Ο Fernando Alonso δεν έχει εμφανιστεί σε προκριματική περίοδο από το Grand Prix του Abu Dhabi του 2018. Ωστόσο, ο δύο φορές πρωταθλητής έδειξε ότι ούτε δύο χρόνια αποχής από το άθλημα ούτε το ατύχημα με το ποδήλατο πριν την έναρξη της σεζόν, θα μπορούσαν να τον επιβραδύνουν, καθώς έβαλε την Alpine A521 στο Q3 για το Grand Prix του Bahrain, και έλαβε την 9η θέση.
Ο Alonso είπε ότι η αίσθηση της ώθησης ενός μονοθεσίου της F1, στα όρια του, ήταν κάτι που είχε χάσει κατά τη αποχή του από το άθλημα.
Η Alpine, σαν να λέμε, η Renault, η οποία φέτος μετονομάστηκε, φάνηκε να στερείται του ρυθμού των αντιπάλων της μεσαίας κατάταξης όπως είναι η ομάδα της McLaren, της Ferrari και της AlphaTauri καθ ‘όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Νωρίς στα προκριματικά, υπήρξε μια αναστάτωση για την ομάδα όταν κίτρινες σημαίες στέρησαν από τον συμπαίκτη του Alonso, Esteban Ocon, να συνεχίσει στο Q2.
Ωστόσο, παρόλο που ο Alonso παραδέχτηκε ότι αγωνιζόταν με την ισορροπία του μονοθεσίου, A521, του κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, ο Ισπανός είπε ότι ανακουφίστηκε όταν έφτασε μέχρι το Q3, πριν λάβει την 9 θέση στο grid στις πρώτες κατατακτήριες του μετά την επιστροφή του στην F1.
“Ήταν καλό!”, είπε ο Alonso, που σηματοδότησε την πρώτη του εμφάνιση στο Q3 έπειτα από το Grand Prix του Μονακό το 2018 με την ομάδα της McLaren. “Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με τις κατατακτήριες. Δεν ήμουν σίγουρος σε κανένα session μέχρι τώρα. Δυσκολεύτηκα λίγο να νιώσω το πίσω μέρος του μονοθέσιου σε συνθήκες θυελλώδεις και τώρα όλα ήταν πιο ήρεμα. Η νυχτερινή κατάσταση νομίζω ότι μας βοήθησε με τις ψυχρότερες θερμοκρασίες, οπότε κατάφερα να επιτεθώ και να νιώσω το μονοθέσιο λίγο καλύτερα και ομολογώ ότι ήταν διασκεδαστικό.
Ακόμη πρόσθεσε: “Πρέπει να σας πω ότι το να οδηγείς αυτά τα μονοθέσια με ελάχιστα καύσιμα, καινούργια ελαστικά και έχοντας την κορυφαία απόδοση του ελαστικού στον πρώτο γύρο, είναι ένα ευχάριστο πράγμα να κάνεις”.
“Μου έλειπε αυτό το συναίσθημα. Νομίζω ότι η απόδοση στις κατατακτήριες είναι κάτι καταπληκτικό. Στον αγώνα ωστόσο, πρέπει να ρυθμιστείτε λίγο με τη διαχείριση των ελαστικών, με άλλα πράγματα ενώ στα προκριματικά, η μέγιστη απόδοση είναι κάτι το καταπληκτικό.”
Ίσως χρειαστεί να βρει τον εαυτό του στο Grand Prix, αλλά ο Ισπανός δημιούργησε επίσης φήμη στην πρώτη του θητεία στο άθλημα ως ένας από τους καλύτερους οδηγούς την Κυριακή στην ιστορία της Formula 1. Παρά το γεγονός ότι ξεκίνησαν τα γρήγορα μονοθέσια πίσω του, όπως του Sergio Perez της Red Bull και του Yuki Tsunoda της AlphaTauri και του συμπαίκτη του Ocon στην 16η θέση, ο Alonso είπε ότι στόχος του ήταν να σημειώσει πρόοδο στον αγώνα.
“Αυτό είναι το σχέδιο!”, είπε. “Νομίζω ότι πρέπει επίσης να γνωρίζουμε ότι κάποια μονοθέσια που ξεκινούν πίσω μας δεν τα κατάφεραν να μπουν στο Q3 γιατί ίσως προσπάθησαν [να περάσουν] με τα medium ελαστικά στο Q2 οπότε έχουν το ρυθμό και είναι πιο γρήγορα πιθανότατα από εμάς. Ναι, πρέπει να επιτεθούμε, αλλά ταυτόχρονα να κοιτάξουμε στον καθρέφτη γιατί υπάρχουν πίσω μας γρήγορα μονοθέσια. “
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!