O Carlos Sainz δήλωσε πως δεν πιστεύει τίποτα γύρω απ’ όσα είδε από τη Mercedes και οποιαδήποτε άλλη ομάδα στις δοκιμές του Bahrain.
Η Mercedes μπαίνει στη νέα σεζόν με βλέψεις για τον 8ο τίτλο της στα Πρωταθλήματα Οδηγών και Κατασκευαστών στη σειρά. Ωστόσο, το τριήμερο δοκιμών στο Bahrain έδωσε νερό στον μύλο της αμφιβολίας σχετικά με το κατά πόσο θα πετύχει κάτι τέτοιο εύκολα η γερμανική ομάδα.
Τα ασημί βέλη είχαν θέματα με τον ομαλό χειρισμό της W12, καθώς και ζητήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Ο Valtteri Bottas δήλωσε πως το νέο αυτό μονοθέσιο ήταν πολύ “επιρρεπές στα τατακέ”, την ώρα που ο Lewis Hamilton έχασε δύο φορές το πίσω μέρος.
Ο Sainz ωστόσο δεν πιστεύει τίποτα απ’ όσα είδε στο τριήμερο του Sakhir.
“Δεν πιστεύω τίποτα για τη Mercedes ή απ’ όσα είδα από τις άλλες ομάδες. Ακόμα είναι πολύ νωρίς”, δήλωσε στη Mundodeportivo ο Ισπανός.
Ο Sainz έγινε οδηγός της Ferrari πριν λίγους μήνες, κάτι που για τον ίδιο ήταν ένα όνειρο που υλοποιήθηκε. Ωστόσο, οι τρεις μέρες των δοκιμών δεν ήταν αρκετές ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα για να οδηγήσει στο 100% την SF21.
“Δεν γνωρίζω πότε θα είμαι 100% εξοικειωμένος με το μονοθέσιο, αλλά πιστεύω πως θα πρέπει να περιμένουμε κάποιους αγώνες”, σχολίασε ο Ισπανός.
“Λίγο-πολύ, αυτά που βλέπουμε από το μονοθέσια ήταν και τα αναμενόμενα. Είμαστε χαρούμενοι με όσα βλέπουμε και σχετικά ικανοποιημένοι με τη συσχέτιση ανάμεσα σε προσομοιωτή και πίστα. Αυτό που απομένει να φανεί τώρα είναι το πού βρίσκονται οι υπόλοιποι”.
“Η Red Bull δείχνει καλή, η McLaren είμαι σίγουρος πως θα βρίσκεται στην ίδια φάση, επειδή το μονοθέσιο, με έναν μικρότερο κινητήρα, σου επιτρέπει να βελτιώσεις την αεροδυναμική και να έχεις περισσότερη ισχύ, όλο και καλύτερα”.
“Έτσι, η McLaren θα κάνει βήμα προόδου. Η Alpine δεν δείχνει άσχημη επίσης, και τώρα είναι η ώρα να δούμε τί μπορεί να κάνει η Ferrari”.
Ο Sainz δήλωσε πως δεν είναι σε θέση να βγάλει πολλά συμπεράσματα σχετικά με το πόσο καλή είναι η SF21, καθώς δεν είχε οδηγήσει τον προκάτοχό της, την SF1000.
Ο teammate του ωστόσο, Charles Leclerc, ο οποίος είναι κάτοικος Maranello από το 2019, αναφέρθηκε με θετικά λόγια στο μονοθέσιο του 2021, κάτι που ενθαρρύνει και τον Sainz.
“Δεν μπορώ να το συγκρίνω με τίποτα (την SF21) επειδή δεν γνωρίζω το περσινό μονοθέσιο, έτσι δεν ξέρω πραγματικά πόση πρόοδος έγινε”, πρόσθεσε ο Sainz.
“Θεωρητικά, το φετινά μονοθέσια θα είναι πιο αργά, πρόκειται να έχουν άλλα χαρακτηριστικά. Έτσι, το ότι ο Charles δεν μιλά άσχημα για το μονοθέσιο είναι ήδη ένα θετικό σημάδι”.
“Εγώ από τη μεριά μου είμαι μπερδεμένος, προσπαθώντας να μάθω το μονοθέσιο, την ομάδα, προσπαθώντας να προσαρμοστώ, να είμαι άνετα…έτσι δεν έχω την πολυτέλεια να κάνω συγκρίσεις ακόμα επειδή δεν έχω αυτή την εμπειρία”.
“Για μένα, αυτή τη στιγμή το μονοθέσιο δεν βρίσκεται στο 100% και δεν οδηγώ στα όριά του καθόλου, έτσι δεν πιστεύω πως είναι και τόσο δύσκολο στην οδήγηση”.
Ερωτώμενος σχετικά με το πότε πιστεύει πως θα είναι πλήρως εγκλιματισμένος με την SF21, ο Sainz απάντησε: “Θα ήθελα να ξέρω ακριβώς. Δεν γνωρίζω πότε θα είμαι στο 100% εξοικειωμένος με το μονοθέσιο, αλλά νομίζω πως θα πρέπει να περιμένουμε κάποιους αγώνες, επειδή πάνω απ’ όλα βρίσκονται οι εμπειρίες, οι κατατακτήριες, οι αγώνες. Μέχρι να βιώσεις αυτά, μέχρι κάποια πράγματα να σου συμβούν, δεν μπορείς να κάνεις το επόμενο βήμα”.
“Πρέπει να σου συμβούν πράγματα, πρέπει να περάσεις καταστάσεις αγώνα, καταστάσεις κατατακτηρίων, να βάλεις το μονοθέσιο σε συνθήκες που θα πάρεις εμπειρία”.
“Πρέπει να λάβετε υπόψη πως με τη McLaren έκανα 40 κατατακτήριες και χιλιάδες και χιλιάδες γύρους τόσο σε δοκιμές όσο και σε αγώνες. Αυτό σου δίνει αυτοπεποίθηση και γνώση του μονοθεσίου, τα οποία, με τους 100 γύρους που έχω κάνει με τη Ferrari, σε σχέση με τα 10.000 km στη McLaren, δεν είναι τίποτα”.
“Έτσι, θα πρέπει να περιμένω, θα πρέπει να δουλέψω σκληρά και να ζήσω εμπειρίες ώστε να μάθω και να βιώσω διαφορετικά πράγματα για να κατανοήσω το πώς δουλεύει το μονοθέσιο αυτό”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!