Ο Kevin Estre είπε ότι οι οδηγοί της GTE βρίσκουν τους εαυτούς τους να είναι “κολλημένοι πίσω” από τα επιβραδυμένα prototypes του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA ενδιάμεσα στις στροφές στο 2ο κομμάτι του Spa-Francorchamps κατά την διάρκεια του Prologue test νωρίτερα την εβδομάδα.
Οι περιορισμοί του βάρους, της ισχύς και της κάθετης δύναμης που προσαρμόζονται σύμφωνα με την είσοδο της νέας πλατφόρμας Le Mans Hypercar έχουν μειώσει την απόδοση των prototypes από την περσινή σεζόν, ενώ τα αυτοκίνητα GTE παρέμειναν σε γενικές γραμμές στο ίδιο επίπεδο με το 2019-20.
Οι νέοι τεχνικοί υπολογισμοί επηρέασαν τα prototype μονοθέσια στο 2ο κομμάτι της πίστα όπου είναι γεμάτο στροφές, σε αντίθεση με το 1ο και 3ο κομμάτι που είναι γεμάτο ευθείες.
Ο Estre, πρωταθλητής στα GT του WEC το 2018-19, εξήγησε ότι αυτός και οι άλλοι οδηγοί της GTE ακολουθούν και πιάνουν τα prototypes στα sequence των στροφών μετά την Les Combes στο τέλος της ευθείας Kemmel.
“Αυτοί έχουν περισσότερη δύναμη από εμάς και είναι πιο γρήγοροι στις ευθείες,” δήλωσε αυτός.
“Εάν σε πιάσουν αυτοί στο 1ο και στο 3ο κομμάτι, δεν υπάρχει θέμα. Στο 2ο κομμάτι, εάν δεν μας προσπεράσουν ενδιάμεσα στην Les Combes, τους πιέζουμε να το κάνουν στην στροφή 9.
“Είμαστε μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων τους. Σε αυτά τα τεχνικά μέρη, δεν έχουν κάποιο πλεονέκτημα με εμάς και το κιτ χαμηλής κάθετης δύναμης του Le Mans και το βάρος όπως έχουν τώρα.
“Η GTE είχε πάντα πολύ καλή ισορροπία μηχανικά, αλλά τώρα το βάρος από τα LMP είναι πιο κοντά στο δικό μας βάρος, αυτοί δεν κερδίζουν κάτι σημαντικό σε αυτές τις στροφές. Είμαστε κολλημένοι πίσω τους.
“Πιστεύω ότι δυστυχώς θα δούμε πολλά αυτοκίνητα GTE να μπλοκάρουν τα μονοθέσια LMP ακριβώς πριν την Les Combes επειδή εάν δεν μας προσπεράσουν σε εκείνο το σημείο, θα χάσουμε αρκετό χρόνο οπότε θα είμαστε πιο επιθετικοί.”
Ο Estre ανέφερε ότι οι κορυφαίοι οδηγοί της GTE στις κατηγορίες Pro και Am αντιμετωπίζουν σημαντική απώλεια χρόνου όταν έρχονται αντιμέτωποι με ερασιτέχνες οδηγούς της LMP2.
“Αυτό είναι ακόμα χειρότερο,” είπε αυτός. “Εάν ένας ‘gentleman’ προσπεράσει εμάς, χάνουμε 1.5 δευτερόλεπτο στον γύρο. Με τον σκληρό ανταγωνισμό που υπάρχει εδώ δεν μπορείς να αποφύγεις το χάσιμο χρόνου.
“Νομίζω ότι θα είναι δύσκολο. Μπορεί επίσης να δεις να παλεύουν περισσότερο με τα αυτοκίνητα, μπορεί επίσης με την Toyota για την ταχύτητα που έχουν στις στροφές. Μπορεί πραγματικά να δείτε τα αυτοκίνητα να παλεύουν ακόμα πιο πολύ.
“Η ζωή είναι πιο σκληρή για αυτούς και η διαφορά μεταξύ όλων των κατηγοριών να είναι μικρότερη. Πρόκειται να είναι μία πρόκληση.”
Όταν ρωτήθηκε πως η προοπτική της βροχής θα μπορούσε να επηρεάσει την δυναμική στην 2η στροφή της πίστας, ο Estre δήλωσε: “Στην βροχή, η διαφορά είναι πάντα μικρότερη μεταξύ εμάς και αυτών των μονοθέσιων.
“Αυτοί έχουν περισσότερο βάρος και λιγότερη κάθετη δύναμη. Εμείς έχουμε πολύ καλά ελαστικά. Αυτοί έχουν καλά ελαστικά, αλλά νομίζω ότι τα δικά μας είναι καλύτερα. Οπότε πιστεύω ότι η διαφορά μας θα είναι μικρότερη.
“Πιστεύω ότι στην βροχή οι ερασιτέχνες οδηγοί δεν θα μας προσπεράσουν. Και οι επαγγελματίες θα περάσουν δύσκολα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!