Ο Toto Wolff δήλωσε πως βλέπει “περιοχές προκατάληψης κατά της Mercedes” και δεσμεύτηκε να παλεύει συνεχώς αυτούς που σκοπός τους είναι να ζημιώσουν το άθλημα.
Η περίοδος της απόλυτης κυριαρχίας της Mercedes στη F1 διήρκησε 7 διαδοχικά χρόνια μέχρι στιγμής και, ενώ στο παρελθόν οι Ferrari και Red Bull έχουν προσπαθήσει να τερματίσουν το σερί τους αυτό, οι κατά κοινή ομολογία μεγαλύτεροι ‘εχθροί’ των ασημί βελών ήταν οι νομοθέτες του αθλήματος.
Μόνο τις τελευταίες σεζόν, το σύστημα DAS της Mercedes τέθηκε εκτός κανονισμών ενώ και τα ‘party modes’ των κατατακτηρίων τα οποία στο παρελθόν τους είχαν δώσει τόσες επιτυχίες στο παρελθόν απαγορεύτηκαν επίσης.
Ενόψει της φετινής σεζόν, νέοι αεροδυναμικοί κανονισμοί εισήχθησαν και η μείωση της κάθετης δύναμης στο πίσω μέρος του μονοθεσίου φαίνεται πως βοηθά τις ομάδες με high rake φιλοσοφία. Η Mercedes είναι η μία από τις δύο ομάδες που ακολουθούσαν low rake φιλοσοφία.
Ο Wolff θεωρεί πως οι αλλαγές αυτές έγιναν ξεκάθαρα επειδή η Mercedes στοχοποιήθηκε λόγω της άνευ προηγουμένου κυριαρχίας της.
“Υπάρχουν τομείς όπου βλέπω προκατάληψη εναντίον της Mercedes”, δήλωσε ο Wolff σε συνέντευξή του στο The Race.
“Και εδώ στην ομάδα συζητάμε, είναι καθαρή προκατάληψη που κάποιος θέλει απλά να μας τιμωρήσει με έναν τρόπο που ενίοτε ξεκινά από τις άλλες ομάδες ή είναι αυτό κάτι που όντως είναι πολύ σημαντικό για το άθλημα;”.
“Έχουμε δεχτεί μερικές από τις προκαταλήψεις αυτές, επειδή γνωρίζαμε γι’ αυτές”.
“Πήραμε τη συνειδητή απόφαση να τις δεχτούμε. Αλλά έπειτα υπάρχουν και ξεκάθαρες προφανείς ενέργειες κατά της ομάδας με μοναδικό στόχο να μας βλάψουν. Και πάντα θα μάχομαι εναντίον τέτοιων καταστάσεων”.
Ενώ όμως ο Wolff έχει δημιουργήσει μια νοοτροπία “εμείς εναντίον αυτών”, έχει παρέμβει εκ μέρους της Mercedes σε άλλους τομείς οι οποίοι βρίσκονται προς το βέλτιστο συμφέρον της ομάδας.
Πιο συγκεκριμένα, ο ίδιος και η ομάδα του μπλόκαραν την πρόταση για αγώνες με ανεστραμμένα grid το 2020 και τόνισε τη δυσαρέσκειά του σχετικά με το αίτημα της Red Bull να επιτευχθεί σύγκλιση στους κινητήρες εφαρμόζοντας πάγωμα της εξέλιξής τους, κάτι που ήθελαν στους Κόκκινους Ταύρους να κάνουν αφότου ανέλαβαν την πνευματική ιδιοκτησία της Honda στις μονάδες ισχύος από το 2022 και ύστερα.
Ωστόσο, ο Wolff δήλωσε πως θα ψήφιζε κατά των δύο αυτών πρωτοβουλιών ανεξαρτήτως ομάδας στην οποία θα βρισκόταν επικεφαλής.
“Θα ψήφιζα κατά μιας ισορροπίας στην απόδοση και των ανεστραμμένων grid ακόμα και εάν ήμουν στη Williams”, επέμεινε ο Wolff.
“Δεν θέλω να μου δίνονται δώρα. Θεωρώ πως θα έπρεπε να έχουμε δίκαιο ανταγωνισμό, ας κερδίσει ο καλύτερος. Πάντα είχε να κάνει με τον καλύτερο οδηγό και το καλύτερο μηχάνημα, και όλα τα άλλα είναι απλά μια διάλυση του αθλήματος και των αξιών του”.
“Ναι, παράγουμε διασκέδαση. Περί αυτού πρόκειται”.
“Αλλά η διασκέδαση υπάρχει επειδή οι θεατές γνωρίζουν πως υπάρχει πραγματικός ανταγωνισμός εκεί έξω. Δεν χειραγωγείται προς την διαποίκιλση. Και πιστεύω πως πρέπει να μείνουμε πιστοί στις αξίες αυτές”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!