Ο Mattia Binotto θεωρεί πως η ταχύτητα της Ferrari στις ευθείες “δεν είναι πλέον μειονέκτημα”, έχοντας δοκιμάσει εκτενώς τη νέα μονάδα ισχύος της ομάδας στις τριήμερες δοκιμές του Bahrain.
Η Ferrari έκανε μια από τις χειρότερες σεζόν στην ιστορία της πέρυσι, δεχόμενη το πλήγμα ενός μονοθεσίου με κακή αεροδυναμική συμπεριφορά και αδύναμο κινητήρα σε σχέση με τους αντίπαλους κατασκευαστές. Αυτό, είχε οδηγήσει στο αποτέλεσμα η SF1000 να είναι ένα πολύ κακό μονοθέσιο στις ευθείες.
Για να επιλύσει το ζήτημα αυτό, η ομάδα δούλεψε σκληρά μέσα στον χειμώνα, αναπτύσσοντας μια εντελώς νέα μονάδα ενόψει του 2021, ως μέρος της γενικής προσπάθειας να μειωθεί η διαφορά με την κορυφή.
Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, ανέφερε τον περασμένο μήνα πως τα αρχικά δεδομένα που λάμβανε η ομάδα από τις δυναμομετρήσεις του κινητήρα ήταν ενθαρρυντικά, αλλά ήθελε να συγκρατήσει την τελική του άποψη μέχρις ότου ο κινητήρας να “πατήσει” πίστα.
Μετά από τρεις ημέρες δοκιμών, στη Scuderia μπορούν να δουν αξιοσημείωτα οφέλη στο κομμάτι της τελικής στις ευθείες σε σύγκριση με πέρυσι.
“Γνωρίζουμε πώς συμπεριφέρεται ο κινητήρας στις δοκιμές, αλλά όταν τον βάλεις στο μονοθέσιο, αυτό που θα πρέπει να κοιτάξεις στην πίστα είναι η ταχύτητα και στην τελική η σχετική σου ταχύτητα με τους άλλους”, δήλωσε ο Binotto όταν ρωτήθηκε από το Motorsport.com σχετικά με τα κέρδη που έχει πετύχει στο μέτωπο της μονάδας ισχύος η Scuderia.
“Όταν βρεθήκαμε εδώ στο Bahrain πέρυσι για τις κατατακτήριες του αγώνα, ήμασταν πολύ αργοί στις ευθείες. Δεν μπήκαμε στο Q3 και απείχαμε πολύ από την pole”.
“Τώρα, εάν κοιτάξω τα δεδομένα, πιστεύω πως τουλάχιστον αναφορικά με την ταχύτητα στις ευθείες, αυτή είναι μια χαρά. Δεν φαίνεται να υπάρχει μειονέκτημα όπως υπήρχε πέρυσι”.
“Γνωρίζουμε πως δεν είναι μόνο η ταχύτητα σημαντική, είναι η αεροδυναμική αντίσταση του μονοθεσίου επίσης, όπως συχνά λέγαμε πέρυσι. Αλλά επιτρέψτε μου να πω ότι και τα δύο συνεισέφεραν στη βελτίωση της ταχύτητάς μας στις ευθείες”.
“Σήμερα νιώθουμε πως δεν είναι πλέον μειονέκτημα για εμάς”.
Ο οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc, δήλωσε χτες πως η SF21 έδινε “ενθαρρυντικά σημάδια”, την ώρα που τη δύναμη του κινητήρα της ιταλικής ομάδας επιβεβαίωσε και ο Kimi Raikkonen, δηλώνοντας πως υπήρχε ξεκάθαρη βελτίωση στον πελατειακό κινητήρα της Alfa Romeo.
Η Ferrari φέτος εστίασε στην εξέλιξη του πίσω μέρος του μονοθεσίου της, υπό το καθεστώς του παγώματος των κανονισμών το 2021, με τον Binotto να αναφέρει πως υπήρχε μια καλή συσχέτιση των θεωρητικών προσδοκιών από τον προσομοιωτή με τα πρώτα δεδομένα από τις δοκιμές.
“Προσπαθήσαμε να εξελίξουμε όσο περισσότερο μπορούσαμε το πίσω μέρος του μονοθεσίου”, δήλωσε ο Ιταλός.
“Η ταύτιση (ανάμεσα στα θεωρητικά και τα πρακτικά) είναι σημαντικός παράγοντας σήμερα. Μέχρι στιγμής τουλάχιστον, δείχνουν αρκετά καλά τα πράγματα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!