Με τις ομάδες πλέον να γνωρίζουν πως οι νέοι κανονισμοί στο πάτωμα πληγώνουν τη low rake φιλοσοφία, ο Andrew Shovlin δήλωσε πως η Mercedes δεν μπορεί απλά να “υψώσει το πίσω μέρος της W12 κατά 3 cm”.
Αν και τα φετινά μονοθέσια είναι σχεδόν ίδια με τα περσινά, η Formula 1 έχει αλλάξει κάποιους κανονισμούς ώστε να μειωθούν τα παραγόμενα επίπεδα κάθετης δύναμης.
Μια απ’ αυτές τις αλλαγές που έγιναν επηρέασαν τα πατώματα, με τις ομάδες να πρέπει να κόψουν ένα τριγωνικό τμήμα μπροστά από τους πίσω τροχούς. Αν και η αλλαγή αυτή φαίνεται μικρή, είχε μεγάλες επιπτώσεις στα μονοθέσια, και ειδικά στις ομάδες όπως η Mercedes, που ακολουθούσαν μια φιλοσοφία low rake.
Αν και η Mercedes γνωρίζει πλέον πολύ καλά το πρόβλημα που καλείται να λύσει, ο Andrew Shovlin, επικεφαλής μηχανικός πίστας, δήλωσε πως δεν είναι κάτι που λύνεται εύκολα.
“Αυτό που σίγουρα δεν μπορούμε να κάνουμε είναι ξαφνικά να σηκώσουμε το πίσω μέρος του μονοθεσίου κατά 30 mm και να δουλέψουμε έτσι, επειδή αυτό θα ξέγραφε όλη μας τη σεζόν….θα χάναμε τόσα πολλά αν κάναμε κάτι τέτοιο…απλά δεν είναι πρακτικό”, δήλωσε ο Shovlin στο Reuters.
Οι πρώτες κατατακτήριες της σεζόν, στις οποίες η Red Bull του Max Verstappen πήρε την pole position με διαφορά σχεδόν 4 δέκατα από τον Lewis Hamilton, έδειξαν πως η Mercedes και η Aston Martin, είναι δύο από τους μεγαλύτερους χαμένους των φετινών αλλαγών.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Mercedes πάλεψε ωστόσο και κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα στο Bahrain, με τον Hamilton να παίρνει την καρό σημαία κατά μόλις 0,7 δευτ. μπροστά από τον Verstappen, με τον Valtteri Bottas να είναι 3ος.
Ο Shovlin ανησυχεί πως η φετινή W12 δεν υπερτερεί σε κάποιον τομέα σε σχέση με την RB16B της Red Bull.
“Δεν έχουμε πραγματικά κάποια δυνατά σημεία σε σχέση με αυτούς, αυτό θα έλεγα”.
“Είχαμε πολλά χρόνια όπου μπορούσαμε να βασιστούμε στο πλεονέκτημά μας σε τελική ή στις στροφές υψηλών ταχυτήτων ή σε διασυνδεόμενες στροφές. Αλλά βλέπετε την τωρινή κατάσταση, δεν κερδίζαμε σε σχέση με αυτούς πουθενά”.
“Στις κατατακτήριες είμαστε ίδιοι με αυτούς στις καλύτερες στροφές μας μας και είναι ταχύτεροι σε άλλες. Έτσι, χρειαζόμαστε ένα ταχύτερο μονοθέσιο, τόσο απλά”.
“Θα πρέπει να κοιτάξουμε πιο δευτερεύουσες περιοχές ώστε να βελτιώσουμε τα χαρακτηριστικά οδηγησιμότητας”, πρόσθεσε ο Shovlin. “Η σεζόν αυτή θα καθοριστεί στις μικρές διαφορές πιο πολύ απ’ ότι συνήθως”.
“Δεν μας βλέπω να μπορούμε να εξελιχθούμε μέχρι ενός σημείου όπου θα μπορούσαμε να είμαστε ξεκάθαρα μπροστά και ελπίζουμε πως η Red Bull δεν θα εξελιχθεί φτάνοντας σε σημείο να είναι ξεκάθαρα μπροστά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!