Ο Carlos Sainz δήλωσε πως μπορεί να ισοφαρίσει τον ρυθμό ενός γύρου του teammate του εάν βάλει μαζί όλα καλά του κομμάτια σε έναν γύρο.
Όπως και όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί που άλλαξαν ομάδα το 2021, ο Sainz δυσκολεύτηκε να συμβαδίσει με τον teammate του καθώς προσπαθεί να προσαρμοστεί σε ένα νέο γι’ αυτόν περιβάλλον, με τη διαδικασία αυτή να μην υποβοηθείται λόγω της μικρής διάρκειας των χειμερινών δοκιμών.
Στην Imola, ο Ισπανός ήταν μόλις 11ος στις κατατακτήριες, ενώ ο Leclerc εν τέλει ξεκίνησε στον αγώνα 4ος. Ωστόσο, ο Sainz δήλωσε πως τα καλύτερα επί μέρους χρονομετρημένα του στην πίστα ήταν το ίδιο καλά με αυτά του Leclerc και απλά χρειάζεται να τελειοποιήσει τον ρυθμό του σε όλο τον γύρο.
“Ξέρω πως είναι ειδικός στις κατατακτήριες”, δήλωσε ο Sainz σχετικά με τον ομόσταβλό του. “Και ειδικά στη Ferrari δείχνει σαν στο σπίτι του και γνωρίζει ακριβώς τι να περιμένει από το μονοθέσιο στις συνθήκες υψηλής πρόσφυσης του Q2 και του Q3. Είναι ειδικός, είναι ένας πολύ, πολύ καλός οδηγός”.
“Αλλά ταυτόχρονα εάν υπάρχει κάτι που έχω δει κατά τη διάρκεια αυτών των δύο αγώνων είναι πως είμαι δεν πιο αργός απ’ αυτόν πουθενά. Έτσι, γνωρίζω πως εάν συνθέσω έναν καλό γύρο, μπορώ να βρεθώ στα δικά του στάνταρ”.
“Είναι πλέον ζήτημα του να προσηλωθώ στο πώς θα πετύχω αυτούς τους γύρους, τί είναι αυτό που κάνει, και τί μπορώ να κάνω ώστε να γίνω καλύτερος στο να πετυχαίνω τέτοιους γύρους”.
“Ή ίσως απλά χρειάζομαι λίγο περισσότερο χρόνο και περισσότερη εμπειρία. Ας δούμε λοιπόν, αλλά παίρνω θάρρος απ’ όσα βλέπω στα δεδομένα, και για μένα πρόκειται περισσότερο για θέμα χρόνου”.
Ο Sainz δήλωσε επίσης πως γνωρίζοντας πώς να τοποθετήσει το μονοθέσιο καθώς περνά πάνω από τα κερμπ αποδείχτηκε ιδιαίτερα δύσκολο στην Imola.
“Ήταν ίσως το πώς περνούσα πάνω από τα κερμπ, το πώς το μονοθέσιο αντιδρούσε στο κερμπ, ανάλογα με τη γωνία με την οποία εισέρχομαι σε αυτό”, εξήγησε ο Ισπανός.
“Και πιάστηκα στον ύπνο μερικές φορές στα chicane μπαίνοντας στο κερμπ με διαφορετική γωνία και βγαίνοντας άτσαλα”.
“Μετά τα κερμπ αυτά υπήρχαν μεγάλες ευθείες και έχανα σε αυτές ένα με δύο δέκατα εξαιτίας αυτών”.
“Βασικά σε αυτό αναφέρομαι, το να γνωρίζεις πώς θα συμπεριφερθεί το μονοθέσιο σε μια γωνία και το να είσαι πολύ ακριβής στη γωνία με την οποία περνάς από πάνω ώστε να ξέρεις πως στην ευθεία που ακολουθεί δεν θα χάσω ενάμιση δέκατο το οποίο μόλις κέρδισα”.
“Είμαι αρκετά σίγουρος για το πού βρίσκεται αυτός ο (γρήγορος) γύρος και πώς μπορώ να τον πετύχω”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!