Οι Porsche και Audi έχουν επιβεβαιώσει επίσημα μέσα από την συνέντευξη του Marshall Pruett στο RACER.com ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες της VAG θα συνεργαστούν με την κατασκευάστρια εταιρία σασί Multimatic η οποία θα κατασκευάσει τα μονοθέσια LMDh για τις δύο εταιρίες οι οποίες θα αγωνιστούν τόσο στο IMSA όσο και στο WEC της FIA από το 2023.
Στα νέα αγωνιστικά prototypes, θα χρησιμοποιηθεί ένα νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης όπως έχει επιβεβαιωθεί για τους αγώνες και στα δύο πρωταθλήματα με την νέα ομάδα Porsche Penske Motorsport να επιβεβαιώνεται και για τα δύο πρωταθλήματα, και με την Audi αναμένεται να επιβεβαιωθεί ένα παρόμοιο πρόγραμμα το οποίο θα βασίζεται περίπου στο ίδιο βασικό πακέτο σασί.
Οι κανονισμοί της κατηγορίας LMDh ορίζουν ότι όλα τα prototypes στην νέα κορυφαία κατηγορία πρέπει να βασίζονται σε έναν από τους τέσσερις κατασκευαστές σασί (Multimatic, Oreca, Dallara και Ligier). Το ακρωνύμιο LMDh σημαίνει Le Mans Daytona Hybrid. Τα αυτοκίνητα όπου θα αγωνιστούν στην νέα κορυφαία κατηγορία IMSA για το 2023 με αυτή του WEC της FIA από το 2023 συγχωνεύοντας τα μονοθέσια LMDh με αυτά της νέας κατηγορίας Hypercar μαζί με τα αυτοκίνητα LMH προδιαγραφών 2021 επίσης.
Η Multimatic είναι μία ιδιωτική, παγκόσμια επιχείρηση η οποία παρέχει μηχανικά εξαρτήματα, συστήματα και υπηρεσίες στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Οι βασικές ικανότητες της Multimatic περιλαμβάνουν την μηχανική και κατασκευή σύνθετων μηχανισμών, υλικά αμαξώματος, συστήματα αναρτήσεων και κατασκευή αμαξώματος, καθώς σχεδιασμό και εξέλιξη ‘ασήμαντων’ συστημάτων του αυτοκινήτου. Επιπλέον, η Multimatic προσφέρει εξειδικευμένο σχεδιασμό, εξέλιξη, και παραγωγή αυτοκινήτων δρόμου και αγωνιστικών.
Ο Fritz Enzinger, αντιπρόεδρος της Porsche Motorsport δήλωσε: “Η Multimatic είναι η πιο προφανή και λογική λύση για εμάς. Γνωρίζουμε αυτή την αξιοσέβαστη εταιρία και την ομάδα έμπειρων επαγγελματιών για πολλά χρονιά και είμαστε απόλυτα σίγουροι για την ποιότητα της δουλειάς τους. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε μία εντελώς νέα επιχειρηματική σχέση με αυτούς, αλλά μπορούμε να ξεκινήσουμε αμέσως. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας και είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται για την εξέλιξη ενός νέου αγωνιστικού αυτοκινήτου. Είναι απόλυτα απαραίτητο να μειώσουμε τα θέματα που υπάρχουν για να διασφαλίσουμε ότι θα είμαστε σε θέση να κάνουμε μία τέλεια δουλειά και να παραδώσουμε αυτό το πρόγραμμα όσο πιο σύντομα χρειαστεί. Υπάρχει ακόμα ένας παράγοντας ο οποίος είναι προνόμιο. Ένα μέρος της Multimatic, όπως η ομάδα Penske που συνεργαζόμαστε, έχει βάση το Mooresville στην Βόρεια Καρολίνα. Οι μικρές αποστάσεις και οι άμεσες γραμμές επικοινωνίας θα βοηθήσουν σημαντικά στην εξέλιξη του νέου αγωνιστικού prototype LMDh και στην συμμετοχή του.”
Ο Larry Holt, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Multimatic δήλωσε: “Η συνεργασία με την Porsche Motorsport είναι η κορύφωση των 30 χρόνων της κατασκευής τεχνογνωσίας στο τομέα της μηχανικής και της εξέλιξης των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Είναι προνόμιο να μας επιλέγει η Porsche ως το επόμενο κεφάλαιο στους παγκόσμιους αγώνες υβριδικών prototype. Η ιδέα LMDh, και η συγχώνευση κανονισμών μεταξύ της IMSA και του WEC είναι πρωτόγνωρο, και η Multimatic έχει δεσμευτεί να τα δώσει όλα. Η συνεργασία έχει ήδη αποδειχθεί ότι θα είναι απρόσκοπτη και ο ενθουσιασμός της ομάδας είναι εμφανής σε κάθε μας συνάντηση. Είμαι εξίσου χαρούμενος με την πρόσφατη ανακοίνωση της Porsche Penske Motorsport, καθώς απολαμβάνουμε μια μακρά σχέση με τον Roger Penske και τον οργανισμό του, ως συνεργάτες και ανταγωνιστές. Δεν μπορών φανταστώ κάποια καλύτερη ομάδα από αυτή την γειτονική μας στην Βόρεια Καρολίνα, για την καμπάνια των νέων αυτοκινήτων.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!