Τα πληρώματα της Ferrari στην κατηγορία LMGTE Pro για την σεζόν του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής το 2021 έχουν ανακοινωθεί και επίσημα. Παλιά και νέα πρόσωπα θα λάβουν μέρος πίσω από το τιμόνι της 488 GTEs για την ομάδα της AF Corse.
Οι Alessandro Pier Guidi και James Calado θα πάρουν και πάλι το τιμόνι του αυτοκινήτου No. 51. Στην τέταρτη χρονιά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, το πλήρωμα θα κάνει μία απόπειρα για τον τίτλο, θέλοντας να επαναλάβει την κατάκτηση του τίτλου το 2017. Δεν μπορώ να περιμένω για να ξεκινήσουμε,” δήλωσε ο James Calado. “Πρόκειται να είναι έξι δυνατές μάχες ανά αγώνα απέναντι στα πληρώματα της Porsche. Είδαμε πέρυσι ότι βρισκόμαστε σε θέση να κερδίσουμε τόσο τους ατομικούς αγώνες όσο και το πρωτάθλημα, και έτσι θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ότι μπορούμε για να διεκδικήσουμε τους τίτλους των οδηγών και κατασκευαστών για την Ferrari ξανά.”
“Δεδομένου ότι θα αγωνιστούμε με την Porsche για τον τίτλο,” μας θύμισε ο Alessandro Pier Guidi, “ελπίζω ότι η Ισορροπία και Απόδοση (BoP) μπορεί να αναθεωρηθεί από πέρυσι, για να μας επιτρέψει να αγωνιστούμε με τους ίδιους όρους, προς όφελος του θεάματος στην πίστα. Από την δική μας πλευρά, έχουμε το πλεονέκτημα της ισορροπίας και της αρμονίας με την ομάδα, και είμαστε ανταγωνιστικοί σε όλα τα σημεία. Άρα, αρχίζουμε τις προσπάθειες ώστε να κερδίσουμε τον τίτλο. Δεν είναι ο αριθμός των αυτοκινήτων που καθορίζει ένα πρωτάθλημα, το αντίθετο. Με λίγα αυτοκίνητα στην αρχή, το μηδέν στην κατάταξη θα μπορούσε να είναι καθοριστικό για την τελική κατάταξη.”
Ο τρίτος οδηγός για τους υπόλοιπους αγώνες θα ανακοινωθεί αργότερα.
Το δεύτερο πλήρωμα της AF Corse έχει έναν νέο αριθμό και ένα νέο πλήρωμα. Ο Ισπανός οδηγός Miguel Molina και ο Βραζιλιάνος Daniel Serra θα μοιραστούν το τιμόνι του No. 52. Οι δύο φορές νικητές του αγώνα 24 ωρών του Le Mans, πιο συγκεκριμένα, είναι ενθουσιώδεις που θα ξεκινήσουν την νέα σειρά. “Ο στόχος μου ήταν να αγωνιστώ στο WEC,” σχολίασε ο Serra, “και χαίρομαι που θα είμαι επικεφαλής για την σεζόν του 2021. Γνωρίζω την ομάδα μου και τον teammate μου πολύ καλά και πιστεύω ότι μπορούμε να τα πάμε πολύ καλά μαζί. Προετοιμάζω όσο καλύτερα μπορώ τον εαυτό μου για να είμαι έτοιμος όταν ξεκινήσει η σεζόν.”
“Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι πίσω στο WEC μετά την πρώτη ολοκληρωμένη σεζόν, η οποία ήταν πολύ χρήσιμη ώστε να αποκτήσω εμπειρίες,” δήλωσε ο Miguel Molina. “Το πρωτάθλημα είναι πολύ ανταγωνιστικό, και είμαι ικανοποιημένος με ότι έχω πετύχει. Είμαι χαρούμενος που θα μοιραστώ την 488 GTE με τον Daniel επειδή αυτός είναι αρκετά γρήγορος και έχουμε μία εξαιρετική συνεργασία. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον Davide γιατί σε όλα αυτά τα χρόνια υπήρξε ένας υποδειγματικός teammate. Είχα την ευκαιρία να μάθω πολλά από αυτόν, και με βοήθησε στην εξέλιξη μου.”
Ο Davide Rigon, ο οποίος συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από το 2016, θα συμμετέχει σε μερικούς αγώνες αντοχής, επιδιώκοντας την νίκη και τον τίτλο στην κατηγορία Endurance Cup του πρωταθλήματος GT World Challenge Europe και στο Asian Le Mans Series. Εκτός από τα καθήκοντα του στην πίστα και στους αγώνες GT, επιβεβαιώνεται ότι θα έχει τον ρόλο ως οδηγός προσομοιωτή της Scuderia Ferrari, την οποία κατέχει από το 2014.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!