιστεί από το αυτοκίνητο ασφαλείας με δύο ώρες να απομένουν, αν και η GPX με την Porsche είχε ήδη αρχίσει να πιέζει σε εκείνο το σημείο.
“Το stint μου ξεκίνησε με μηδενική πρόσφυση μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας,” δήλωσε ο Ιταλός.
“Μετά το ανέβασα στα 5 ή 6 δευτερόλεπτα, και μετά άρχισε να μειώνεται. Τους τελευταίους 5, 6 ή 7 γύρους ήταν κάτω από 3 ή 4 δευτερόλεπτα. Αλλά νομίζω ότι ήταν μόλις μερικά δέκατα.
“Έπειτα όταν μπήκε ο Marco μέσα στο αυτοκίνητο για τα τελευταία 50 λεπτά, αυτοί ξαφνικά άρχισαν να αυξάνουν τον ρυθμό τους και εμείς όχι.
“Εγώ είχα χρησιμοποιημένα ελαστικά όταν έκανα το stint μου. Ο Marco ήταν με καινούργια. Εμείς κρατούσαμε τα καινούργια ελαστικά για το τέλος. Δεν νομίζω πως τα ελαστικά ήταν το πραγματικό πρόβλημα. Είδαμε μία μεγάλη διαφορά όσο αναφορά την ταχύτητα στο τέλος, και νομίζω ότι όλοι μπορούσαν να το δουν αυτό.
“Δεχτήκαμε προσπέραση από όλους στην ευθεία, με καθόλου δίκαιο τρόπο. Αλλά μερικές φορές έτσι είναι. Πρέπει να το αποδεχτούμε.
“Γι’ αυτό είναι απογοητευτικό, γιατί για κάποιο λόγο ξαφνικά υπήρξε κάτι που τα τελευταία 30 λεπτά βγήκε από τους άλλους.”
Η FFF έχασε μία πιθανή διπλή νίκη καθώς το αυτοκίνητο της κατηγορίας Pro-Am τερμάτισε 1ο στην πίστα πριν πέσει στην 2η θέση λόγο της ποινής στον Phil Keen που ανάγκασε την Audi να σπινιάρει.
Ο οδηγός κατηγορίας Bronze Hiroshi Hamaguchi, ο οποίος οδήγησε τέσσερις από τις έξι ώρες λόγο της στρατηγικής δύο οδηγών του No. 19 της Lamborghini, χρειαζόταν μόλις 0.105 δευτερόλεπτα για να τερματίσει μπροστά από την Sky-Tempesta Racing με Ferrari για να διαχειριστεί την ποινή 5 δευτερολέπτων μετά το τέλος του αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!