Αυτό το σαββατοκύριακο το GT World Challenge Europe πηγαίνει στην Γαλλία και στην πίστα Magny-Cours, με τους δύο αγώνες Sprint, 1ο αγώνα το Σάββατο και 2ο αγώνα την Κυριακή.
Έπειτα από τον εναρκτήριο αγώνα αντοχής στην Monza, το GTWCE επιστέφει με τους αγώνες Sprint, με 27 πληρώματα στις κατηγορίες Pro, Pro-Am και Silver Cup.
Την παρασκευή είχαμε την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών το απόγευμα και το βράδυ ακολούθησε η περίοδος Pre-Qualifying όπου η Team WRT με Audi κατάφερε να είναι στην κορυφή και στις δύο περιόδους, ο Dries Vanthoor βρέθηκε στην κορυφή με το No. 32 και σημείωσε καλύτερο χρόνο 1:35.849.
Η Sainteloc Racing ήταν ταχύτερη στην δεύτερη βραδινή περίοδο της Παρασκευής και είχε διαφορά 0,280 δευτερόλεπτα διαφορά από τον χρόνο του Βέλγου οδηγού. Ο οδηγός του No. 25 με το Audi R8 LMS GT3 ήταν ταχύτερος από την άλλη WRT αλλά και από τις δύο Mercedes-AMG GT3 της AKKA ASP.
Στην 2η περίοδο είδαμε αρκετά αυτοκίνητα του Silver Cup να τερματίζουν στην πρώτη δεκάδα σημειώνοντας πάνω από 20 γύρους, ενώ τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Pro σημείωσαν τους περισσότερους γύρους στην απογευματινή περίοδο.
Πίσω από τον J.Pla και την AKKA ASP με το No. 87 βρέθηκε ο C.Froggatt με την Ferrari 488 GT3, 4 δέκατα μακριά από τον πρώτο χρόνο, όπου στην απογευματινή περίοδο ήταν στην 24η θέση και ο ρυθμός του ήταν μακριά από των πρωτοπόρων.
Στην Pro-Am η Garage 59 προηγήθηκε με 1:37.353 με την Aston Martin Vantage AMR GT3, ενώ στην 2η θέση βρέθηκε η Lamborghini Huracan GT3 Evo της Barwell Motorsport με 3 δέκατα διαφορά.
Αποτελέσματα: Free Practice / Pre-Qualifying
Πρόγραμμα Σάββατου 8/5 *(Ώρα Ελλάδος)
Qualifying 1: 18:05 – 18:25*
Race 1: 23:25 – 00:25*
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Matteo Braga σχολίασε τις αναβαθμίσεις των ελαστικών που θα δούμε στα αυτοκίνητα GT3
“Υπάρχουν μερικές αναβαθμίσεις κυρίως στα βρόχινα ελαστικά για τα οποία έχουμε εργαστεί σκληρά.
“Όταν είμαστε έτοιμοι και μπορούμε να πιάσουμε τους χρόνους που θέλουμε κατά την διάρκεια της περιόδου, τότε θα εφαρμοστούν.
“Προφανώς και προσπαθούμε να βελτιώσουμε τόσο την στεγνή γόμα όσο και τα βρόχινα κατά την διάρκεια της σεζόν. Όταν βλέπουμε ότι χρειάζονται αλλαγές στην σειρά θα είμαστε έτοιμοι.
“Προσπαθούμε επίσης να εισάγουμε κάτι καινούργιο: δεν θέλουμε να κάνουμε αλλαγές κάθε έξι μήνες, ενώ θέλουμε την οικονομική ισορροπία και την μείωση κόστους.
“Αλλά όταν δούμε ότι έχει έρθει η ώρα, προσπαθούμε να φέρουμε κάτι καινούργιο επειδή τα αυτοκίνητα εξελίσσονται όπως και οι ομάδες.
“Βλέπουμε φέτος ότι το grid είναι πολύ δυνατό, πιο πολύ από πέρυσι. Τα θέλω των ομάδων και των οδηγών είναι διαφορετικά χρονιά με χρονιά, έτσι προσπαθούμε. Για το 2021 η μοναδική αλλαγή θα γίνει στα βρόχινα ελαστικά.”
Φωτογραφικό υλικό
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!