Ο οδηγός της United Autosports στην LMP2 Filipe Albuquerque έβαλε τον ρυθμό στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών για τον σαββατοκύριακο ενόψει του πρώτου αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής στο Spa.
Ο κάτοχος του τίτλου στην κατηγορία LMP2 του WEC και του European Le Mans Series σημείωσε ένα χρόνο 2:04.083 ενώ απέμεναν 15 λεπτά στην περίοδο 90 λεπτών το απόγευμα της Πέμπτης.
Η προσπάθεια του ήταν 0.085 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη από τον ταχύτερο γύρο του Nyck de Vries στο Prologue test πριν την έναρξη της σεζόν που έλαβε μέρος στο Spa την Δευτέρα και την Τρίτη.
2ος ταχύτερος στο Free Practice 1 ήταν ο Matthieu Vaxiviere με το μονοθέσιο της κατηγορίας Hypercar Alpine A480 Gibson LMP1.
Ο Vaxiviere προηγήθηκε από νωρίς σημειώνοντας 2:04.335, που ήταν ο καλύτερος της κατηγορίας Hypercar από αυτόν του Prologue κατά 3 δέκατα, πριν ο Albuquerque βελτιώσει τον χρόνο του για την United Autosports.
Ο Norman Nato τερμάτισε 3ος συνολικά για την ομάδα της κατηγορίας LMP2 Pro-Am Realteam Racing.
Η Realteam με Oreca, η οποία προετοιμάζεται από την TDS Racing, σταμάτησε νωρίς στην περίοδο στην στροφή Bus Stop λίγο μετά τον χρόνο του Nato σημειώνοντας 2:04.471 και δεν συμμετείχε περαιτέρω στις ελεύθερες δοκιμές.
Παρόλο που η Alpine κατάφερε να φέρει το μονοθέσιο της στα κορυφαία δύο της κατηγορίας, η Toyota GR010 Hybrid με το Le Mans Hypercars της εργοστασιακής ομάδας Toyota Gazoo Racing τερμάτισε 7η και 8η.
Ο καλύτερος χρόνος της Toyota ήταν 2:04.574 που σημειώθηκε από τον Mike Conway, μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον συνολικό ρυθμό, ενώ το μονοθέσιο No. 8 τερμάτισε με 2:04.947 στα χέρια του Brendon Hartley.
5 μονοθέσια της LMP2 τερμάτισαν μπροστά από τις καλύτερες προσπάθειες των Toyotas όπου ήταν οι JOTA, DragonSpeed και η Racing Team Nederland από την 4η έως την 6η θέση αντίστοιχα.
Πίσω από τις δύο Toyotas βρέθηκαν οι Oreca της Inter Europol Competition και η πρωτοπόρος στο Prologue με το No. 26 Oreca με βάση την Aurus 01 Gibson της G-Drive Racing.
The first free practice session has come to an end in @circuitspa. The fastest cars from each class are:@SignatechAlpine #36@UnitedAutosport #22@PorscheRaces #92@Project1_93 #56#WEC #6HSpa @Total pic.twitter.com/yH0DX958yX
— WEC (@FIAWEC) April 29, 2021
Απόλυτη κυριαρχία για τις Porsches στην GTE-Pro και στην GTE-Am
Η Porsche έκανε το 1-2 στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών της χρονιάς για την κατηγορία 5 αυτοκινήτων της GTE-Pro, στην οποία συμμετέχει για αυτό το σαββατοκύριακο η Corvette Racing.
Ο Kevin Estre με 2:13.466 στο τιμόνι του No. 92 με την Porsche 911 RSR-19 πήρε την πρωτοπορία από τον teammate του Richard Lietz με το αυτοκίνητο No. 91 με χρόνο 2:13.500.
Οι Ferrari 488 GTE Evos και τα δύο πληρώματα της AF Corse τερμάτισαν στην 3η και 4η θέση, με τον Alessandro Pier Guidi να είναι 3ος με 2:13.520.
Η καλεσμένη Chevrolet Corvette C8.R τερμάτισε σχεδόν 1 δευτερόλεπτο πίσω από τον ρυθμό της κατηγορίας με 2:14.405.
Η Corvette τερμάτισε πίσω από τα δύο αυτοκίνητα της κατηγορίας GTE-Am, όπου πρωτοπόρος ήταν ο Matteo Cairoli με το No. 56 της Team Project 1 με Porsche.
Ο Ιταλός με 2:13.941 σημείωσε την πρώτη εμφάνιση οδηγού κατηγορίας GTE-Am που σπάει το φράγμα των 2 λεπτών και 14 δευτερολέπτων αυτήν την εβδομάδα.
Οι ιδιωτικές Porsches, θα τρέξουν στην 1η, 2η και 3η καθώς η Dempsey-Proton Racing με την 911 RSR-19s έκλεψε την θέση και άφησε πίσω το No. 60 της Iron Lynx με Ferrari και την NorthWest AMR με την Aston Martin Vantage GTE.
Το Free Practice 1 είχε μία σύντομη κόκκινη σημαία λόγο του ότι ο αλυτάρχης βρισκόταν σε μη εξουσιοδοτημένη θέση.
Τα αποτελέσματα του FP1
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!