Στη Mercedes έχουν αντιμετωπίσει “θέματα” με τη μονάδα ισχύος τους ενόψει της φετινής σεζόν, ωστόσο παραμένουν σίγουροι πως θα βρεθεί λύση στο ζήτημα αυτό.
Τα Ασημί Βέλη προετοιμάζονται να κυνηγήσουν τον 8ο τίτλο κατασκευαστών και οδηγών το 2021, δουλεύοντας παράλληλα σκληρά ώστε να προσπαθήσουν να διατηρήσουν την κυριαρχία τους υπό τους νέους κανονισμούς του 2022.
Και απ’ ότι φαίνεται έχουν αρκετή δουλειά να κάνουν στο κομμάτι του κινητήρα κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, έχοντας ξαναζωντανέψει τη συνεργασία τους με τη McLaren. Αυτό σημαίνει πως, πέρα από τα δικά της μονοθέσια, η μονάδα στο Brixworth θα πρέπει να παράγει μονάδες ισχύος και για τις McLaren, Aston Martin και Williams.
Ωστόσο, ο Hywel Thomas, διαχειριστικός διευθυντής του HPP στο Brixworth, επιβεβαίωσε πως υπάρχουν ακόμα κάποια “θέματα” με τους κινητήρες, τα οποία απαιτούν διορθώσεις πριν την έναρξη της σεζόν τον Μάρτιο.
“Αναφορικά με την ετοιμότητα, έχουμε αρκετούς κινητήρες σε διαδικασία κατασκευής αυτή τη στιγμή για τη νέα σεζόν”, σχολίασε σε βίντεο που δημοσιεύτηκε από τη Mercedes ο Thomas.
“Ήδη έχουμε συναρμολογήσει κάποιους απ’ αυτούς και τους τρέχουμε στις δυναμομετρήσεις αυτή τη στιγμή, κάνοντας δοκιμές αντοχής”.
“Υπάρχουν επίσης κινητήρες και για τους πελάτες μας επίσης, οι οποίοι έχουν πάει σε αυτού και είτε βρίσκονται στο πίσω μέρος του σασί τους και λειτουργούν είτε βρίσκονται στην διαδικασία του να γίνει αυτό”.
“Έχουμε μερικά θέματα με τις μονάδες ισχύος. Γνωρίζουμε πως έχουμε θέματα αλλά έχουμε αρκετά σχέδια σε εφαρμογή ώστε να διορθώσουμε όλα αυτά τα θέματα. Είμαι σίγουρος πως όλα θα είναι έτοιμα για τον πρώτο αγώνα”.
“Ο χειμώνας είναι πάντα μια δύσκολη περίοδος για εμάς καθώς προετοιμαζόμαστε για τη νέα σεζόν και φέτος μας ήρθαν κάποια επιπλέον πράγματα”.
“Ήταν ο πρώτος χειμώνας που είχαμε στη διάθεσή μας ώστε να αντιδράσουμε στην αλλαγή των κανονισμών, η οποία περιορίζει το πόσες ώρες θα μπορείς να κάνεις δυναμομετρήσεις.
“Αυτό σημαίνει πως πρέπει να κάνουμε κάθε τέτοια δοκιμή να μετρά και πρέπει να σιγουρευόμαστε πως είμαστε πλήρως παραγωγικοί, πως μαθαίνουμε σχετικά με την απόδοση και την αξιοπιστία της μονάδας ισχύος κάθε ώρα”.
“Επίσης, είναι ο πρώτος χειμώνας όπου έχουμε προετοιμάσει μόνο μια αναβάθμιση κινητήρα για όλη τη σεζόν”.
“Έτσι, πρέπει να βάλουμε όλη την απόδοση που μπορούμε στην πρώτη μονάδα ισχύος που θα πάει στον πρώτο αγώνα, ενώ τις προηγούμενες σεζόν μπορούσαμε να το χωρίσουμε αυτό σε διαφορετικά πακέτα για κάθε μονάδα ισχύος που φέρναμε”.
“Με την πρόκληση αυτή, πρέπει να έχουμε τα πάντα έτοιμα για τον πρώτο αγώνα και να σιγουρευτούμε πως είναι απόλυτα αξιόπιστα”.
“Επίσης, υπάρχουν περισσότεροι αγώνες φέτος, ενώ έχουμε τον ίδιο αριθμό μονάδων ισχύος, το οποίο σημαίνει πως κάθε μία μονάδα ισχύος θα πρέπει να λειτουργήσει για περισσότερους αγώνες. Πρέπει να σιγουρευτούμε πως θα είμαστε έτοιμοι γι’ αυτό και να εστιάσουμε περισσότερο στην αξιοπιστία”.
“Έχουμε επίσης τη δυσκολία μιας αρκετά μικρής χειμερινής περιόδου, καθώς δεν τελειώσαμε τους αγώνες μέχρι τα μέσα του Δεκεμβρίου και βρισκόμαστε ξανά στη δουλειά. Έτσι, είχαμε περισσότερα να κάνουμε και λιγότερο χρόνο ώστε να τα κάνουμε”.
Η Mercedes, κατανοεί επίσης πως η συμφωνία με τη McLaren αυξάνει τον φόρτο εργασίας της κατά “25%”, έτσι δεν θέλουν να παγώσουν την έκδοση του κινητήρα μέχρι να είναι ικανοποιημένοι πως έχουν τη μέγιστη εφικτή απόδοση.
“Το πιο σημαντικό πράγμα για εμάς, επειδή θα παράξουμε πολλούς κινητήρες και θα στείλουμε περισσότερους κινητήρες στους αγώνες, είναι να μην παγώσουμε την έκδοση του κινητήρα νωρίτερα απ’ ότι πρέπει”, σχολίασε ο Thomas.
“Επειδή από το σημείο αυτό και μετά δεν υπάρχει επιστροφή, και πραγματικά πρέπει να σιγουρευτούμε πως θα εξάγουμε και την τελευταία σπιθαμή απόδοσης και αξιοπιστίας από τις μονάδες ισχύος”.
“Έτσι, αυτό μας φέρνει μπροστά στην πρόκληση του να κατανοήσουμε το πώς μπορούμε να χτίσουμε κινητήρες, του εάν μπορούμε να είμαστε πιο αποτελεσματικοί, του εάν μπορούμε να είμαστε πιο παραγωγικοί. Έχουμε όλα τα πλάνα σε εφαρμογή ώστε να μπορέσουμε να κατασκευάσουμε αυτό το επιπλέον 25% χωρίς να υπάρχει τεράστια επίπτωση στο τί θα μπορούμε να φέρουμε στην πίστα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!