Σύμφωνα με το Motorsport.com, η Ferrari θα δοκιμάσει τα νέα ελαστικά 18 ιντσών της Pirelli για το 2022 την επόμενη εβδομάδα στη Jerez.
Ως μέρος των νέων κανονισμών του 2022, τα τωρινά ελαστικά 13 ιντσών στα μονοθέσια θα αναβαθμιστούν σε 18 ίντσες, ύστερα από την πετυχημένη εισαγωγή τους στη Formula 2 στο περσινό πρωτάθλημα.
Η Pirelli θέλει να διασφαλίσει πως θα κάνει το καλύτερο που μπορεί με τη νέα αυτή γενιά ελαστικών, έτσι η FIA συμφώνησε στο να αυξηθούν οι μέρες δοκιμές που θα μπορεί να έχει η ιταλική εταιρεία με τις ομάδες εντός του 2021 στις 30.
Το Motorsport.com αναφέρει πως θα είναι η Ferrari η πρώτη ομάδα που θα διεξάγει δοκιμές, τη Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου στην πίστα της Jerez.
Για τις δοκιμές αυτές, θα χρησιμοποιηθεί η SF90, το μονοθέσιο της Scuderia για το 2019, προσαρμοσμένο βέβαια για τις απαιτήσεις των 18-ιντσων ελαστικών. Δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί ποιος θα βρίσκεται πίσω από το τιμόνι αυτής της SF90.
Η Jerez, έχοντας στο παρελθόν διοργανώσει το Ισπανικό Grand Prix καθώς και χειμερινές δοκιμές, δεν έχει εξοπλισμό ώστε να υποστηρίξει δοκιμές σε βρόχινες συνθήκες, έτσι το Motortsport.com ανέφερε πως η Ferrari θα δοκιμάσει μόνο το slick πρωτότυπο της Pirelli για το 2022.
Μόλις η φετινή σεζόν ξεκινήσει, στο Μπαχρέιν στις 28 Μαρτίου, οι ομάδες θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα τωρινά τους μονοθέσια για τις δοκιμές των ελαστικών του 2022.
Η αλλαγή της FIA στη στάση που διατηρούσε στο θέμα αυτό έγινε κυρίως ως απάντηση στην αλλαγή μονάδας ισχύος της McLaren, κάτι που σήμαινε πως η βρετανική ομάδα δεν θα είχε πλέον πρόσβαση σε μονάδες ισχύος της Renault ώστε να χρησιμοποιήσει παλιούς κινητήρες για δοκιμές.
The full #Fit4F1 compound selection for #F1 2021, from #BahrainGP to #AbuDhabiGP!https://t.co/uGjNtOtKau pic.twitter.com/HhDW7ZXiJl
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) February 19, 2021
Η Pirelli έχει ήδη επιβεβαιώσει πρόσφατα τα ελαστικά που θα διαθέσει στους 23 αγώνες του 2021, κάτι που έγινε λόγω των αναμενόμενων προκλήσεων που υπάρχουν σε παγκόσμια κλίμακα στον κλάδο των logistics λόγω της πανδημίας.
“Το ότι ανακοινώσαμε όλες τις επιλογές των ελαστικών για το έτος τώρα θα βοηθήσει τις ομάδες και τους οδηγούς με τον σχεδιασμό τους, επιτρέποντας επίσης για μέγιστη ευελιξία στην περίπτωση που το πρόγραμμα χρειαστεί ν’ αλλάξει λόγω περιορισμών στον COVID-19, όπως είδαμε πέρυσι”, δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος μηχανοκίνητου αθλητισμού, Mario Isola.
“Οι ίδιες οι επιλογές είναι συνολικά ίδιες με πέρυσι (ή με το 2019, για τους αγώνες που δεν έγιναν το 2020), κάτι που σημαίνει πως οι ομάδες θα πρέπει να έχουν πολλά δεδομένα ώστε να βασιστούν σε αυτά. Αλλά έχουμε δύο αγώνες που οι γόμες είναι μαλακότερες”.
“Στο Αζερμπαϊτζάν αρχικά, η C2 γόμα μας δεν χρησιμοποιήθηκε την περασμένη φορά, έτσι πλέον χρησιμοποιούμε τη μαλακότερη επιλογή απ’ όλες: C3, C4 και C5”.
“Στη συνέχεια, έχουμε τη Βραζιλία, όπου θα πάρουμε τις γόμες C2, C3 και C4 φέτος, καθώς η C1 που επιλέχτηκε ως η σκληρότερη επιλογή πέρυσι δεν έδειξε πως είχε ιδιαίτερα μεγάλο πλεονέκτημα αναφορά με φθορά σε σχέση με τη μέση”.
“Και στις δύο περιπτώσεις, η μαλακότερη επιλογή θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεγαλύτερη ποικιλία στρατηγικών στον αγώνα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!