Λίγο πριν την έναρξη της σεζόν ο Mattia Drudi, εργοστασιακός οδηγός της Audi και της Attempto Racing στο GT World Challenge Europe, μας απαντάει στις ερωτήσεις που του κάναμε και όλα όσα θα δούμε στην φετινή σεζόν με την Audi.
Ο Mattia Drudi, είναι ένας αρκετά ταλαντούχος οδηγός και δικαίως βρίσκεται στην θέση του εργοστασιακού οδηγού για την Audi. Ξεκίνησε από πολύ μικρός τις επιτυχίες του αγωνιζόμενος στα καρτ μέχρι το 2014 όπου και μεταπήδησε στην Ιταλική Formula 4 τερματίζοντας 2ος εκείνη τη χρονιά. Μετά τη Formula 4 τον είδαμε να αγωνίζεται με την Dinamic Motorsport στο Porsche Carrera Cup, ενώ το 2018 έγινε η μεγάλη αλλαγή από την Porsche στην Audi όπου και συνεχίζει έως σήμερα σημειώνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα.
Ο 22ος χρόνος Ιταλός σε 152 συμμετοχές έχει πετύχει 28 νίκες, 56 παρουσίες στο βάθρο, 20 pole positions, 16 ταχύτερους γύρους και πολλά ακόμη ρεκόρ. Συμμετέχει σε περισσότερους από 15 αγώνες ανά σεζόν και τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο τιμόνι της Attempto Racing με την Audi R8 LMS GT3, τόσο στο GT World Challenge Europe όσο και στο 24H Series.
Ο εργοστασιακός οδηγός της Audi μίλησε στον συντάκτη του F1fan.gr, Γιάννη Κλούρη, απαντώντας στα ερωτήματα που του έθεσε.
Γ.Κ.: Ποιοι είναι οι στόχοι σου για την νέα σεζόν του 2021 στο GT World Challenge Europe;
M.D: Πέρυσι είχαμε μία πολύ καλή σεζόν. Είχαμε ένα από τα πιο ανταγωνιστικά αυτοκίνητα στο grid αλλά η τύχη δεν ήταν με το μέρος μας. Σίγουρα ο στόχος για το 2021 είναι να παραμείνουμε στην κορυφή του grid. Το επίπεδο των υπόλοιπων ομάδων και οδηγών είναι υψηλό και δεν πρόκειται να είναι εύκολο κάτι τέτοιο, αλλά ήμασταν αρκετά ικανοποιημένοι με την απόδοση μας κατά την διάρκεια των pre-season tests, οπότε…θα δούμε στην Monza!
Γ.Κ.: Πόσο ανταγωνιστική πιστεύεις ότι θα είναι Audi R8 LMS GT3 φέτος;
M.D: Το αυτοκίνητο μας ευτυχώς προσαρμόζεται σε αρκετές πίστες. Έχουμε αρκετά δυνατά σημεία και σχεδόν κάθε χρονιά μέχρι στιγμής υπήρχαν Audi που πάλευαν για τις νίκες. Στην κατηγορία GT3 πρέπει επίσης να είσαι λίγο τυχερός με τον κανονισμό του Balance of Performance (B.o.P) (Εξισορρόπηση της Απόδοσης). Ασφαλώς η R8 είναι γρήγορη και θα το αποδείξουμε ξανά φέτος!
Γ.Κ.: Ως εργοστασιακός οδηγός της Audi, θα ήθελες στο μέλλον να συμμετέχεις στο πρόγραμμα LMDh;
M.D: Από την στιγμή που η Audi ανακοίνωσε την συμμετοχή της στην κατηγορία LMDh εννοείται πως είναι ένας από τους στόχους μου να ενταχθώ σε αυτό το πρόγραμμα. Μου αρέσει πολύ η ιδέα αυτής της κατηγορίας. Έχω καταφέρει να αγωνιστώ σε διαφορετικά πρωταθλήματα και αγώνες με το ίδιο αυτοκίνητο, είναι πραγματικά πολύ θετικό. Μεγάλωσα κατά την διάρκεια της επιτυχημένης περιόδου στην LMP για την Audi και σκέφτομαι το ενδεχόμενο να αγωνιστώ με αυτήν σε θρυλικούς αγώνες όπως το Le Mans όπου μου δίνει ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο!
Γ.Κ.: Τι σου έχει μείνει στην μνήμη από το Ιταλικό πρωτάθλημα Formula 4 του 2014;
M.D: Έχω αρκετά όμορφες μνήμες από την σεζόν 2014 του Ιταλικού πρωταθλήματος Formula 4. Αρκετά βάθρα και νίκες και μία ευκαιρία να εργαστώ σε μία πολύ καλή ομάδα με την οποία έμαθα πολλά. Η καλύτερη στιγμή που είχα σαφώς και είναι το σαββατοκύριακο στην Monza. Αισθανόμουν πολύ καλά με το αυτοκίνητο και κέρδισα και τους τρεις αγώνες. Πιστεύω ότι ήταν ένα από τα καλύτερα σαββατοκύριακα που είχα ποτέ.
Γ.Κ.: Ποια είναι η αγαπημένη σου πίστα;
M.D: Είμαι τυχερός που είχα την ευκαιρία να οδηγήσω σε διαφορετικές πίστες και πολύ όμορφες πίστες. Είναι πραγματικά δύσκολο να επιλέξω μία. Θα έλεγα αυτή την στιγμή ότι μου αρέσουν τρεις διαφορετικές πίστες. Το Spa, το Bathurst και το Nürburgring Nordschleife.
Γ.Κ.: Θα επιθυμούσες στο μέλλον να αγωνιστείς στο WEC, είτε με αυτοκίνητα LMP είτε με τα αυτοκίνητα GT;
M.D: Μου αρέσει πολύ ο δρόμος που επέλεξε το WEC για τα επόμενα χρόνια. Σίγουρα είναι ένα από τα πιο ανταγωνιστικά πρωταθλήματα εκεί έξω, και αγωνίζονται σε αρκετά όμορφες πίστες, συμπεριλαμβανομένου του Le Mans. Θα ήμουν χαρούμενος εάν είχα μία ευκαιρία εκεί στο μέλλον.
Γ.Κ.: Ποια θεωρείς ότι είναι η καλύτερη στιγμή της καριέρας σου;
M.D: Οι δοκιμές των νέων οδηγών που είχα στο DTM με την Audi RS5 το 2018 είναι σίγουρα μία στιγμή που θα την θυμάμαι. Με βοήθησε αρκετά να βρεθώ ανάμεσα στην “οικογένεια” της Audi. Ήταν η πρώτη φορά που δούλευα σε ένα τόσο κορυφαίο περιβάλλον. Θεωρώ επίσης ότι οι 24h του Spa πέρυσι ήταν μία από τις καλύτερες στιγμές μου. Ήταν ένας από τους πιο δύσκολους και σκληρούς αγώνες με αυτοκίνητα GT3 και τερμάτισα στην 2η θέση μόλις για 4 δευτερόλεπτα, κάτι που εξηγεί το παραπάνω!
Γ.Κ.: Ποιον οδηγό έχεις ίνδαλμα ή θα ήθελες να του μοιάσεις;
M.D: Υπάρχουν αρκετοί οδηγοί που μου αρέσουν. Δεν έχω προτίμηση σε κάποιον αλλά μου αρέσει να επιλέγω τις καλύτερες δεξιότητες από διάφορους οδηγούς και να τις μελετώ. Ποτέ δεν σταματάς να μαθαίνεις!
Γ.Κ.: Θα ήθελες να αγωνιστείς κάποια στιγμή στην F1;
M.D: Η F1 έχει αρκετή αίγλη αλλά είναι δύσκολο πραγματικά να βρεθώ εκεί. Ειλικρινά, είμαι πολύ χαρούμενος με το μονοπάτι που πήρα στην καριέρα μου και δεν θα το άλλαζα!
Γ.Κ.: Εκτός από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, τί άλλο κάνεις στον ελεύθερο σου χρόνο;
M.D: Από το περσινό παγκόσμιο lockdown άρχισαν να με ενδιαφέρουν οι αγώνες προσομοίωσης. Όταν έχω ελεύθερο χρόνο μου αρέσει να οδηγώ στο προσομοιωτή που έχω στο σπίτι μου. Είναι χρήσιμο για να προπονηθείς πριν από τους αγώνες καθώς και να διασκεδάσεις λίγο με τους φίλους σου. Επίσης προσπαθώ να κρατήσω τον εαυτό μου σε φόρμα, συχνά πηγαίνω στο γυμναστήριο και για ποδηλασία.
Επιμέλεια κειμένου: Γιάννης Κλούρης.
Φωτογραφικό υλικό:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!