Ο Sergio Perez πιστεύει ότι θα χρειαστεί πέντε αγώνες για να συμβαδίσει πλήρως με την ταχύτητα της Red Bull φέτος, τονίζοντας πως πρέπει να είναι υπομονετικός.
Ο Μεξικανός οδηγός βρισκόταν πίσω από το τιμόνι της Red Bull RB16B για μιάμιση μέρα, δίνοντάς του ένα πιο περιορισμένο παράθυρο από το κανονικό, για να εξοικειωθεί με μια νέα ομάδα και ένα νέο μονοθέσιο.
Ο teammate του, Max Verstappen, ολοκλήρωσε τις δοκιμές με τον ταχύτερο χρόνο, ενώ ο ίδιος είχε τον όγδοο χρόνο συνολικά.
Ο Perez επεσήμανε τη σύντομη pre-season όσον αφορά την καμπύλη εκμάθησης με το νέο μονοθέσιο της Red Bull, το οποίο παραδοσιακά ήταν αρκετά δύσκολο για τους εισερχόμενους οδηγούς να εξοικειωθούν αμέσως.
“Δεν είχαμε πολύ χρόνο, ήταν σίγουρα η πιο σύντομη pre-season που έχω κάνει στην καριέρα μου”, είπε ο Perez.
“Έχω ακόμα πολλά να μάθω στο μονοθέσιο, για να αξιοποιήσω το μέγιστο. Αλλά το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι απλά να είμαι υπομονετικός και να οδηγήσω στους πρώτους αγώνες καθώς έρχονται”.
“Θα πάρω πολλά πράγματα από την ομάδα. Προς το παρόν, πρέπει απλώς να είμαι υπομονετικός, και μαζί με τους μηχανικούς μου, πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε πολύ σκληρά”.
Ερωτηθείς για πόσο χρόνο σκέφτεται ότι θα χρειαζόταν να νιώσει εντελώς άνετα στο νέο μονοθέσιο, ο Μεξικανός υπολόγισε περίπου πέντε αγώνες. Το Μονακό στέκεται σήμερα ως τον πέμπτο γύρο της σεζόν φέτος.
Ακόμη πρόσθεσε ότι: “Είναι δύσκολο να σκεφτείς – μετά από πέντε αγώνες, όταν περάσουμε από πολύ διαφορετικούς αγώνες, διαφορετικές συνθήκες, καταλαβαίνεις το μονοθέσιο, την ομάδα, πολύ καλύτερα”.
Η Red Bull αγωνίστηκε για όλο το 2020 με την RB16, καθώς αποδείχθηκε αρκετά δυνατό μονοθέσιο εντός πίστας, αλλά τα ζητήματα φαίνεται να επιλύονται με το ενημερωμένο μοντέλο B-spec για το 2021.
Ο Verstappen ήταν ιδιαίτερα φιλοφρονητικός για το νέο μονοθέσιο, λέγοντας ότι ήταν «προβλέψιμο», ενώ ο Perez ήταν επίσης ευχαριστημένος με τις δυνατότητες που είδε σε αυτό.
“Έχω οδηγήσει σε πολύ δύσκολες συνθήκες με τον άνεμο γύρω από το Μπαχρέιν”, είπε ο Perez. “Είμαι ευχαριστημένος με το πού βρίσκεται το αυτοκίνητο, νομίζω ότι υπάρχει σίγουρα καλή δυνατότητα σε αυτό”.
“Προφανώς υπάρχουν καλές περιοχές που πρέπει να εστιάσουμε και να προσπαθήσουμε να τις βελτιώσουμε. Αλλά η συνολική εικόνα είναι θετική”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!