Η Ferrari θα μπορούσε να έχει ένα νέο συνεργάτη κατασκευής και εξέλιξης για τα αυτοκίνητα GT, με την Oreca να συνδέεται για την ανάληψη του ρόλου από την μακροχρόνια Ιταλική εταιρία Michelotto.
Η Γαλλική ιστοσελίδα Endurance-info αναφέρει ότι η οικογενειακή επιχείρηση έχει την βάση της στη Padua, όπου κατασκευάζει, ετοιμάζει και δίνει τεχνολογική υποστήριξη για το “Prancing Horse” για αρκετές δεκαετίες, πρόκειται να χάσει την συμφωνία από την Oreca.
Ο Michelotto, ο οποίος διαχειρίζεται τις Ferrari 488 GTE και 488 GT3, διατηρεί στενούς δεσμούς με τον Ιταλό κατασκευαστή από το 1970.
Αν και είναι γνωστή από τις πιο πρόσφατες επιτυχίες της στις κατηγορίες prototypes, η Oreca έχει πλούσια ιστορία στους αγώνες GT, συμπεριλαμβανομένου ότι της έχει ανατεθεί η κατασκευή και η εξέλιξη τόσο του Dodge Viper GTS-R όσο και η δεύτερη γενιά του Saleen S7-R το 1990 και στα μέσα της δεκαετίας του 2000, αντίστοιχα.
Ο οργανισμός Hugues de Chaunac που τρέχει το πρόγραμμα έχει το πλεονέκτημα να έχει την βάση του στο Magny-Cours όπου μπορεί να σχεδιάσει και να κατασκευάσει αγωνιστικά αυτοκίνητα, και εκτός από την έδρα της που βρίσκεται κοντά στην πίστα του Paul Ricard.
Όταν το Endurance-info προσπάθησε να ρωτήσει, ο εκπρόσωπος της Oreca αρνήθηκε να σχολιάσει.
Εάν επιβεβαιωθεί μία συμφωνία, δεν υπάρχει κάποια ένδειξη ότι η Oreca θα συμμετέχει αναγκαστικά στο πρόγραμμα του Le Mans Hypercar της Ferrari, το οποίο βρίσκεται σε καλό δρόμο για το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA το 2023.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!