«Σαφές μειονέκτημα» είχε ο Max Verstappen λόγω ενός προβλήματος στο διαφορικό της RB16B του σύμφωνα με τον Helmut Marko, ένα πρόβλημα που του κόστισε 0,3δ ανά γύρο, νωρίς στο Grand Prix της Formula 1 στο Μπαχρέιν.
Ο Verstappen κατέκτησε την pole position για τη Red Bull στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν της Formula 1 και βρέθηκε στη πρωτοπορία στους πρώτους γύρους του αγώνα, αλλά συχνά ανέφερε προβλήματα και δεν μπόρεσε να ανοίξει τη διαφορά του πάνω από δύο δευτερόλεπτα από τον Lewis Hamilton.
Αυτό επέτρεψε στον Hamilton να μπει νωρίς στα pit και να κάνει το undercut στον Verstappen, επιτρέποντας έτσι στον οδηγό της Mercedes να κερδίσει τον αγώνα κατά 0,7 δευτερόλεπτα μετά από μία έντονη μάχη στους τελευταίους γύρους.
Ο σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, δήλωσε ότι το πρόβλημα στο διαφορικό στους πρώτους γύρους κόστισε στον Verstappen περίπου τρία δέκατα του δευτερολέπτου ανά γύρο, με τον teammate του, Sergio Perez, να αντιμετωπίζει ένα παρόμοιο πρόβλημα στο μονοθέσιό του.
«Αυτό που ήταν πιο σοβαρό στην αρχή του αγώνα ήταν ότι υπήρχαν προβλήματα στο διαφορικό», δήλωσε o Marko σε μια αποκλειστική συνέντευξη με τη γερμανική Formel1.de.
Στο πρώτο κομμάτι της πίστας, χάναμε έως και 0.3δ ανά γύρο. Το ίδιο συνέβη και με τον Perez, παρεμπιπτόντως. Όχι μόνο υπήρχε λιγότερη πρόσφυση, αλλά οι πίσω τροχοί έχαναν τη πρόσφυση και τα ελαστικά ζεσταίνονταν.
«Κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης, δεν καταφέραμε να ανοίξουμε τη διαφορά που θα χρειαζόμασταν για να αποφύγουμε το undercut. Από τα 2,5 πέσαμε στα 1,7 δευτερόλεπτα. Αυτή ήταν η αποφασιστική φάση του πρώτου stint, όπου σαφώς είχαμε μειονεκτήματα».
«Και τότε είχαμε ένα άλλο πρόβλημα, έπρεπε δηλαδή να μειώσουμε την ισχύ του κινητήρα λόγω προβλημάτων θερμοκρασίας. Αλλά ο Max κατάφερε να καλύψει τη διαφορά».
Ο Verstappen κατάφερε να πιάσει τον Hamilton στους τελευταίους γύρους χάρη στο πλεονέκτημα των πιο φρέσκων ελαστικών του, αλλά έκανε μια προσπέραση εκτός πίστας στη στροφή 4 και του ζητήθηκε να επιστρέψει τη θέση.
Ο Hamilton ήταν τότε σε θέση να κρατήσει τον Verstappen πίσω του και να τον εμποδίσει από το να κάνει μια δεύτερη προσπέραση, διασφαλίζοντας ότι η Mercedes κατέκτησε τη πρώτη νίκη για τη φετινή σεζόν.
Παρά την απώλεια της νίκης του αγώνα, η παράσταση αυτή του Ολλανδού σηματοδότησε για τη Red Bull την ισχυρότερη αρχή σε μια σεζόν τα τελευταία χρόνια, δίνοντας στην ομάδα την ελπίδα πως θα είναι σε θέση να σπάσουν τη κυριαρχία της Mercedes κατακτώντας τον φετινό τίτλο.
Κοιτώντας προς τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς στην Imola, ο Marko είπε ότι ακόμη και με ένα ισχυρό πακέτο μονοθεσίου και μονάδας ισχύος, η Red Bull θα πρέπει να αποδώσει άψογα για να νικήσει τη Mercedes.
«Νομίζω ότι με το πακέτο που διαθέτουμε, με έναν πολύ ανταγωνιστικό κινητήρα, ένα πλαίσιο που αντιδρά καλά σε όλα, θα είμαστε στο ίδιο επίπεδο με τη Mercedes», δήλωσε ο Marko.
«Ξέρουμε τώρα, μπορείς να κερδίσεις ενάντια στη Mercedes μόνο αν ενεργήσεις άψογα. Όλα πρέπει να είναι σωστά».
Υποθέτουμε ότι θα είναι μια παρόμοια κατάσταση – ελπίζουμε με το βάθρο αντίστροφα και τον Max στην κορυφή».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!