Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, δήλωσε πως η εντυπωσιακή εμφάνιση της Ferrari στο Grand Prix του Μονακό δεν σημαίνει πως η ομάδα θα μπορέσει να κοντράρει τις Mercedes και Red Bull στις στροφές χαμηλών ταχυτήτων σε άλλες πίστες.
Η Ferrari ήρθε στο Μονακό ως το ισχυρό αουτσάιντερ για ένα βάθρο μετά και τους πολύ καλούς χρόνους της SF21 στο τρίτο κομμάτι της πίστας της Βαρκελώνης, κομμάτι που αποτελεί καλή ένδειξη για τον ρυθμό ενός μονοθεσίου στους δρόμους του Πριγκιπάτου.
Η Scuderia όμως απέδωσε ψηλότερα από τις παρούσες προσδοκίες, έχοντας τον καλύτερο ρυθμό στο Μονακό. Ο Charles Leclerc πήρε την pole position, ενώ το ατύχημά του στη διαδικασία απέτρεψε τον Carlos Sainz από το να βρεθεί πιο κοντά στον Μονεγάσκο teammate του, καταλαμβάνοντας την 4η θέση στις κατατακτήριες.
Ενώ ο Leclerc δεν κατάφερε καν να εκκινήσει στον αγώνα λόγω προβλήματος στον πίσω αριστερά άξονα μετάδοσης κίνησης, απόρροια του Σαββατιάτικου ατυχήματός του που κανείς δεν έλεγξε, ο Sainz τερμάτισε 2ος στον αγώνα, πίσω από τον Max Verstappen. Αυτό ήταν το πρώτο βάθρο της Ferrari για το 2021 και το καλύτερο αποτέλεσμα από τη 2η θέση του Leclerc στην Αυστρία το 2020.
Η δύναμη της Ferrari στις χαμηλές στροφές θα μπορούσε να δώσει στην ομάδα περισσότερες ευκαιρίες για ένα βάθρο μέσα στο 2021, κυρίως σε Ουγγαρία και Σιγκαπούρη.
Ο επικεφαλής της ομάδας όμως, Mattia Binotto, δήλωσε πως “δεν είναι δεδομένη” μια επανάληψη όσων έγιναν στο Μονακό, προτιμώντας να εστιάσει στην εύρεση περισσότερου ρυθμού από την SF21 σε όλες τις πίστες του προγράμματος, αρχής γενομένης από το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν.
“Θεωρώ πως ναι, θα υπάρξουν πίστες με στροφές χαμηλών ταχυτήτων όπου μπορεί να είμαστε και πάλι ανταγωνιστικοί, αλλά αυτό δεν είναι δεδομένο”, σχολίασε ο Ιταλός.
“Αντί να σκεφτούμε σε ποια πίστα θα είμαστε ξανά ανταγωνιστικοί, θεωρώ πως έχουμε ήδη εστιάσει στο Μπακού, που είναι ο επόμενος αγώνες και έπειτα θα προσηλωθούμε στον επόμενο επειδή υπάρχει ακόμα κάποιο περιθώριο εξέλιξης του μονοθεσίου”.
“Πιστεύω πως δείξαμε πως προετοιμαζόμαστε καλά για το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, μπορούμε τουλάχιστον να εκμεταλλευτούμε το βέλτιστο δυναμικό του ίδιου του μονοθεσίου. Θα υπάρξουν κάποια αναβαθμίσεις, όχι πολλές, αλλά εξακολουθούν να έρχονται και είναι σημαντικό να δουλέψουν σωστά”.
Ο Sainz από τη μεριά του υποβάθμισε τις δυνατότητες της Ferrari για περισσότερα βάθρα εναντίον των Mercedes και Red Bull, τονίζοντας πως ο μοναδικός χαρακτήρας του Μονακό δεν θα υπάρξει σε άλλες πίστες.
Όταν ρωτήθηκε πότε θα μπορέσει να διεκδικήσει εκ νέου βάθρα, ο Sainz απάντησε: “Θεωρώ πως είναι μια αρκετά ξεκάθαρη απάντηση: απλά δείτε τα χαρακτηριστικά του Μονακό και ύστερα προσπαθήστε να δείτε ποια πίστα είναι πιο κοντά σ’ αυτήν. Δεν θα βρείτε πολλές και δεν θα βρείτε και ομοιότητες ακόμα και σε πίστες που είμαι σίγουρος πως θεωρείτε ότι είναι παρόμοιες”.
“Δεν σημαίνει πως θα παλεύουμε για την pole ή για βάθρα με τις Mercedes και Red Bull. Θεωρώ πως έχουν ακόμα πλεονέκτημα σε σχέση με μας και θα είναι πολύ δύσκολο να δούμε τους εαυτούς μας να παλεύουν για pole και νίκη”.
“Γι’ αυτό και αυτό το Σαββατοκύριακο, είναι λίγο δύσκολο στο να το αποδεχτείς γιατί δεν ξέρεις πότε θα ξανάρθει η επόμενη ευκαιρία. Θα πρέπει όμως να υπερηφανευτούμε για το βήμα προόδου που κάναμε και με το πόσο ανταγωνιστικό ήταν το μονοθέσιο αυτό το Σαββατοκύριακο”.
“Δεν είναι εύκολο να είσαι γρήγορος στο Μονακό και το γεγονός πως ο Charles και εγώ ήμασταν τόσο γρήγοροι οφείλεται στην καλή εμφάνιση της ομάδας και πώς όλα λειτούργησαν αυτό το Σαββατοκύριακο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!