Το πράσινο φως να προχωρήσουν φέρονται να πήραν οι sprint races, καθώς οι ομάδες είναι ικανοποιημένες με την οικονομική συμφωνία που έγινε για την κάλυψη των επιπλέον εξόδων.
Η ιδέα για τη δοκιμή του συγκεκριμένου format αγώνων έπεσε στο τραπέζι μέσα στη χειμερινή διακοπή, με τις ομάδες να δηλώνουν θετικές αρχικά με την εισαγωγή των sprint races, έστω και δοκιμαστικά σε κάποια Grand Prix, απαιτώντας ωστόσο επιπλέον λεπτομέρειες για το κατά πόσο ένα τέτοιο μοντέλο θα λειτουργούσε.
Ο μεγαλύτερος παράγοντας ήταν το επιπλέον κόστος που θα πρόσθεταν οι sprint races, με τους κατασκευαστές να ανησυχούν, και δικαιολογημένα, πως η εισαγωγή περισσότερων αγώνων θα οδηγούσε σε αύξηση των εξόδων, κάτι που θα προκαλούσε περαιτέρω προβλήματα στις ομάδες, δεδομένου και του πλαφόν στα budget που εισήχθη φέτος για πρώτη φορά στο άθλημα.
Το εμπόδιο των χρημάτων όμως φαίνεται πως ξεπερνιέται καθώς, σύμφωνα με το Motorsport.com, οι ομάδες αναμένεται να λάβουν έκαστη από 500.000 $ ώστε να καλύψουν τα έξοδα που προκύπτουν.
Μαζί με αυτό, εάν ένα μονοθέσιο υποστεί μεγάλη ζημιά ως αποτέλεσμα ατυχήματος κατά τις sprint κατατακτήριες, θα υπάρξει επιπλέον οικονομική ενίσχυση ώστε να καλυφθούν τα προκύπτοντα επιπλέον έξοδα.
Με την οικονομική πλευρά του ζητήματος να φαίνεται πως οδεύει προς οριστική συμφωνία, υπάρχουν ακόμα μερικές λεπτομέρειες που πρέπει να οριστικοποιηθούν πριν οι sprint races πάρουν το οριστικό πράσινο φως απ’ όλες τις πλευρές που εμπλέκονται.
Η ιδέα αυτών των αγώνων έχει προωθηθεί σε μεγάλο βαθμό από τον νέο CEO του αθλήματος, Stefano Domenicali, ως μια προσπάθεια να αυξηθεί το ενδιαφέρον για τη F1. Ο Ιταλός δήλωσε πρόσφατα πως ελπίζει να οριστικοποιηθούν τα πλάνα για τους sprint races πριν τον επόμενο αγώνα της σεζόν, στις 18 Απριλίου στην Imola.
Ο Domenicali επιβεβαίωσε επίσης πως το Silverstone αναμένεται να είναι η πρώτη πίστα που θα δοκιμαστεί το νέο format, με τις Monza και Interlagos να είναι οι άλλες δύο πίστες που θα δούμε φέτος sprint races.
Το σχέδιο είναι οι αγώνες αυτοί να περιλαμβάνουν μια συνολική διανυθείσα απόσταση ίση με 100 km, το Σάββατο, με την κατάταξη του αγώνα αυτού να αποτελεί και το grid του αγώνα της Κυριακής.
Αν και ορισμένες πλευρές εντός του αθλήματος αντιστέκονται στην πρωτοβουλία αυτή, άλλοι, όπως ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wollf και ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, είναι πρόθυμοι στο να τη δοκιμάσουν. Ωστόσο, ο τελευταίος τόνισε πως θα πρέπει να υπάρχει πλήρης οικονομική διαύγεια σχετικά με τους αγώνες αυτούς.
“Θα πρέπει να υπάρχει μια λογική επιδότηση που να συμπεριλαμβάνει αυτούς τους αγώνες, επειδή αυτή τη στιγμή κυνηγάμε αποταμιεύσεις των 10, 20 και 30 χιλιάδων ώστε να σιγουρευτούμε πως θα βρισκόμαστε υπό το πλαφόν”.
“Το να εισέρχεται ξαφνικά μια μεταβλητή όπως αυτή είναι κάτι που θα πρέπει να κανονιστεί. Είμαστε πρόθυμοι να το υποστηρίξουμε αλλά πρέπει να γίνει ένας διακανονισμός”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!