Η Richard Mille Racing Team θα κάνει το επόμενο βήμα την επόμενη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA με την είσοδο της στην LMP2 με τις Beitske Visser, Tatiana Calderon και την Sophia Floersch.
Η είσοδος της Γαλλικής ομάδας, όπου υποστηρίζεται από την κατασκευάστρια εταιρία ρολογιών Richard Mille και την πρωτοβουλία της FIA Women in Motorsport, θα συμμετέχει στο WEC με το No .1 και την Oreca 07 Gibson αφότου αγωνίστηκαν στο European Le Mans Series πέρυσι.
New year, new challenge for the all-female trio and Richard Mille Racing Team as they enter the World Endurance Championship for Season 9!
Let's give them a warm welcome!???#WEC2021 #WEC #LeMans24 pic.twitter.com/ylCEDEu41J
— WEC (@FIAWEC) January 20, 2021
Οι Visser, Calderon και Floersch είναι όλες καινούργιες στο WEC, αν και το τρίο κατηγορίας-Silver συνεργάστηκε τελευταία φορά πέρυσι στον 24ωρο αγώνα του Le Mans όπου τερμάτισε 9η στην LMP2.
Οι Calderon και Floersch ήταν επίσημα μέλη της ομάδας Richard Mille και συμμετείχαν το 2020 στο ELMS με την Katherine Legge, αλλά ένα ατύχημα στις δοκιμές άφησε την Legge εκτός από την σεζόν και είχε ως αποτέλεσμα την γρήγορη υπογραφή της Visser που συμμετέχει στο W Series.
Η επιστροφή του πληρώματος σηματοδοτεί το πρώτο από τα δύο γυναικεία πληρώματα για το grid του WEC της επόμενη σεζόν, μαζί με το πλήρωμα της Iron Lynx με Ferrari και το No. 85 Rahel Frey, Michelle Gatting και Manuela Gostner όπου θα κάνουν το επόμενο βήμα από το ELMS στην παγκόσμια σκηνή.
Η Visser έχει σχέση με την BMW ως οδηγός της ενώ η Calderon επιβεβαίωσε ότι θα αγωνιστεί στην Super Formula φέτος. Η Floersch αγωνίστηκε στην Formula 3 πέρυσι μαζί με το ντεμπούτο που έκανε στα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Η ομάδα της Signatech θα συνεχίζει να διευθύνει την είσοδο της Richard Mille, που αυτό σημαίνει ότι το Γαλλικό πλήρωμα θα μπορεί να είναι ενεργό και στις δύο κατηγορίες των prototypes στο WEC.
Εκτός από την προσπάθεια της Richard Mille Racing στην LMP2, η Signatech εκτελεί και το πρόγραμμα της Alpine Endurance Team LMP1 στην νέα κατηγορία Hypercar.
Η διαβάθμιση της Richard Mille Racing από την δεύτερη χρονιά του WEC ήρθε μετά από τις προηγούμενες ενδείξεις ότι θα επιστρέψει στο ELMS το 2021, ως μέρος μίας διετούς δέσμευσης που δηλώθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο κατά την άφιξη της στην LMP2.
— WEC (@FIAWEC) January 20, 2021
“Είμαι πολύ ευγνώμων που θα συνεχίσουμε την περιπέτεια με την Richard Mille Racing Team,” δήλωσε ο Philippe Sinault, επικεφαλής της Signatech Automobiles.
“Είναι ένα εξαιρετικά ενθαρρυντικό πρόγραμμα καθώς ξεπερνά τις αθλητικές διαστάσεις δημιουργώντας αρκετά συναισθήματα και ενθουσιασμό.
“Θα πάμε ένα βήμα μπροστά συμμετέχοντας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA. Αλλά είμαστε σίγουροι για αυτό, λαμβάνοντας υπόψη τις δεξιότητες και καμπύλη μάθησης και των τριών οδηγών μας.
“Θα υπάρξουν κάποια νέα πράγματα που πρέπει να αναζητήσουμε, ιδίως με ένα νέο πακέτο και την διαφορετική λειτουργία στην ισορροπία σε σχέση με την περσυνή χρονιά, δεδομένων των αλλαγών στην LMP2, αλλά έχουμε αρκετές φιλοδοξίες.
“Όλοι έχουμε δει ότι αναπτύσσετε μία μεγάλη δυναμική μέσα από την ομάδα και αυτό μας δίνει κίνητρο να πάμε για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!