Βελτιωμένες σε σχέση με πέρυσι εμφανίστηκαν στον πρώτο αγώνα του 2021 οι Alfa Romeo, ωστόσο απείχαν από την κορυφή του midfield και τις θέσεις που προβιβάζουν στο Q3…
Οι προβλέψεις της preseason αποδείχτηκαν σωστές. Το 2021 είναι μια κόλαση για το midfield. Σε μια μέρα που τα μικρότερα περιθώρια έκαναν τη διαφορά μεταξύ μιας γρήγορης εξόδου στο Q1 και μιας μετάβασης μέχρι το Q3, ο Antonio Giovinazzi και ο Kimi Räikkönen είχαν μια σταθερή απόδοση, προκρινόμενοι λίγο έξω από τους πρώτους δέκα.
Το νέο τους μονοθέσιο, C41, έδωσε ώθηση και οι δύο οδηγοί ξεπέρασαν το πρώτο εμπόδιο του Q1, το οποίο πολλές φορές πέρυσι αποδείχθηκε ανυπόστατο. Στο Q2, αγωνιζόμενοι για μια θέση στους πρώτους δέκα, απείχαν λιγότερο από ένα δέκατο μακριά από τον στόχο του Q3.
Το αποτέλεσμα, με τον Antonio στην P12 και τον Kimi πίσω, στην P14, τους φέρνει σε ιδανική θέση για να στοχεύσουν σε βαθμούς στον αυριανό αγώνα. Με ελεύθερη επιλογή ελαστικών και ένα μακρύ βράδυ αγώνων μπροστά τους, μπορούν να αγωνιστούν στο midfield επί ίσοις όροις.
Ο Frédéric Vasseur, επικεφαλής της ομάδας Alfa Romeo Racing ORLEN και CEO της Sauber Motorsport AG δήλωσε: “Στόχος μας ήταν να βάλουμε και τα δύο μονοθέσια στο Q2 και το κάναμε. Έχουμε φτάσει ακόμη και στην πρώτη δεκάδα και χάσαμε το Q3 για λιγότερο από το ένα δέκατο δείχνει πραγματικά την πρόοδο που έχουμε σημειώσει σε σύγκριση με πέρυσι. Είναι μια καλή ανταμοιβή για την ομάδα μετά την καλή δουλειά του χειμώνα. Έχουμε αποδείξει ότι η αισιοδοξία μας μετά τις δοκιμές ήταν βάσιμη και ότι μπορούμε να είμαστε πολύ πιο ανταγωνιστικοί αυτή τη σεζόν. Ωστόσο, υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά. Πρέπει να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε το πακέτο μας για να είμαστε σε θέση να είμαστε με συνέπεια στους πρώτους δέκα και να αγωνιζόμαστε τακτικά για βαθμούς, αλλά έχουμε κάνει σίγουρα κάποιες μεγάλες κινήσεις προς τη σωστή κατεύθυνση.”
Ο Kimi Räikkönen δήλωσε: “Δεν είναι κακό αποτέλεσμα για τις πρώτες κατατακτήριες της χρονιάς. Φυσικά, θα μπορούσε να ήταν λίγο καλύτερο, καθώς έκανα μερικά μικρά λάθη εδώ και εκεί στους γύρους μου, αλλά θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερο. Κάναμε μερικές αλλαγές στο μονοθέσιο μετά το πρωί για να προβλέψουμε τις συνθήκες και ίσως δεν λειτούργησαν τόσο καλά όσο περιμέναμε, αλλά είμαστε ακόμα σε καλή θέση για τον αγώνα. Θα πρέπει να δούμε πώς θα είναι ο καιρός αύριο και να κάνουμε το καλύτερο δυνατό και να δούμε τι μπορούμε να βγούμε από τον αγώνα. Είμαστε σίγουροι ότι το πακέτο μας είναι καλύτερο και μπορούμε να αγωνιστούμε για ένα καλό αποτέλεσμα.”
Ο Antonio Giovinazzi δήλωσε: “Μπορούμε να είμαστε πραγματικά ευχαριστημένοι με αυτό το αποτέλεσμα καθώς αύριο θα ξεκινήσουμε λίγο έξω από την δεκάδα και με μια δωρεάν επιλογή ελαστικών. Έχουμε μια πολύ καλή ευκαιρία να επιτύχουμε ένα καλό αποτέλεσμα καθώς είδαμε πως η απόδοσή μας ήταν κοντά στα μπροστινά μονοθέσια”
“Η σημερινή μέρα μας βοηθά να επιβεβαιώσουμε το θετικό συναίσθημα που είχαμε μετά τις δοκιμές. Έχουμε βελτιωθεί σε σύγκριση με πέρυσι και πιστεύουμε ότι μπορούμε να το διασκεδάσουμε πολύ περισσότερο αυτή τη σεζόν. Τώρα, όλη η προσοχή μας είναι στο αύριο. Θα είναι δύσκολο, ειδικά με τον άνεμο, αλλά μπορούμε να φέρουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Πρέπει να κάνουμε σωστά τα πάντα, στρατηγική, εκκίνηση, pit-stop και να αξιοποιήσουμε το μέγιστο από τα μονοθέσια μας, αλλά μπορούμε σίγουρα να στοχεύσουμε στους βαθμούς.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!