Ο Raikkonen είχε τη μεγαλύτερη στιγμή της ημέρας, χάνοντας το πίσω μέρος του μονοθεσίου του, C41, οδηγώντας το προς το χαλίκι και στην συνέχεια στα εμπόδια. Με μείον μια μπροστινή πτέρυγα, έμεινε ακινητοποιημένος στα pit, αλλά ευτυχώς η ομάδα κατάφερε να πάρει πίσω το χρόνο πριν από το τέλος της περιόδου. Αυτό άσκησε πίεση στον Giovinazzi, για να ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος των γύρων, κάτι που ο Ιταλός αποδείχθηκε περισσότερο από ικανός. Η Alfa σίγουρα φαίνεται να έχει σημειώσει πρόοδο στην εν συγκρίσει το 2020, αλλά ο χρόνος θα το αποδείξει.
Kimi Raikkonen – FP1: 1: 33.134, P11; FP2: 1: 31.862, P16
“Μια κανονική πρώτη μέρα στην οποία καταφέραμε να δοκιμάσουμε διάφορα πράγματα. Παρόλο που οι συνθήκες ήταν αρκετά διαφορετικές από αυτές που δοκιμάσαμε στις δοκιμές, η αίσθηση του μονοθέσιου ήταν παρόμοια, η οποία μας επέτρεψε να συνεχίσουμε εκεί που σταματήσαμε πριν από δύο εβδομάδες. Είχαμε μια σταθερή εκκίνηση και καταφέραμε να εργαστούμε στο set-up. Φυσικά, η απώλεια κάποιου χρόνου λόγω του ατυχήματος δεν ήταν ιδανική, αλλά έχουμε ήδη τόσα πολλά δεδομένα από τις δοκιμές που δεν ήταν μεγάλη αποτυχία. Ανυπομονούμε να δούμε πού βρισκόμαστε αύριο. Πρέπει ακόμα να βελτιώσουμε μερικά πράγματα απόψε, αλλά θεωρώ ότι είμαστε εντάξει.”
Antonio Giovinazzi – FP1: 1: 32.786, P10; FP2: 1: 31.740, P13
“Ήταν μια καλή αρχή για να χτίσουμε ένα θετικό συναίσθημα που είχαμε μετά τις δοκιμές. Οι σημερινές συνθήκες ήταν αρκετά διαφορετικές, ήταν πολύ πιο ζεστά την ημέρα, αλλά εξακολουθούμε να είμαστε ικανοποιημένοι με το ρυθμό μας τόσο με πολλά όσο και με λίγα καύσιμα. Το grid φαίνεται πολύ σφιχτό, οπότε θα πρέπει να βάλουμε τα πάντα μαζί για να κερδίσουμε θέσεις στην κατάταξη. Οι συντομότερες προπονήσεις δεν μας επηρέασαν πολύ. Στο τέλος, περάσαμε πολύ χρόνο στο γκαράζ στο FP1 στο παλιό σύστημα ούτως ή άλλως, οπότε τώρα υπάρχει λίγο περισσότερη δράση στην πίστα. Τώρα πρέπει να πάμε και να βρούμε λίγο περισσότερο χρόνο με τους μηχανικούς και να ετοιμαστούμε για αύριο. Ο στόχος είναι να μπούμε στο Q2 και μετά να δούμε τι μπορούμε να κερδίσουμε.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!