Η Red Bull στοχεύει «στα καλύτερο ταλέντο» που είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή στη προσπάθειά της να ξεκινήσει το φιλόδοξο πρόγραμμα σχεδιασμού και παραγωγής κινητήρων της Formula 1, καθώς οι εργασίες ξεκίνησαν αυτήν την εβδομάδα στο νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιό της στο Milton Keynes.
Η ομάδα με βάση το Milton Keynes, ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα την κατασκευή μιας νέας εγκατάστασης που θα γίνει το επίκεντρο του τμήματος της Red Bull Powertrains.
Καθώς η Red Bull επιταχύνει τις προσπάθειες προετοιμασίας της πριν από την εξαγορά του project από τη Honda το επόμενο έτος, ο υπεύθυνος της ομάδας και ο διευθύνων σύμβουλος της Red Bull Powertrains, Christian Horner, αποκάλυψε πώς δεν αναστέλλονται οι επενδύσεις ή η προσπάθεια ώστε να διασφαλίσει η επιτυχία του εγχειρήματος.
Με τη Red Bull να είναι γνωστή εδώ και χρόνια για την παραγωγή ενός από τα καλύτερα σασί στο grid, ομάδα θέλει να επιτύχει παρόμοια φήμη και με τον κινητήρα της.
Το κλειδί για την επιτυχία του σασί της Red Bull ήταν η υπογραφή του επικεφαλής τεχνολογίας, Adrian Newey, με τον Horner να δηλώνει ότι η υπογραφή του κορυφαίου ταλέντου στο «μέτωπο» του κινητήρα είναι επίσης ζωτικής σημασίας.
«Θα εφαρμόσουμε την ακριβώς ίδια φιλοσοφία με αυτή που εφαρμόσαμε στη πλευρά του σασί», δήλωσε ο Horner στο Motorsport.com.
«Οπότε η πρόθεσή μου, όπως έκανα και με το σασί, είναι να διασφαλίσουμε ότι θα προσελκύσουμε το σωστό ταλέντο και το καλύτερο ταλέντο».
Η Red Bull κατασκευάζει ένα νέο εργοστάσιο κινητήρων στο πλαίσιο της υπάρχουσας λειτουργίας της στο Milton Keynes. Οι εργασίες ξεκίνησαν πριν από λίγες ημέρες για τη μετατροπή της υπάρχουσας έκτασης και των εγκαταστάσεων που υπάρχουν αυτή τη στιγμή σε μια νέας δομή.
Ο Horner θεώρησε σημαντικό για τη Red Bull να έχει το εργοστάσιο του κινητήρα όσο το δυνατόν πιο κοντά στο εργοστάσιο του σασί, κάτι το οποίο θα την τοποθετήσει μαζί με τη Ferrari ως τη μόνη ομάδα με τόση γεωγραφική εγγύτητα μεταξύ των εργοστασίων σασί και μονάδας ισχύος της.
«Στη τελική, η Formula 1 εξακολουθεί να είναι ομαδικό άθλημα», πρόσθεσε. «Είναι ένα άθλημα του κόσμου. Και αυτός είναι ένας από τους θεμελιώδεις λόγους για τους οποίους στεγάζουμε τις εγκαταστάσεις μας [της Red Bull Powertrains] εντός των εγκαταστάσεων του Milton Keynes. Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι υπάρχει αυτή η ομαλή ενσωμάτωση μεταξύ μονάδας ισχύος και σασί».
Ενώ η Red Bull ξεκινά το έργο της αναλαμβάνοντας τον κινητήρα της Honda διατηρώντας μέρος του σημερινού προσωπικού του ιαπωνικού κατασκευαστή, ο μακροπρόθεσμος στόχος της είναι η παραγωγή μιας νέας μονάδας ισχύος για τους κανονισμούς του 2025.
Ο Horner δήλωσε ότι η Red Bull, έχοντας τον έλεγχο τόσο του σασί όσο και του κινητήρα, θα βρεθεί ως ομάδα στο επόμενο επίπεδο.
«Είναι εξαιρετικά συναρπαστικό», είπε. «Προφανώς το πάγωμα εξέλιξης του κινητήρα ήταν σημαντικό ως εγγύηση για αυτό που θα είναι ουσιαστικά μια ενδιάμεση περίοδος. Αλλά για τον νέο κινητήρα, που έρχεται πιθανώς το 2025, προφανώς δημιουργούμε μια δομή».
«Θα κληρονομήσουμε μερικούς σπουδαίους ανθρώπους και ταλέντα από τη Honda, αλλά είμαστε απόλυτα αφοσιωμένοι στο να φέρουμε τους σωστούς ανθρώπους, στους σωστούς ρόλους, με αποτελεσματικό τρόπο ώστε να ενσωματωθεί πλήρως με την πλευρά του σασί».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!