Η κάτοχος της pole Orange 1 FFF Racing Team με την Lamborghini Huracan GT3 Evo ελέγχει τις τρεις πρώτες ώρες του αγώνα Paul Ricard 1000km με τον Andrea Caldarelli να έχει προβάδισμα 12 δευτερολέπτων από τον 2ο στα μισά του αγώνα.
Ο Mirko Bortolotti ξεκίνησε τον 2ο γύρο του Endurance Cup για το GT World Challenge Europe από την μπροστινή σειρά των 47 αυτοκινήτων και απομακρύνθηκε από την Ferrari του Davide Rigon και την Mercedes-AMG του Vincent Abril.
Ο Bortolotti έπειτα έχτισε προβάδισμα 7 δευτερολέπτων από τον Rigon, ενώ ο Abril της Haupt Racing Team με Mercedes-AMG GT3 Evo έχασε ένα γύρο λόγο κλαταρίσματος στο μπροστινό αριστερό ελαστικό.
Περισσότερες από τις μισές συμμετοχές της Mercedes-AMG συμπεριλαμβανομένων των GetSpeed Performance, Toksport WRT και AKKA-ASP είχαν προβλήματα με τα ελαστικά στο πρώτο μισό του αγώνα.
Από την αρχή, το No. 63 με την Lamborghini προηγούταν στην 2η ώρα παρά την αλλαγή του Bortolotti με τον Marco Mapelli ενώ οι αντίπαλοι της FFF επέλεξαν το διπλό stint για τους οδηγούς όπου εκκίνησαν.
Here's a few angles of the start. That #63 Lambo was never letting go of the lead.
? https://t.co/KxY2w1xKZZ#GTWorldChEu pic.twitter.com/3amuS05hP3
— GT World Challenge Europe (@GTWorldChEu) May 29, 2021
Ο Mapelli κράτησε την διαφορά στην 2η θέση, ο οποίος άλλαξε τον David Pittard στο No. 34 της Walkenhorst Motorsport με την BMW M6 GT3 όπου είχε περάσει τον Rigon της Iron Lynx και την Ferrari 488 GT3 Evo 2020 στο πρώτο γύρο των pit stops.
Η BMW έπειτα πέρασε 2η και 3η καθώς ο Martin Tomczyk προσπέρασε τον Rigon στην γρήγορη Signes δεξιά-αριστερή στροφή, πριν πιάσει τον Pittard και περάσει τον teammate του στην τελευταία στροφή 10 λεπτά πριν την 2η ώρα.
Τα αυτοκίνητα της Walkenhorst βρέθηκαν πίσω στις θέσεις κατά την διάρκεια των δεύτερων pit stops στο τέλος της 2ης ώρας, με τον Marco Wittmann να τρέχει 2ος και τον Thomas Neubauer να γλιστράει πίσω από τον Callum Ilott, με τον Rigon μέσα, και την GPX Racing με τον Mathieu Jaminet.
Ο Jaminet, ο οποίος είναι teammate του Earl Bamber εκκίνησε 10ος, ανέβηκε θέσεις κατά την διάρκεια του τρίτου stint στο τιμόνι του No. 22 και της Porsche 911 GT3 R.
Ο Γάλλος πρώτα πήγε από την εξωτερική του Ilott με την Ferrari στην πρώτη στροφή, και περίπου 15 λεπτά αργότερα πέρασε την Wittmann και την BMW στην Signes.
Αυτό άφησε τους Jaminet, Bamber και Matt Campbell καθώς το τρίο ακολουθούσε την Lamborghini των Caldarelli, Bortolotti και Mapelli. Ο Wittmann ήταν 3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Jaminet στα μισά, τον Ilottt με το No. 71 της Ferrari και τον Neubauer με BMW.
Οι Nicklas Nielsen και Kelvin van der Linde πέρασαν γρήγορα και οι δύο τον Konsta Lappalainen για να φέρουν το No. 51 της Iron Lynx με Ferrari και το No. 32 της Team WRT με Audi R8 LMS GT3 Evo στην 6η και 7η θέση από το No. 114 της Emil Frey με Lamborghini.
Η AKKA-ASP προηγείται στην Silver Cup με την Garage 59 με Aston Martin Vantage GT3 να βρίσκεται 2η και να απειλεί συνέχεια την Mercedes-AMG κατά την διάρκεια των τριών ωρών.
Η Sky-Tempesta Racing με τον Chris Froggatt άρπαξε την πρωτιά στην Pro-Am από τον οδηγό Chris Goodwin της Garage 59, αλλά το No. 93 με την Ferrari δέχτηκε ποινή διέλευσης αργότερα λόγο οδήγησης εκτός ορίων στην πίστα.
Αυτό έφερε την FFF Racing Team με το No. 19 και την Lamborghini στην μπροστινή σειρά μετά την αλλαγή οδηγού με τον Phil Keen να προσπαθεί να περάσει τον συνοδηγό του Goodwin τον West κατά την διάρκεια του 2ου stint.
The sun is setting over Circuit Paul Ricard and wow, does it look good ?
? https://t.co/1ZNleDOE1R#GTWorldChEu pic.twitter.com/YZv3IEWvWz
— GT World Challenge Europe (@GTWorldChEu) May 29, 2021
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!