Έπειτα από μία γεμάτη πρώτη ημέρα δοκιμών, οι ομάδες δεν επαναπαύονται και ήδη έχουν αρχίσει να γράφουν τους πρώτους χρόνους στην πίστα του Μπαχρέιν συλλέγοντας σημαντικές πληροφορίες για την συνέχεια.
- Οι ισχυροί άνεμοι δημιούργησαν αρκετά προβλήματα στους οδηγούς το πρωί του Σαββάτου όμως αρκετοί οδηγοί κατάφεραν να ολοκληρώσουν πολλούς γύρους στην πίστα.
- Προβλήματα είχαμε για την Aston Martin όπου άλλαξε κιβώτιο ταχυτήτων και συμπλήρωσε μόνο 9 γύρους, ενώ η έξοδος του Lewis Hamilton είχε ως αποτέλεσμα την κόκκινη σημαία και την απομάκρυνση της Mercedes από το δύσκολο σημείο.
- Τους περισσότερους γύρους σημείωσαν οι Nikita Mazepin – 76, Antonio Giovinazzi – 77, Fernando Alonso – 60, Lewis Hamilton – 58.
- Την 1η θέση κατέλαβε ο Daniel Ricciardo με Mclaren και 1.32.215, στην 2η θέση ο Fernando Alonso με την Alpine με διαφορά 0.124 και στην 3η θέση βρέθηκε ο Sergio Perez με Red Bull.
Στην πρωινή 2η ημέρα δοκιμών είχαμε δράση από τις πρώτες ώρες κιόλας, με τα μονοθέσια να συμπληρώνουν τους αρχικούς χαρακτηριστικούς γύρους και έπειτα να μπαίνουν στα pit garage για διορθώσεις. Ο Fernando Alonso με την Alpine μετά από τον πρώτο γύρο μπήκε στα pit για αλλαγή στην μπροστινή αεροτομή.
Στο τέλος της 1ης ώρας είχαμε τον Carlos Sainz στην κορυφή με 1:33.072 και τον Mazzepin 2ο με 1.33.731, τους περισσότερους γύρους σημείωσε ο Nicholas Latifi και ο Yuki Tsunoda με 16.
Ο Lewis Hamilton προσπάθησε να καλύψει την διαφορά από την χθεσινή ημέρα και έχει σημειώσει 14 γύρους ενώ είδαμε αρκετές αλλαγές στο νέο πάτωμα της Mercedes σε σχέση με το περσινό μονοθέσιο.
Ωστόσο από την αρχή της περιόδου έως και την 2η ώρα είχαμε αρκετά δυνατούς ανέμους στην πίστα έως και 5km/h.
Στο ξεκίνημα της 2ης ώρας ο Alonso με 1.32.769 βρέθηκε στην κορυφή συνεχίζοντας να γράφει αρκετούς γύρους με την σκληρή γόμα. Ο Ricciardo βρίσκεται στην πίστα εδώ και αρκετή ώρα προσπαθώντας να μαζέψει αρκετές πληροφορίες για την Mclaren, με το μονοθέσιο να έχει την χαρακτηριστική κίτρινη μπογιά στην αριστερή πλευρά.
The latest funky @danielricciardo design? ??#F1 #F1Testing @McLarenF1 pic.twitter.com/VDV0VmME19
— Formula 1 (@F1) March 13, 2021
Οι Ferrari και Alfa Romeo με την φετινή καινούργια μονάδα ισχύος προσπαθούν να βρουν το σωστό set up του μονοθέσιου, την στιγμή όπου ο Ricciardo κατάφερε να γράψει τον πρώτο χρόνο με 1.32.598 και να περάσει μπροστά από την Alpine του Alonso.
Στα μισά της περιόδου πρώτος βρέθηκε ο Fernando Alonso με την Alpine με 1.32.339 τον Tsunoda να έχει συνεχίζει υψηλό ρυθμό του. Τους λιγότερους γύρους μέχρι στιγμής έχει ο Sebastian Vettel, μόλις 6, ενώ το μονοθέσιο της Aston Martin βρίσκεται κριμένο στα γκαράζ της ομάδας λόγο προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Στην στροφή 7 στο τέλος της 2ης ώρας ο Carlos Sainz είχε μία έντονη στιγμή όταν μπλόκαραν τα φρένα και βρέθηκε εκτός πίστας, καταστρέφοντας την μεσαία γόμα, χωρίς όμως να έχει προκαλέσει κάποια ζημιά στο μονοθέσιο.
Ο Nicholas Latifi στην έξοδο της στροφής 8 και έπειτα από 32 γύρους είχε μία περιστροφή καταστρέφοντας τα ελαστικά του, με τον Καναδό να επιστρέφει στα pit, στην ίδια στροφή πριν είχε έξοδο και ο Carlos Sainz με την Ferrari.
Ο Daniel Ricciardo κατάφερε να κάνει και πάλι τον πρώτο χρόνο με φρέσκια γόμα, ενώ ολοκλήρωσε τον 29ο γύρο. Στην συνέχεια ο Lewis Hamilton βγήκε για να ολοκληρώσει κάποιους γύρους όμως η έξοδος του στην στροφή 13 είχε ως αποτέλεσμα την διακοπή της περιόδου μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο της Mercedes από το επικίνδυνο σημείο.
Όπως φαίνεται η Mercedes δεν θα ολοκληρώσει και άλλους γύρους στην πίστα έως το τέλος της πρωινής περιόδου διότι πρέπει να επιστρέψει το μονοθέσιο στα pit και να ελεγχθεί από τους μηχανικούς.
A tough start to 2021 for the champions#F1 #F1Testing pic.twitter.com/7F55clQFfU
— Formula 1 (@F1) March 13, 2021
Μετά την απομάκρυνση της W12 τα υπόλοιπα μονοθέσια επέστρεψαν στην πίστα με τους ισχυρούς ανέμους να παραμένουν δημιουργώντας προβλήματα για τους οδηγούς σε κάποια σημεία της πίστας.
Οι ισχυροί άνεμοι όπως φάνηκε ήταν ο βασικός υπαίτιος στις εξόδους των Latifi, Tsunoda, Sainz και Hamilton στις στροφές 3, 4, 8 και 13.
Στο τέλος της 3ης ώρας η Mercedes W12 παραμένει στα pit, ενώ και το μονοθέσιο της Aston Martin βρίσκεται στο γκαράζ λόγο προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Ο Lewis Hamilton επέστρεψε στην πίστα με μόλις 1 ώρα να απομένει και προσπάθησε να καλύψει όλο τον χαμένο χρόνο. Ο Latifi θα καταφέρει να ανέβει στην 3η θέση με διαφορά 0.326 από την 1η θέση.
Στην τελευταία ώρα της περιόδου βγήκαν τα περισσότερα μονοθέσια για να βελτιώσουν τους χρόνους τους αλλά και να αποκτήσουν ένα σταθερό συνεχόμενο ρυθμό.
Ο Mazepin με την Haas έχει συμπληρώσει 55 γύρους με μισή ώρα να απομένει, ενώ μαζί με τον Giovinazzi και τον Tsunoda θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ότι έχουν κάνει την πιο αθόρυβη δουλειά μέχρι στιγμής.
Ο Sergio Perez κατάφερε να σημειώσει τον 3ο χρόνο με 0.263 δευτερόλεπτα από την κορυφή και να είναι πολύ επιθετικός στον ρυθμό του πριν μπούμε στο τελευταίο μισάωρο της περιόδου.
Οι Haas, Alpha Tauri και η Alfa Romeo παρέμειναν μέχρι το τέλος της περιόδου με την Alfa Romeo του Giovinazzi να έχει διαφορά 5.696 δευτερόλεπτα από την 1η θέση έχοντας συμπληρώσει όμως τους περισσότερους γύρους.
Οι μηχανικοί της Aston Martin κατάφεραν να διορθώσουν την αλλαγή στο κιβώτιο ταχυτήτων με τον Sebastian Vettel να βγαίνει στα 7 τελευταία λεπτά της περιόδου και όπως όλα δείχνουν θα προλάβει την απογευματινή περίοδο δοκιμών.
Έπειτα από 4 γεμάτες ώρες δοκιμών οι ομάδες θα κάνουν ένα μικρό διάλλειμα έως τις προγραμματισμένες δοκιμές όπου είναι σήμερα 14:00 – 18:00.
Τα αποτελέσματα της πρωινής περιόδου:
Μερικές φωτογραφίες από τις πρωινές δοκιμές της 2ης ημέρας:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!