Ο Filipe Albuquerque σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στην 1η ημέρα δοκιμών πριν την έναρξη της σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA στο Spa προπορευόμενος από τα αυτοκίνητα Hypercar των Toyota Gazoo Racing και Alpine Endurance Team.
Ο Albuquerque, ο οποίος ήταν ταχύτερος κατά την διάρκεια της 1η περιόδου το πρωινό της Δευτέρας, παρέμεινε πρώτος με το No. 22 της United Autosports με Oreca 07 Gibson.
Ο Πορτογάλος οδηγός σημείωσε χρόνο στο 2:04.882 ο οποίος βρέθηκε μπροστά από τον Job van Uitert στην 2η θέση με την Racing Team Nederland με Oreca με διαφορά μόλις 0,001 δευτερόλεπτα
Ο Robin Frijns τερμάτισε 3ος για την Team WRT με 2:05.043, ενώ το ταχύτερο Hypercar βρέθηκε στην 4η θέση της γενικής κατάταξης.
Η Alpine A480 Gibson με οδηγό τον Matthieu Vaxiviere έκανε ένα χρόνο στο 2:05.230 για να προηγηθεί της νέας κατηγορίας του WEC έπειτα από την 1η ημέρα των επίσημων δοκιμών.
Αυτό συγκρίνεται με το 2:05.413 από τον Kazuki Nakajima με το No. 8 της Toyota GR010 Hybrid, όπου τερμάτισε 7ος στην γενική κατάταξη πίσω από την Realteam Racing της LMP2 με Oreca.
Οι πιο αργοί χρόνοι των Hypercar σημειώθηκαν παρά την μείωση ισχύος της LMP2 και το μειωμένο βάρος έπειτα από τον κανονισμό BoP.
Η Toyota με το αυτοκίνητο LMH No. 7 δεν σημείωσε κάποιον χρόνο το πρωινό και η μόνη συμμετοχή της ήταν τα τελευταία λεπτά πριν το τέλος της απογευματινής περιόδου.
Ο Mike Conway συμπλήρωσε 6 γύρους με το No. 7, με την καλύτερη προσπάθεια του Άγγλου να είναι 2:10.101.
Η Toyota ανέφερε ηλεκτρικά και υδραυλικά προβλήματα κατά την διάρκεια της περιόδου.
Στην GTE-Pro, ο Kevin Estre ήταν και πάλι ταχύτερος με το No. 92 και την Porsche 911 RSR-19 όπου ο Γάλλος μοιράζεται το ίδιο αυτοκίνητο με τον Neel Jani.
Παρά την πρωτοπορία στην κατάταξη, ο Estre με προσπάθεια 2:14.304 μείωσε και άλλο τον χρόνο με 2:14.198.
Ο οδηγός της AF Corse με Ferrari Miguel Molina ήταν 2ος στην απογευματινή περίοδο με χρόνο 2:14.633, ενώ ο Gianmaria Bruni ήταν 3ος με το No. 91 της Porsche.
Ο Matteo Cairoli έθεσε τον ρυθμό στην GTE-Am για την Team Project 1, με τον Ιταλό να σημειώνει 2:14.740 κερδίζοντας όλους του αγωνιζόμενους της GTE εκτός από τους Estre και Molina.
Η 2η περίοδος Prologue διακόπηκε από δύο περιόδους με κόκκινες σημαίες, η πρώτη ήρθε μετά από τα πρώτα 15 λεπτά αφότου ο Sean Gelael τράκαρε το No. 28 της JOTA με Oreca LMP2 στην Raidillon.
Περίπου την ίδια ώρα, ο Anders Buchardt βγήκε εκτός στην Les Combes με το No. 56 της Team Project 1 με Porsche, οδηγώντας ένα αυτοκίνητο στο οποίο θα απουσιάζει από το υπόλοιπο της σεζόν.
Μία κόκκινη σημαία έφερε τον τερματισμό της 2ης περιόδου νωρίτερα από το προγραμματισμένο επειδή η Team WRT με Oreca σταμάτησε στην μέση του δρόμου.
Καμία από τις TF Sport με τις Aston Martin Vantage GTEs δεν εμφανίστηκαν το απόγευμα μετά τα ‘βαριά’ ατυχήματα στην Raidillon νωρίτερα σήμερα.
Η United Autosports ήταν πρωτοπόρος στην 1η περίοδο του Prologue Test, με την TF Sport με Aston Martin να έχει μία μεγάλη έξοδο
Η TF Sport με την Aston Martin Vantage GTEs τράκαρε στην Raidillon ενώ η United Autosports της LMP2 με οδηγό τον Filipe Albuquerque πραγματοποίησε τον ταχύτερο γύρο στην εναρκτήριο περίοδο των δοκιμών εξέλιξης πριν την έναρξη της σεζόν.
Ο Ben Keating χτύπησε με μεγάλη ταχύτητα στο σημείο Eau Rouge-Raidillon εμφανίζοντας αμέσως οι κόκκινες σημαίες μόλις την 1η ώρα από τις συνολικά δύο της πρωινής περιόδου της Δευτέρας, πριν η D’station Racing με τον Satoshi Hoshino τρακάρει 10 λεπτά μετά την επαναφορά της πράσινης σημαίας.
Το δεύτερο ατύχημα του αυτοκινήτου No. 777 της D’station προκάλεσε ζημιά στις αριστερές μπαριέρες που οδήγησε τους αγωνοδίκες σε πρόωρη διακοπής της περιόδου.
Στη κορυφή της κατάταξης, οι αγωνιζόμενοι της LMP2 ήταν τα ταχύτερα μονοθέσια από αυτά της νέας κορυφαίας κατηγορίας Hypercar τερματίζοντας στην 8η θέση γενικής.
Ο Albuquerque έκανε τον ταχύτερο γύρο με την νικήτρια του τίτλου το 2019-20 No. 22 Oreca 07 Gibson με 2:04.968 όπου ήταν μισό δευτερόλεπτο καλύτερος από την δεύτερη καλύτερη προσπάθεια για την Racing Team Nederland με τον Giedo van der Garde.
Αυτό ήρθε μετά από μία σύντομη ατυχία για το αυτοκίνητο της United όπου ήταν ο λόγος για μία σύντομη περίοδο κόκκινης σημαίας στις αρχές της περιόδου έπειτα από ένα κόλλημα στα ‘sausage’ curb στην στροφή Bus Stop.
Ο ταχύτερος γύρος των Hypercar ήταν 2:06.896 από τον Brendon Hartley με το No. 8 της Toyota GR010 Hybrid λίγο πριν την τελευταία κόκκινη σημαία.
Εκείνη την χρονική στιγμή, ήταν 1.928 δευτερόλεπτα μακριά από τον συνολικό ρυθμό, συγκριτικά με το 2:07.586 της Alpine Endurance Team με το αυτοκίνητο A480 Gibson LMP1 που οδηγούσε ο Matthieu Vaxiviere.
Το No. 7 της Toyota δεν σημείωσε κάποιο χρόνο κατά την διάρκεια της 1ης περιόδου του Prologue Test.
Ο 3ος ταχύτερος συνολικά ήταν ο Loic Duval με την Realteam Racing με Oreca μπροστά από τις DragonSpeed με τον Ben Hanley, JOTA με τον Anthony Davidson και την Team WRT με τον Charles Milesi.
Ο Kevin Estre έθεσε τον ρυθμό στην κατηγορία GTE-Pro για την Porsche, καθώς η Ferrari τερμάτισε 2η μπροστά από την Corvette Racing στην 3η θέση.
Ο καλύτερος χρόνος για τον Estre ήταν 2:14.198 και ήρθε νωρίς στην πρώτη περίοδο, ενώ ο James Calado βελτίωσε τον χρόνο του κλείνοντας την διαφορά στα 0.189 δευτερόλεπτα για το No. 51 της AF Corse με την Ferrari 488 GTE Evo.
Ο Antonio Garcia έφερε την τρίτη κατασκευάστρια στην πρώτη τριάδα με χρόνο 2:14.924 πίσω από το τιμόνι του No. 63 της Chevrolet Corvette C8.R.
Τον ρυθμό της GTE-Am έθεσε ο Antonio Fuoco με την νέα Cetilar Racing με Ferrari.
Ο Fuoco έκανε μία προσπάθεια στο 2:14.509 για περάσει μπροστά από όλους τους αγωνιζόμενους της κατηγορίας του εκτός από δύο της κατηγορία Pro.
2ος στην GTE-Am ήταν ο Matt Campbell με το No. 77 της Dempsey-Proton Racing με Porsche, μπροστά από την Team Project 1 με Porsche του Matteo Cairoli.
The kind of sight we love.#WEC #WECPrologue pic.twitter.com/TSlO5JsWcz
— WEC (@FIAWEC) April 26, 2021
Αποτελέσματα Test Session 1 / Test Session 2
Φωτογραφικό υλικό
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!