Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, πιστεύει πως θα χρειαστούν περισσότεροι από 15 άτομα προσωπικό και ένα άδειο εργοστάσιο ώστε να μπορέσει η Red Bull να φτιάξει ανταγωνιστικούς κινητήρες από το 2025.
Η Red Bull ξεκίνησε από φέτος ένα φιλόδοξο εγχείρημα, ανοίγοντας δικό της τμήμα κινητήρων, στην προσπάθειά της να προμηθεύει η ίδια με μονάδες ισχύος τα μονοθέσιά της από το 2025.
Η ομάδα του Milton Keynes έχει ξεκινήσει τις εργασίες ώστε να οικοδομήσει στη βάση της ένα ξεχωριστό εργοστάσιο για την παραγωγή κινητήρων, υπερσύγχρονων προδιαγραφών. Παράλληλα, έχει προβεί και σε σημαντικές κινήσεις στελέχωσης, συμφωνώντας με αρκετά άτομα από το τμήμα κινητήρων της Mercedes.
Παρ’ όλο όμως που βλέπει το προσωπικό του να φεύγει για τη Red Bull, κάτι που δεν είναι ιδανικό για κανέναν, ο Toto Wolff είναι ξεκάθαρος πως οι αναταράξεις στις δραστηριότητες της δικής του ομάδας ήταν ελάχιστες.
Και, ενώ παραδέχεται πως η Red Bull κάνει μια τεράστια επένδυση ώστε να διασφαλίσει πως θα παραμείνει ανταγωνιστική, ο Wolff πιστεύει πως η κλίμακα του εγχειρήματος που αντιμετωπίζει ο ανταγωνιστής της δεν θα πρέπει να υποτιμηθεί.
Ο Αυστριακός γνωρίζει πολύ καλά τα έξοδα στα οποία υποβάλλονται αυτά τα χρόνια οι Mercedes, Ferrari και Renault ώστε να φτάσουν τις υποδομές τους στο υψηλότερο επίπεδο, καθώς επίσης και το πόσο χρόνο χρειάζεται ώστε να γίνουν τα πράγματα σωστά.
Σε αποκλειστική του συνέντευξη με την ιταλική έκδοση του Motortsport.com, ο Wolff έθεσε σε ένα πλαίσιο το μέγεθος του εγχειρήματος με το οποίο η Red Bull βρίσκεται αντιμέτωπη.
“Έχουμε περίπου 900 άτομα να δουλεύουν στο Brixworth”, δήλωσε ο Wolff. “Προσέγγισαν 100 και κατάφεραν περίπου 10 με 15, κυρίως κατασκευαστικό προσωπικό, χωρίς απόδοση. Και υπό το πρίσμα αυτό, εάν έφτιαχνα εργοστάσιο στη θέση τους, θα ξεκινούσα έτσι επίσης”.
“Αλλά ανάμεσα στο να προσλάβω μερικούς ανθρώπους και το να έχω ένα εργοστάσιο κινητήρων πλήρως λειτουργικό, ανταγωνιστικό και γεμάτο, υπάρχει πολύς δρόμος”.
“Θεωρώ πως η Red Bull μπορεί να το καταφέρει αυτό, με τους πόρους που διαθέτει, αλλά η Mercedes και οι άλλοι βρίσκονται στο άθλημα για πολλές δεκαετίες, χτίζοντας τις υποδομές”.
“Έτσι, 15 άτομα και ένα εργοτάξιο δεν πρόκειται να είναι αρκετά ώστε να είναι ανταγωνιστικοί σε τρία χρόνια με τη μονάδα ισχύος τους”.
“Με βάση αυτό, τους παίρνουμε πολύ σοβαρά επειδή είναι εξαιρετική ομάδα και έχουν τα λεφτά να το κάνουν. Αλλά εάν γνωρίζουμε ένα πράγματα στη Formula 1, είναι πως απαιτείται χρόνος. Κανένα χρήμα δεν μπορεί να επιταχύνει την καμπύλη μάθησης”.
O Wolff δήλωσε για το Ισπανικό GP πως, ενώ κάποιο απ’ το προσωπικό στο HPP της Mercedes έχει φύγει, η τεράστια πλειοψηφία παραμένει πιστή στα Ασημί Βέλη, παρά τις μεγάλες προσφορές που τους έχει κάνει η Red Bull.
“Εσωτερικά, είναι αρκετά καλό που βλέπουμε τους πραγματικά πιστούς που έχουν προσεγγιστεί, είναι ένας πραγματικά μεγαλύτερος αριθμός απ’ όσους δελεάστηκαν”, σχολίασε ο Αυστριακός. “Βλέποντας αυτή την πίστη και την σταθερότητα κατά κάποιο τρόπο επιβεβαίωσε τις αξίες του group μας”.
“Κάποιοι πολύ καλοί άνθρωποι προσεγγίστηκαν. Δόθηκαν μισθοί σε νούμερα λαχείου. Και δεν το σκέφτηκαν δεύτερη φορά. Παράμειναν επειδή τους αρέσει το περιβάλλον και αυτά τα οποία πρεσβεύουμε”.
“Έχουμε ένα ωραίο περιβάλλον και έχουμε αποδείξει πως είναι ένα καλό περιβάλλον να δουλεύεις και να ευημερείς. Και αυτό είναι κάτι που με κάνει περήφανο για τον οργανισμό στο Brixworth”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!