Ήταν μια δύσκολη πρώτη μέρα στο γραφείο για τους δύο αρχάριους, με το μονοθέσιο της Haas, την VF-21, να βρίσκεται στο πίσω μέρος του grid σε θέμα ρυθμού. Ο Schumacher είχε μια ήσυχη αλλά αποτελεσματική μέρα, κερδίζοντας την μάχη με τον teammate του στο FP1 και στο FP2. Ο Mazepin είχε λίγο πιο δύσκολο χρόνο. Ανάμεσα σε κάποιους γύρους, ο Ρώσος κατόρθωσε ένα γύρισμα και λίγες εξόδους έπειτα από τις προσπάθειες του, και ελπίζει να κρατήσει το μονοθέσιο του στραμμένο στη σωστή κατεύθυνση για να προκριθεί αύριο.
Mick Schumacher – FP1: 1: 34.501 – P19 – FP2: 1: 33.297 – Ρ18
“Το FP1 ήταν σε πολύ καυτές συνθήκες, κάτι που δεν είχα βιώσει ακόμη. Ζεστάθηκαν αμέσως τα ελαστικά, και προφανώς και το πιλοτήριο. Αλλά ήταν καλό για να μάθω και να κατανόησω τον τρόπο συμπεριφοράς του μονοθεσίου υπό αυτές τις συνθήκες. Προχωρώντας στο FP2, ξέραμε ότι οι συνθήκες θα ήταν εντελώς διαφορετικές. Δυστυχώς, ο άνεμος άλλαξε και ήταν κάτι που όλοι έπρεπε να συνηθίσουμε ενώ μερικοί άλλοι πάλευαν μαζί τους όπως και εμείς. Μόλις πήραμε τις πληροφορίες για το πώς να πλησιάζουμε στις στροφές, όλα φάνηκαν λίγο καλύτερα. Οι μακροπρόθεσμοι γύροι ήταν επίσης ενδιαφέρον για εμάς. Για έμενα ήταν πραγματικά η μεγαλύτερη απόσταση που έχω διανύσει. Ένιωσα άνετα στο μονοθέσιο, κάτι που είναι καλό σημάδι και δείχνει ότι κάναμε αρκετή δουλειά για να προετοιμαστώ για να μπω και να νιώσω άνετα. Ξέρω ότι υπάρχουν πολλά να βελτιωθούν από την πλευρά μου, ως οδηγός ξέρω ότι έχω τα εργαλεία για να βελτιώσω τον χρόνο του γύρου. Θα δουλεύω σκληρά για να συνεχίσω να βελτιώνομαι και να μαθαίνω.”
Nikita Mazepin – FP1: 1: 34.975 – P20 – FP2: 1: 33.449 – P20
«Ήταν πολύ ξεχωριστό για μένα να συμμετάσχω στα πρώτα μου session, FP1 και FP2. Αυτό από μόνο του ήταν πολύ θετικό. Από τεχνικής άποψης, η μέρα ήταν αρκετά δύσκολη. Υπήρξε πολύς άνεμος και δεν ήταν πολύ σταθερός. Τα μονοθέσια της Formula 1, εν σύγκρισει με αυτά της Formula 2, είναι πολύ πιο αποτελεσματικά με τον άνεμο και με θετικό τρόπο αλλά επίσης και με αρνητικό τρόπο. Το μονοθέσιο ήταν αρκετά δύσκολο κατά διαστήματα. Όντας ρεαλιστές, ήμασταν πολύ τυχεροί με τις συνθήκες που επιτεύχθηκαν την τελευταία ημέρα των δοκιμών. Σήμερα η πίστα ήταν πολύ πιο αργή και αυτό έκανε την οδήγηση πολύ πιο δύσκολη, όσον αφορά εμάς. Με 23 γύρους ζεις πολύ διαφορετικά πράγματα. Πρόκειται για το ποιος θα λάβει την περισσότερη εμπειρία και αυτό σίγουρα συνέβη σήμερα.”
Guenther Steiner, επικεφαλής της ομάδας
“Ακόμα κι αν τα αποτελέσματα δεν το δείχνουν, δεν είναι κακή μέρα για εμάς. Ήμουν αρκετά χαρούμενος με το FP1. Πήραμε όλους τους γύρους μας και δεν έγιναν λάθη, ήταν σταθερή η απόδοση μας. Τα σχόλια από τους οδηγούς ήταν καλά και το μονοθέσιο να είχε αξιοπρεπή ισορροπία. Στο FP2 δυσκολευόμασταν να βρούμε την ισορροπία και με τους δύο οδηγούς, αλλά αυτό είναι μέρος της καμπύλης εκμάθησης.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!