Η Ferrari εργάζεται σε μια ολοκαίνουργια μονάδα ισχύος για το 2022 και έχει εμπνευστεί από την προσέγγιση της Mercedes, σύμφωνα με μια αναφορά.
Ο ιταλικός κλάδος του Motorsport.com αναφέρει ότι η Ferrari πρόκειται να προχωρήσει με έναν κινητήρα που θα διαθέτει ξεχωριστό τούρμπο και συμπιεστή για το 2022, ένα στυλ που πρωτοστάτησε η κυρίαρχη ομάδα της Mercedes στην αρχή της turbo-hybrid εποχής.
“Η καινοτομία είναι ότι ο υπερσυμπιεστής θα μπορούσε να εισέλθει στο κουτί εισαγωγής, με αποτέλεσμα τη μικρογραφία του άνω μέρους του κινητήρα”, γράφει η αναφορά.
Όμως, το Motorsport.com συνεχίζει να εξηγεί πώς αυτή η νέα μονάδα ισχύος δεν θα είναι απλώς αντιγραφή και επικόλληση του κινητήρα της Mercedes, αλλά στην πραγματικότητα θα είναι η πρώτη του είδους της.
“Ο Wolf Zimmermann, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη της μονάδας ισχύος για τους νέους τεχνικούς κανονισμούς, σκοπεύει να διαχωρίσει τον υπερσυμπιεστή από το τούρμπο, πηγαίνοντας προς την κατεύθυνση αυτού που η Mercedes ακολουθεί από την αρχή της υβριδικής εποχής (2014), τοποθετόντας το πρώτο στο μπροστινό μέρος του εξακύλινδρου, στην πλευρά του πλαισίου και το δεύτερο θα βρίσκεται όπως πάντα στο πίσω μέρος, ενώ σήμερα και τα δύο ομαδοποιούνται στην κατεύθυνση του κιβωτίου ταχυτήτων”, συνεχίζει η αναφορά.
“Φυσικά, τα δύο στοιχεία θα συνδεθούν με έναν άξονα σύμφωνα με τους κανονισμούς.”
“Η Ferrari, ωστόσο, δεν θα αντιγράψει απλώς μια αρχιτεκτονική, καθώς θα προσπαθήσει να ωθήσει την έρευνα προς την κατεύθυνση μιας νέας λύσης, δηλαδή να φέρει τον υπερσυμπιεστή μέσα στο εξακύλινδρο κουτί εισαγωγής και με μια νέα διάταξη του intercooler.”
“Οι μηχανικοί της Ferrari πειραματίζονται επομένως με μια πραγματικά ασυνήθιστη διάταξη που θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει στην εγκατάλειψη του συστήματος variable geometry horn, χάρη στο οποίο είναι δυνατή η εύρεση της σωστής παροχής ισχύος σε διαφορετικές ταχύτητες του κινητήρα.”
Ενώ μια τέτοια ριζοσπαστική προσέγγιση θα φέρει μαζί της κινδύνους αξιοπιστίας, η εξοικονόμηση βάρους και οι αεροδυναμικές εύνοιες που θα μπορούσε να προσφέρει αυτό το σχέδιο ελπίζεται ότι θα φέρει τη Scuderia πίσω στο μπροστινό μέρος του grid στην Formula 1.
Και με το πιθανό πάγωμα των κινητήρων να εμφανίζεται από το 2022, μαζί με το ανώτατο όριο προϋπολογισμού που έχει εισαχθεί στη Formula 1 από την σεζόν του 2021, ο διευθυντής της Ferrari, Mattia Binotto, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει δώσει την εντολή να συνεχίσει αυτό το έργο, αντί να διατηρήσει τον κινητήρα που θα τροφοδοτήσει την SF21 αυτό το έτος.
Έτσι, εάν ο κίνδυνος αποδώσει τότε η Ferrari θα μπορούσε να επιστρέψει στην εικόνα του τίτλου, ενώ οι συνέπειες θα μπορούσαν να είναι δραματικές αν πάει στραβά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!