Ο οδηγός της Ferrari στην GTE-Pro Alessandro Pier Guidi σχολίασε την απόδοση της κατηγορίας Hyperacar καθώς και της LMP2, ωστόσο δεν έκρυψε την ανησυχία του για τις κατηγορίες GTE και το κυκλοφοριακό που δημιουργείται σε συνθήκες αγώνα.
Ο Alessandro Pier Guidi δήλωσε μέσα στην μέρα ότι τα prototypes θα συμπεριφέρονται πιο επιθετικά στην πίστα μετά τους περιορισμούς που δέχθηκαν πριν το Prologue δίνοντας την ευκαιρία στα αυτοκίνητα και τους οδηγούς της GTE “να σκέφτονται για αυτό.”
Ο Ιταλός τόνισε ότι ο τρόπος με τον οποίο προσπερνούσαν τα prototypes τα GTEs είναι “πιο φυσιολογικός τώρα” λόγο της αύξησης στον χρόνο ώστε να πλησιάσουν τα αυτοκίνητα GTE και της έλλειψης ‘boost’ στην έξοδο της στροφής για την κορυφαία κατηγορία, αλλά επισήμανε ότι αυτό δεν καθιστά απαραίτητα την διαδικασία προσπέρασης ευκολότερη.
“Στο παρελθόν, έβλεπες ως συνήθως τις LMP1 στους καθρέφτες, ακόμα και εάν ήταν μακριά, μετά από δύο στροφές ήταν εκεί και επιχειρούσαν να σε προσπεράσουν,” είπε ο Pier Guidi.
“Τώρα έχεις περισσότερο χρόνο. Ο τρόπος που αναμένεις για το πως θα σε περάσει αυτό το μονοθέσιο είναι λίγο πιο αργός.
“Για αυτούς το να σε προσπεράσουν είναι εύκολο, επειδή στο παρελθόν οι LMP1 σε προσπερνούσαν από την εξωτερική στην Blanchimont ενώ βρισκόταν στα χαλίκια.
“Η ταχύτητα και το ‘grip’ ήταν πιο υψηλά όταν σε προσπερνούσαν, αλλά τώρα δεν είναι έτσι.
“Πιστεύω ότι θα είναι πιο δύσκολο να μοιραστούμε την πίστα τώρα από ότι πριν, ακόμα και εάν στο παρελθόν η ταχύτητα ήταν τεράστια.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!