Η Ferrari είναι πεπεισμένη πως το νέο της μονοθέσιο, η SF21, δεν θα υποφέρει από το ίδιο έλλειμμα στην τελική ταχύτητα όπως η SF1000, γεγονός που περιόρισε πολύ την Scuderia φέτος.
Η ιταλική ομάδα πέρασε ένα δύσκολο 2020, με την SF1000 να είναι ένα μονοθέσιο που ταλαιπωρήθηκε από μειονέκτημα στην τελική ταχύτητα και υψηλή αεροδυναμική αντίσταση.
Αυτό, είχε ως συνέπεια οι οδηγοί της ομάδας, Sebastian Vettel και Charles Leclerc να υστερούν στις ευθείες σε σχέση με αντίπαλα μονοθέσια, κάτι που τους έφερε σε μειονεκτική θέση για διεκδίκηση καλών αποτελεσμάτων.
Η ομάδα δούλεψε όλο τον χειμώνα πάνω στα προβλήματά της, στο Maranello, και πλέον έχει την σιγουριά πως δεν θα υποφέρει από τις ίδιες αδυναμίες φέτος.
Μιλώντας σήμερα, σε event της ομάδας όπου παρουσιάστηκαν οι οδηγοί της, ο επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, εξέφρασε την πεποίθησή του πως η ομάδα βρίσκεται σε καλύτερη μοίρα τόσο με τον κινητήρα της όσο και την αεροδυναμική της αποτελεσματικότητα.
“Πιστεύω πως πέρυσι το βασικό πρόβλημα ήταν η ταχύτητα στις ευθείες, όχι μόνο από πλευράς ισχύος του κινητήρα αλλά και από αεροδυναμικής αντίστασης”, εξήγησε ο Ιταλός.
“Δουλέψαμε πολύ, τόσο στη μονάδα ισχύος αλλά και στην αεροδυναμική, ώστε να μειώσουμε την αντίσταση του μονοθεσίου”.
“Και με βάση τις προσομοιώσεις μας σήμερα, με βάση όσα μπορούμε να δούμε αναφορικά με την ισχύ από τις δυναμομετρήσεις, και την αντίσταση του μονοθεσίου στην αεροσήραγγα, θεωρώ πως έχουμε ανακτήσει αρκετή από την ταχύτητά μας στις ευθείες”.
“Έτσι, περιμένω η ταχύτητα να μην είναι το πρόβλημα που ήταν. Ελπίζουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, αλλά θα το γνωρίζουμε αυτό μόνο όταν βρεθούμε στο Μπαχρέιν, επειδή τα πράγματα είναι πάντα σχετικά σε σχέση και με το τί κάνουν οι άλλοι”.
“Αλλά πιστεύουμε πως το μονοθέσιό μας είναι σίγουρα πιο αποδοτικό σε σύγκριση με αυτό που είχαμε πέρυσι. Όταν λέω αποδοτικό, ξανά, εννοώ πως είναι τόσο από αεροδυναμικής πλευράς, όσο και από πλευράς μονάδας ισχύος”.
Αν και ο Binotto έχει πάρει θάρρος από την παρούσα κατάσταση του μονοθεσίου της Ferrari, γνωρίζει πολύ καλά πως η ομάδα δεν μπορεί να περιμένει πως θα κλείσει όλη τη διαφορά που είχε με τις Mercedes και Red Bull σε μια σεζόν μόλις.
“Ο τρόπος που έχω δει το μονοθέσιο να εξελίσσεται τόσο στην αεροσήραγγα όσο και στις δυναμομετρήσεις, πιστεύω πως έχουμε κάνει μια σημαντική προσπάθεια”, τόνισε ο Ιταλός.
“Αλλά δεν μπορείς να γνωρίζεις πού ακριβώς βρίσκεται μέχρι να πατήσεις πίστα, και αυτό πιστεύω πως θα είναι σημαντικό για εμάς. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστικοί. Η διαφορά με τον καλύτερο πέρυσι ήταν πολύ μεγάλη και όχι κάτι το οποίο θα μπορούσαμε να γεφυρώσουμε σε έναν μόνο χειμώνα”.
Ο Binotto δήλωσε επίσης πως με την ομάδα να εστιάζει στο πως να επωφεληθεί από τις ευκαιρίες του 2022, δεν θα δοθεί πολλή προσοχή στην εξέλιξη της SF21 μέσα στη σεζόν που έρχεται.
“Η προσοχή μας κατά το 2021 θα είναι η εξέλιξη του μονοθεσίου του 2022”, σχολίασε. “Αυτός θα είναι ο βασικός στόχος, έτσι δεν θα ξοδέψουμε χρόνο στο μονοθέσιο του 2021 κατά τη διάρκεια της σεζόν”.
“Πάντα θα υπάρχει μια ισορροπία, και είναι μια επιλογή που θα πρέπει να πάρουμε σε κάποια φάση. Αλλά το μονοθέσιο του 2022 είναι τόσο μεγάλη αλλαγή που θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένα ελάχιστο επίπεδο προσπαθειών και σχεδίων και projects που θα πρέπει να αναπτυχθούν. Έτσι, η περισσότερη προσπάθειά μας θα πάει στο κομμάτι αυτό”.
“Γι’ αυτό ο χειρισμός του μονοθεσίου στην αρχή της χρονιάς είναι πολύ σημαντικός, επειδή αυτή η ισορροπία στην απόδοση θα είναι και αυτή που θα βλέπουμε για το υπόλοιπο της σεζόν”.
“Όπως είπα, προφανώς γνωρίζουμε πόσο πολύ εξελιχτήκαμε στην αεροσήραγγα και τη μονάδα ισχύος. Αλλά περισσότερο απ’ αυτό, αυτό που θα είναι σημαντικό είναι να δούμε τα αποτελέσματα στην πίστα. Το πώς θα είναι πραγματικά το μονοθέσιο στην πίστα σε σύγκριση με τις προσδοκίες”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!