Το νέο μονοθέσιο της Ferrari για το 2021 είναι γεγονός, με τη Scuderia να παρουσιάζει πριν από λίγο την SF21, με την οποία οι Charles Leclerc και Carlos Sainz ευελπιστούν να οδηγήσουν την ιταλική ομάδα σε μέρες καλύτερες απ’ αυτές του 2020.
Το 2020 ήταν μια χρονιά προβληματική για τη Ferrari απ’ όλες τις απόψεις. Μετά το σίριαλ με τον κινητήρα της ομάδας και το κατά πόσο αυτός ήταν νόμιμος ή όχι ήρθε η πανδημία και μαζί της η αναστολή της λειτουργίας των εργοστασίων, γεγονός που στέρησε σημαντικό χρόνο εργασίας στο Maranello.
Τα παραπάνω, μαζί με τα μέτρα περικοπής εξόδων για τις ομάδες, στα οποία συμπεριλαμβανόταν και το πάγωμα στην εξέλιξη, έβαλε ταφόπλακα στα όνειρα της Scuderia για ένα ανταγωνιστικό 2020. Μέσα σε όλη τη σεζόν που πέρασε, η SF1000 αμφιταλαντευόταν ανάμεσα στις ψηλές και τις χαμηλές θέσεις του midfield, απόρροια του αδύναμου κινητήρα και του draggy (υψηλής αεροδυναμικής αντίστασης) μονοθεσίου της.
Αυτή η κατάσταση έφερε το Cavalino Rampante στην 6η μόλις θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, έχοντας ένα βουνό να ανέβει για την αγωνιστική της ανάταση.
Αυτή την ανάταση ελπίζει να επιδιώξει η ομάδα με το νέο της μονοθέσιο την SF1000. Με νέο, βελτιωμένο κινητήρα και αρκετή έμφαση στην επίλυση των αεροδυναμικών προβλημάτων που ταλάνιζαν τον προκάτοχό της, η SF1000 θα είναι το όπλο των Charles Leclerc και Carlos Sainz, με το οποίο θα παλέψουν για ένα καλύτερο 2021 για την ομάδα.
Για φέτος, η Ferrari αποφάσισε να βάλει και λίγο πράσινο στο livery του μονοθεσίου της, με το logo του Winnow της Philip Morris να είναι βαμμένο σε ανοιχτό πράσινο, παραπέμποντας μάλλον στα χρώματα της σημαίας της Ιταλίας.
Με πρώτη ματιά, αλλαγές υπάρχουν στο εμπρός ρύγχος του μονοθεσίου, με ένα πιο “φαγωμένο” στυλ να υιοθετείται, πιθανώς ως τρόπος καλύτερης διαχείρισης της ροής του αέρα από την περιοχή εκείνη. Ακόμα, στα πρότυπα της Red Bull, η φετινή Ferrari διαθέτει και μικρά πτερύγια στο τέλος της εμπρός αεροτομής, ενώ και η περιοχή των sidepods φαίνεται πως έχει δεχτεί αρκετή δουλειά και μελέτη, με τον φετινό σχεδιασμό να είναι αρκετά διαφορετικός και πιο “πιεσμένος” γύρω από τη μονάδα ισχύος.
Η SF21 αναμένεται να πατήσει πίστα σύντομα, με την ομάδα να έχει κανονίσει ημέρα γυρισμάτων στην πίστα του Μπαχρέιν την Πέμπτη. Μια ημέρα μετά, Παρασκευή, ξεκινά και το τριήμερο χειμερινών δοκιμών, στην ίδια πίστα.
Οι οδηγοί και οι ομάδες θα παραμείνουν στο Μπαχρέιν και μετά τις δοκιμές καθώς μόλις 15 μέρες μετά θα γίνει εκεί, στην πίστα του Sakhir, το εναρκτήριο Grand Prix για το 2021.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!