Ο επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, ήταν ξεκάθαρος πως η ομάδα του έχει ακόμα “μεγάλη διαφορά” σε σχέση με τις Mercedes και Red Bull, τις οποίες και πρέπει να καλύψει.
Η ιστορική βρετανική ομάδα έπεσε στις πίσω θέσεις του grid στα μέσα της περασμένης δεκαετίας. Αν και παραμένει χωρίς νίκη από το 2012, η McLaren βρίσκεται σε έναν ξεκάθαρο και αρκετά πετυχημένο δρόμο ανάκαμψης.
Στον πρώτο αγώνα του 2021 στο Bahrain η McLaren από πλευράς ρυθμού ανταγωνιζόταν τις Ferrari και AlphaTauri στις πρώτες θέσεις του midfield, με τον Lando Norris να τερματίζει 4ος, πίσω μόνο από τις Mercedes και τον Max Verstappen.
Οι δύο αυτές ομάδες όμως παραμένουν αρκετά μπροστά, και αν και η McLaren έχει μικρύνει τη διαφορά απ’ τους πρώτους, υπάρχει ακόμα πολλή δουλειά ενόψει.
Επίσης, ο Seidl τόνισε πως η ομάδα του υστερεί από τους πρώτους δύο όχι μόνο στην πίστα, αλλά και σε άλλους τομείς.
“Θέλουμε να είμαστε μέρος μιας γενιάς της McLaren που παλεύει για νίκες και το παγκόσμιο πρωτάθλημα”, φέρεται να δήλωσε ο Γερμανός στο Sport1.
“Αλλά πρέπει να είμαστε ρεαλιστικοί. Έχουμε ακόμα μεγάλες διαφορές σε σχέση με τις δύο μεγάλες ομάδες, από την πλευρά των υποδομών. Για παράδειγμα, ακόμα έχουμε ελλείψεις στην αεροσήραγγα μας στο Woking. Θέλουμε να την έχουμε λειτουργική σύντομα”.
“Δουλεύουμε πάνω σε αυτές τις ελλείψεις και έχουμε σχεδιάσει ένα ξεκάθαρο πλάνο εδώ και δύο χρόνια. Πιστεύω επίσης πως οι αλλαγές στους κανονισμούς του χρόνου, μαζί με το budget cap φέτος, θα μας βοηθήσουν”.
Πριν το 2022 όμως η McLaren θα ήθελε να επαναλάβει το περσινό της κατόρθωμα και να τερματίσει εκ νέου στην 3η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.
“Για μας, είναι σημαντικό να κάνουμε το επόμενο βήμα φέτος ως ομάδα σχετικά με τις επιδόσεις του μονοθεσίου και το πώς συνεργαζόμαστε”, εξήγησε ο Seidl.
“Θα ήταν εξαιρετικό εάν μπορούσαμε να διατηρήσουμε την 3η θέση. Και πάλι, παραμένουμε ρεαλιστές”.
“Περιοριστήκαμε κάπως στην εξέλιξή μας λόγω της κατάστασης με τον κινητήρα, επειδή αλλάξαμε σε μονάδες ισχύος της Mercedes. Έχουμε έντονο ανταγωνισμό με τις AlphaTauri, Ferrari και τις υπόλοιπες ομάδες. Αλλά βλέπω πως έχουμε κάνει ξεκάθαρα ένα βήμα και φέτος”.
Ενώ οι νέοι φετινοί κανονισμοί για την αεροδυναμική εστίασαν κυρίως στην περιοχή του πατώματος μπροστά από τους πίσω τροχούς για φέτος, ανάγκασαν επίσης τις ομάδες να αλλάξουν τα σχέδιά τους στην περιοχή του διαχύτη.
Η McLaren ωστόσο τράβηξε αρκετή προσοχή στην περιοχή αυτή του μονοθεσίου καθώς είχε ακολουθήσει μια μοναδική προσέγγιση στον σχεδιασμό του διαχύτη της MCL35M. Ο Seidl επικρότησε τους μηχανικούς του για αυτό το επίτευγμα.
“Έχουμε κορυφαίους μηχανικούς με ισχυρό κίνητρο εντός της ομάδας”, δήλωσε ο Seidl.
“Και είναι πάντα ωραίο που βγάζουν λύσεις διαφορετικές από την πεπατημένη. Το πόσο μεγάλο πλεονέκτημα έχουμε από τη λύση αυτή απομένει να φανεί”.
“Θα δούμε επίσης και το εάν κάποια ή κάποιες από τις ομάδες αντιγράψουν τη λύση. Σίγουρα δουλεύει στο μονοθέσιό μας. Ήμουν αρκετά ικανοποιημένος με την απόδοσή μας στον εναρκτήριο αγώνα”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!