Η Alpine Endurance Team προηγείται του αγώνα 6 ωρών του Spa στα μισά καθώς ο Nicolas Lapierre έχει πλεονέκτημα τριών δευτερολέπτων από τον Jose Maria Lopez με το No. 8 της Toyota GR010 Hybrid.
Το μη υβριδικό A480 Gibson LMP1 της Alpine πήρε το πλεονέκτημα από την 3η στην 1η θέση κατά την διάρκεια των δεύτερων γύρων pit stop της κατηγορίας Hypercar μετά από μία ώρα και 45 λεπτά.
Το No. 8 της Toyota πήρε τα ηνία στην μάχη των pit μετά το προσπέρασμα του Sebastien Buemi στον κάτοχο της pole Mike Conway κατά την διάρκεια του εναρκτήριου stint, αλλά χρειάστηκαν 30 δευτερόλεπτα για να βγει από τα pit λόγο προβλήματος στον ανεφοδιασμό καυσίμων.
Αυτό ισοδυναμούσε με 1 λεπτό και 46 δευτερόλεπτα από την είσοδο στην έξοδο των pit stop, αφήνοντας τον συνοδηγό του Buemi τον Brendon Hartley πίσω από την Alpine και το No. 7 της Toyota.
Η Alpine πήρε την πρωτοπορία εν μέρει στο δεύτερο pit stop του, το οποίο πραγματοποιήθηκε τρεις γύρους νωρίτερα, όπου ήταν 20 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο από αυτό του No. 7 της Toyota.
Μετά από 3 ώρες, στην 3η θέση είναι ο Hartley με σχεδόν 29δ πίσω από τον Lopez.
— ??? ???? —#WEC #6HSpa pic.twitter.com/X9u8Qr2ErW
— WEC (@FIAWEC) May 1, 2021
Η United Autosports συνεχίζει να προηγείται στο πρώτο μισό του αγώνα στην κατηγορία LMP2 με τον Phil Hanson να δίνει το τιμόνι του No. 22 και της Oreca 07 Gibson στον Filipe Albuquerque, ο οποίος πραγματοποίησε τον ταχύτερο γύρο την Παρασκευή στην κατηγορία του.
Ο Albuquerque μπήκε στα pit πριν την 3η ώρα ενώ βρισκόταν μπροστά με πάνω από 1 λεπτό από τον Nyck de Vries με το No. 26 της G-Drive Racing με την Aurus την οποία κατασκευάζει η Oreca.
Ο Antonio Felix da Costa ανέβασε την JOTA με το No. 38 Oreca στην 3η θέση με την κίνηση την οποία έκανε στην Team WRT με τον Ferdinand Habsburg ο οποίος ήταν στην κορυφή για λίγο αλλά μπήκε για αλλαγή οδηγού.
Ο Habsburg και ο da Costa πήγαιναν ρόδα με ρόδα στην Raidillon πριν ο οδηγός της WRT βρει κίνηση μπροστά του από τα αυτοκίνητα GT, δίνοντας την ευκαιρία στον da Costa και στην Racing Team Nederland με τον Giedo van der Garde να περάσουν μπροστά.
Στην GTE-Pro, ο Neel Jani προηγείται με το No. 92 της Porsche 911 RSR-19 από τον James Calado στο τιμόνι του No. 51 της AF Corse με την Ferrari 488 GTE Evo.
Ο Jani, ο οποίος είναι στην ίδια ομάδα με τον Kevin Estre, έχει πλεονέκτημα 23δ από τον Calado στο ξεκίνημα της τρίτης ώρας όπου ξεκινάει ο τρίτος γύρος pit stop της κατηγορίας.
Ο Daniel Serra είναι 3ος με την άλλη AF Corse, μπροστά από την Corvette Racing του Oliver Gavin.
Ο πρωτοπόρος της GTE-Am Francois Perrodo μπήκε στα pit πριν τα μισά του αγώνα.
Μετά από μία μικρή αλλαγή μπροστά από την Dempsey-Proton Racing με τον Matt Campbell, ο Perrodo με την AF Corse πέρασε τον Ried ο οποίος πήρε την θέση στο No. 77 της Porsche από τον Campbell μετά από μία ώρα.
Η TF Sport με την Aston Martin Vantage GTE και του No. 85 της Iron Lynx με Ferrari βρίσκονται ενδιάμεσα της κατάταξης στην GTE-Am.
???? ??????? ????? ??@SignatechAlpine #36@GDrive_Racing #26@AFCorse #51@OfficialTFSport #33#WEC #6HSpa pic.twitter.com/KDJ04H1SIJ
— WEC (@FIAWEC) May 1, 2021
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!