H Haas δεν είχε την παρουσία που επιθυμούσε στον GP του Bahrain με τον Mick Schumacher να τερματίζει στην 16η θέση και τον Nikita Mazepin να εγκαταλείπει από πολύ νωρίς.
Ο Schumacher εκκίνησε από την 18η θέση με την μεσαία γόμα μένοντας μακριά από τα προβλήματα του πρώτου γύρου. Στην επανεκκίνηση ο Schumacher έκανε ένα τετακέ στην στροφή 4 αλλά κατάφερε να συνεχίσει μετά από μία διαδρομή στην αμμοπαγίδα. Ο Schumacher έπειτα από 14 γύρους έβαλε ένα νέο σετ μεσαίας γόμας, πριν κάνει ένα δεύτερο pit stop στον 35ο γύρο, βάζοντας τα σκληρά ελαστικά. Ο Schumacher έβαλε το κεφάλι κάτω για το υπόλοιπο του αγώνα και μετά από 56 γύρους πήρε την καρό σημαία στην 16η θέση στην παρθενική του εμφάνιση.
Mick Schumacher: “Γενικά, θα πω ότι είμαι 90% χαρούμενος και 10% όχι, λόγω του λάθους που έκανα – το σπινιάρισμα – στην επανέναρξη μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ευτυχώς το μονοθέσιο ήταν καλό στην οδήγηση, τα πάντα ήταν εντάξει και πρέπει να συνεχίζω να χτίζω την εμπειρία μου μέσα από τα σαββατοκύριακα των αγώνων. Προφανώς, μετά την αλλαγή σε μεσαία γόμα και σε σκληρή, ένιωθα πολύ καλά. Είναι κρίμα που δεν μπόρεσα να προσπαθήσω τουλάχιστον να πιάσω τους υπόλοιπους για μερικούς γύρους. Ευτυχώς, κατάφερα να αποφύγω πράγματα όπως μπλε σημαίες και έφτασα τον Latifi – έτσι ήμουν σε θέση να ακολουθώ στενά ένα μονοθέσιο και να έχω DRS. Συνολικά, αισθάνομαι ότι έχω μάθει πολλά και ελπίζω να μπορέσω να το μετατρέψω σε κάτι θετικό για τον επόμενο αγώνα.”
Ο Mazepin εκκίνησε από την 19η θέση με την μεσαία γόμα και προσπάθησε να κερδίσει κάποιες θέσεις στο grid. Δυστυχώς, ο Mazepin δέχτηκε ένα χτύπημα από τα κρύα ελαστικά πατώντας στα kerbs της στροφής 2 και σπίνιαρε στα χαλίκια, έχοντας επαφή στις μπαριέρες.
Nikita Mazepin: “Είναι πολύ απλό, έκανα ένα λάθος. Ήταν μόλις το πρώτο απ’ όσα θα γίνουν. Η εκκίνηση μου ήταν καλή, μπήκα στην 1η στροφή παίρνοντας την εξωτερική πλευρά. Έπειτα πέρασα στην στροφή 2 και πραγματικά προσπάθησα να αποφύγω τον Schumacher καθώς ήταν κοντά και είχε περισσότερη ταχύτητα, αλλά τα ελαστικά δεν το δέχτηκαν. Ήταν κρύα, πάτησα στα kerbs, πάτησα πολύ περισσότερο το γκάζι και σπίνιαρα. Ήταν δικό μου λάθος, είναι πολύ απογοητευτικό. Λυπάμαι για την ομάδα καθώς άξιζε να κάνω κάτι καλύτερο για αυτούς. Προφανώς, υπάρχουν πάντα τα θετικά που μπορείς να πάρεις – η μαθησιακή εμπειρία είναι προφανώς κάτι που γίνεται.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!