Η Alfa Romeo επέλεξε να ξοδέψει τις μάρκες εξέλιξης που είχε στη διάθεσή της για το 2021 στον σχεδιασμό νέου εμπρός ρύγχους και σε εξαρτήματα στο μπροστινό μέρος της C41.
Πριν από λίγες ώρες, η Alfa Romeo παρουσίασε το μονοθέσιό της για το 2021, τη C41. Σε εκδήλωση στη Βαρσοβία, βγήκαν οι πρώτες φωτογραφίες του νέου μονοθεσίου της ελβετικής ομάδας, το οποίο θα πατήσει πίστα για πρώτη φορά την ερχόμενη Παρασκευή, στη Βαρκελώνη.
Όλες οι ομάδες, εν μέσω μέτρων για περικοπές εξόδων λόγω COVID-19, είχαν το δικαίωμα να ξοδέψουν δύο μάρκες (tokens) σε εξέλιξη των μονοθεσίων του 2021.
Έτσι, αντιμετωπίζοντας έναν περιορισμό στις επιλογές της, η Alfa Romeo επέλεξε να εστιάσει τους πόρους της στο εμπρός μέρος της C41, σύμφωνα με τον Jan Monchaux, τεχνικό διευθυντή της Alfa Romeo.
“Επιλέξαμε να επενδύσουμε τα δύο tokens μας σε νέο ρύγχος, έτσι έχουμε εντελώς νέο εμπρός τμήμα (nose box) και δομή του ρύγχους (crash box), κάτι που έγινε για λόγους αεροδυναμικής'”, εξήγησε ο Monchaux.
“Ύστερα, δουλέψαμε πολύ στην εμπρός ανάρτηση, την εμπρός πτέρυγα και τα εμπρός φρένα, όπου η ομάδα κατέβαλε πολλή προσπάθεια, όπως επίσης και στα barge boards, και τον διαθλαστήρα μπροστά στο μονοθέσιο.
“Οι τελευταίες προσπάθειες έγιναν κυρίως στο πάτωμα, τον διαχύτη, τα εξαρτήματα που δεν βλέπεις πάντα ανάμεσα στα πίσω ελαστικά όπου λόγω των αλλαγών στους κανονισμούς, χάσαμε μεγάλο μέρος της απόδοσης του πατώματος, του διαχύτη και των πίσω φρένων”.
“Βάλαμε όλες μας τις προσπάθειες ώστε να προσπαθήσουμε να ανακτήσουμε τη χαμένη κάθετη δύναμη, κάτι που σημαίνει πως, όλα όσα δεν ανέφερα, με έναν απλό τρόπο, απλά μεταφέρθηκαν από το μονοθέσιο του”.
“Το σασί είναι το ίδιο, το κιβώτιο είναι προφανώς το ίδιο. Το μεγαλύτερο μέρος της πίσω ανάρτησης επίσης, λόγω των κανονισμών”.
“Για λόγους επιστροφής της επένδυσης που κάναμε, αποφασίσαμε να διατηρήσουμε μερικά επιπλέον εξαρτήματα όπως τα ψυγεία και μερικά εξαρτήματα του καλύμματος, ώστε να εστιάσουμε, στον πραγματικά πολύ λίγο χρόνο που είχαμε, στις περιοχές που περιμέναμε να μας δώσουν τα περισσότερα κέρδη σε επένδυση”.
“Θα δούμε σε μερικές εβδομάδες εάν οι επιλογές που κάναμε ήταν σωστές”.
Η Alfa Romeo μπαίνει στη σεζόν του 2021 προσπαθώντας να ανακάμψει από μια δύσκολη περσινή χρονιά. Το 2020 την βρήκε να τερματίζει στην 8η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, με καλύτερη θέση σε αγώνα την 9η θέση, τόσο από τον Kimi Raikkonen όσο και από τον Antonio Giovinazzi.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!