Η Sauber, η οποία αυτή τη στιγμή έχει μετονομαστεί σε Alfa Romeo, αναμένεται να επεκτείνει τη συνεργασία της με τη Ferrari ως το 2025.
Όντας πελατειακή ομάδα της Ferrari από το 2010, η ελβετική ομάδα ενδυνάμωσε περαιτέρω τους δεσμούς της με τη Scuderia, όταν το 2019 πήρε το όνομα του brand της Alfa Romeo, φίρμας που βρίσκεται στο FCA Group, όπου και ανήκει και η Ferrari.
Η παρούσα συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές φτάνει έως το 2021 και αρκετές φήμες τον προηγούμενο καιρό έλεγαν για μια πιθανή αλλαγή κινητήρα της Sauber, η οποία θα προτιμούσε τη Renault ως τεχνολογικό συνεργάτη.
Το Autosport όμως αναφέρει πλέον πως επήλθε συμφωνία ανάμεσα στη Sauber και τη Ferrari για συνέχεια προμήθειας κινητήρων για τέσσερα ακόμα χρόνια, μέχρι και το 2025.
Αν και ακόμα δεν έχει υπογραφεί κάποια συμφωνία, έχει ξεκινήσει ήδη δουλειά πάνω στον σχεδιασμό του σασί της Sauber για τους νέους κανονισμούς του 2022, με το συγκεκριμένο σασί να εμπεριέχει κιβώτιο ταχυτήτων και μονάδα ισχύος από τη Ferrari.
Η συμφωνία θα αφαιρούσε μια διαθέσιμη επιλογή για τη Renault, η οποία θα ήθελε να βρει έναν τεχνολογικό συνεργάτη με τον οποίο θα μπορούσε να συνεργαστεί καθώς από το 2021 η McLaren θα έχει κινητήρες Mercedes. Αυτό σημαίνει πως η μοναδική ομάδα με κινητήρες Renault στο grid θα είναι η Alpine.
Η παραπάνω συμφωνία διατηρεί τον λόγο που έχει η Ferrari στους οδηγούς, καθώς θα εξακολουθήσει να έχει δύο πελατειακές ομάδες, με την άλλη να είναι η Haas. Το ότι η Scuderia θα επηρεάζει την επιλογή οδηγών στις δύο αυτές ομάδες θα δημιουργήσει ανοίγματα για μέλη της Ακαδημίας Νέων Οδηγών της, με τον Mick Schumacher να έχει βρει θέση για το 2021 στη Haas, ενώ ο Antonio Giovinazzi, ακόμα ένας οδηγός υπό τη σκέπη της Ferrari θα οδηγήσει για τρίτη χρονιά στην Alfa Romeo.
Αυτό που δεν φαίνεται τόσο σίγουρο είναι το εάν η Sauber θα εξακολουθεί να διατηρεί την ονομασία Alfa Romeo και μετά το 2022, υπό τους όρους του νέου συμβολαίου.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Frederic Vasseur, πρόσφατα περιέγραψε την ασφάλεια που μια τέτοια συμφωνία δίνει στη Sauber, ώστε να εξακολουθήσει να έχει μέλλον στο άθλημα, έχοντας ενταχθεί στη F1 για πρώτη φορά το 1993.
“Είναι πολύ σημαντικό για εμάς”, δήλωσε ο Vasseur σχετικά με την υποστήριξη της Alfa Romeo για το 2021. “Δεν θέλω να μιλήσω για την οικονομική φύση του ζητήματος, αν και σίγουρα παίζει ρόλο”.
“Είναι επίσης και το κίνητρο που μια ομάδα έχει και το γεγονός πως ελκύεις περισσότερο κόσμο και επιτρέπεις στην εταιρεία να αναπτυχθεί στο μέλλον. Χρειαζόμαστε αυτού του είδους το κίνητρο”.
“Το γεγονός πως η Alfa Romeo, ο πρώτος Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην ιστορία της F1, θέλει να επεκτείνει τη συνεργασία με μας, δεν είναι μονάχα ανταμοιβή αλλά επίσης και το επόμενο βήμα για την εταιρεία μας”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!