Η Toyota Gazoo Racing κλείδωσε την πρώτη σειρά της εκκίνησης για τον πρώτο αγώνα με τον νέο Le Mans Hypercar καθώς ο Kamui Kobayashi κέρδισε τον Kazuki Nakajima για την pole position του αγώνα 6 ωρών του Spa.
Ο Kobayashi έκανε ένα χρόνο 2:00.747 με το No. 7 και την Toyota GR010 Hybrid όπου προηγήθηκε στην περίοδο των κατατακτήριων της Παρασκευής στην διαδικασία 10 λεπτών του WEC, με την νέα προσπάθεια ενός μόνο οδηγού.
Ο χρόνος του Nakajima ήταν 2:01.266 με το αδελφικό No. 8 της Toyota όπου βρέθηκε 0.519δ μακριά από την pole. Οι δύο οδηγοί της Toyota πραγματοποίησαν τους χρόνους στο ξεκίνημα της περιόδου.
Μόλις 1 και μισό δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό του Kobayashi στην 3η θέση ήταν ο κάτοχος της pole στην LMP2 Filipe Albuquerque, ο οποίος κέρδισε τον άλλο συμμετέχοντα της Hypercar την Alpine Endurance Team.
Ο Albuquerque έβαλε τον ρυθμό στην LMP2 προτού μπει στα pit και επιστρέψει για να βελτιώσει την αρχική του προσπάθεια στο 2:02.404.
Αυτός αποδείχτηκε οριακά ταχύτερος από το 2:02.652 της Alpine με τον Nicolas Lapierre, όπου περίμενε μέχρι την τελευταία στιγμή την ευκαιρία για να ξεκινήσει την μοναδική προσπάθεια του στην πίστα.
Ο Nyck de Vries κατατάχθηκε 5ος συνολικά και 2ος στην LMP2 με την G-Drive Racing, μπροστά από την Racing Team Nederland του Giedo van der Garde όπου πήρε την pole στην ενδιάμεση κατηγορία Pro-Am.
Ο Norman Nato τερμάτισε 7ος για την Realteam Racing, μπροστά από τον οδηγό της G-Drive τον Roberto Merhi και τα δύο μονοθέσια της JOTA με τους Stoffel Vandoorne και Anthony Davidson στο τιμόνι.
O Estre ήταν 1 δευτερόλεπτο ταχύτερος στην GTE-Pro
Ο Kevin Estre συνέτριψε το ρεκόρ γύρου της GTE στο Spa με χρόνο 2:11.219 όπου έβαλε τον εργοστασιακό οδηγό της Porsche στην 1η θέση με πάνω από 1 δευτερόλεπτο διαφορά από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες της κατηγορίας Pro.
Ο Miguel Molina θα καταταχθεί μαζί με τον Estre στην μπροστινή σειρά του grid της GTE-Pro με χρόνο 2:12.351 με το No. 52 της AF Corse με την Ferrari 488 GTE Evo, όπου ο χρόνος σημειώθηκε μετά την πρώτη προσπάθεια του Ισπανού καθώς ο χρόνος του διαγράφηκε λόγο πατήματος εκτός ορίων της πίστας.
Ο Richard Lietz ήρθε στην 3η θέση με το No. 91 της Porsche, μπροστά από τον Alessandro Pier Guidi με το No. 51 της Ferrari.
Ο Antonio Garcia συμπλήρωσε την κατηγορία Pro με 2:13.106 με το No. 63 και την Chevrolet Corvette C8.R στις πρώτες κατατακτήριες εκτός Αμερικής.
Στην GTE-Am, ο Ben Keating έκλεψε την δόξα στην πρώτη προσπάθεια του για την TF Sport με την Aston Martin Vantage GTE.
Ο Keating, ο οποίος προηγήθηκε με 2:14.660 με σχεδόν 1 δευτερόλεπτο από την NorthWest AMR με την Aston Martin του Paul Dalla Lana, ενώ ο οδηγός της Dempsey-Proton Racing Andrew Haryanto ήρθε τρίτος.
Η διαδικασία των GTE είχε δύο κόκκινες σημαίες στο σημείο της Raidillon με τις Porsche της GTE-Am να εμπλέκονται.
Ο Christian Ried έχασε τον έλεγχο με το No. 77 της Dempsey-Proton με Porsche στο τρίτο λεπτό της διαδικασίας, ενώ λίγα δευτερόλεπτα αργότερα η Team Project 1 με τον Egidio Perfetti είχε ένα ατύχημα στο ίδιο σημείο, σπινιάροντας και έπεσε στο δεξί σημείο στις μπαριέρες.
Ο αγώνας θα εκκινήσει αύριο στις 14:30 (Ώρα Ελλάδος)
Οι κάτοχοι της pole position σε κάθε κατηγορία
Your #6HSpa pole sitters in each category:@TGR_WEC #7@UnitedAutosport #22@PorscheRaces #92@OfficialTFSport #33#WEC pic.twitter.com/5g7K5ly9Wg
— WEC (@FIAWEC) April 30, 2021
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!