Η Jota Sport επιβεβαίωσε ότι οι Antonio Felix da Costa, Anthony Davidson και Roberto Gonzalez θα συνεχίσουν με την ομάδα την επόμενη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA.
Η Βρετανική ομάδα ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι το ίδιο τρίο των οδηγών θα πιλοτάρει ξανά το No. 38 με Oreca 07 Gibson για το 6ο πρωτάθλημα τους το 2021.
Το πλήρωμα No. 38 τερμάτισε 2ο στην βαθμολογία των κατασκευαστών της LMP2 το 2019-20, ενώ οι da Costa και Gonzalez κατατάχθηκαν 3η στο πρωτάθλημα οδηγών πίσω από τους πρωταθλητές της United Autosports Filipe Albuquerque και Phil Hanson, και τον κάτοχο του τίτλου Paul di Resta.
Ο Davidson απουσίαζε από τον εναρκτήριο αγώνα του Silverstone αλλά αγωνίστηκε στους επόμενους 7 αγώνες.
Το πλήρωμα των τριών της Jota Sport πήρε την νίκη στις 4 ώρες της Shanghai και επίσης ανέβηκε στο βάθρο αντίστοιχα στις 8 ώρες του Bahrain, στις 6 ώρες του Circuit of The Americas και στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans όπου τερμάτισαν δεύτεροι πίσω από την United Autosports.
They are back for more! @JotaSport
Read more: https://t.co/H2FouhJmsC#WEC @antdavidson @afelixdacosta @RobGonzalezV pic.twitter.com/XxcaC9pJw1
— WEC (@FIAWEC) January 14, 2021
“Η συνέχεια των πληρωμάτων στις σεζόν είναι αρκετά σπάνια στους αγώνες αντοχής, οπότε είναι υπέροχο να βλέπουμε τους Roberto, Anthony και Antonio να επιστρέφουν μαζί για την επερχόμενη χρονιά με την Jota,” δήλωσε ο συνιδιοκτήτης της ομάδας David Clark.
“Όλα δείχνουν ξεκάθαρα ότι αυτοί έχουν το ταλέντο, την συνοχή, το ήθος μία εξαιρετικής ομάδας και πολλά άλλα χαρακτηριστικά για να στηρίξουν την σοβαρή προσπάθεια που κάνουμε στην κατάκτηση του τίτλου.
“Αυτά είναι επίσης όλα τα χαρακτηριστικά που απολαμβάνουμε με την Jota όταν αγωνιζόμαστε, οπότε ο καθένας από αυτούς τους οδηγούς ταιριάζει πολύ καλά με ολόκληρη την ομάδα.
“Ο Roberto έχει αποδείξει πραγματικά ότι είναι ένας από τους πιο εντυπωσιακούς, γνήσιος οδηγούς κατηγορίας Silver στις δραστηριότητες του και τα πηγαίνει περίφημα με την στήριξη στους άλλους, συμβουλεύοντας με την εμπειρία του τόσο τον Anthony όσο και τον Antonio.
“Οπότε, ανυπομονούμε να πετύχουμε ακόμα πιο εξαιρετικά αποτελέσματα μαζί τους κατά την διάρκεια της σεζόν 2021 του WEC.
Ο κάτοχος του τίτλου στο πρωτάθλημα ABB FIA Formula E Da Costa θα κρατήσει σε ισορροπία το πρόγραμμα του WEC με ακόμη μία χρονιά στην DS Techeetah στο πρωτάθλημα των ηλεκτρικών μονοθέσιων.
Η αποφυγή συγκρούσεων στις ημερομηνίες μεταξύ της Formula E και του WEC έδωσε την δυνατότητα στον Πορτογάλο οδηγό να παρουσιαστεί σε όλη την σεζόν 2019-20 με την Jota, και η ίδια κατάσταση χωρίς συγκρούσεις πρόκειται να εφαρμοστεί και φέτος.
“Είμαι πολύ χαρούμενος που θα βρίσκομαι πίσω στο WEC με την Jota και θα αγωνίζομαι για ακόμα μία φορά με τους Roberto και Anthony.” δήλωσε ο da Costa, ο οποίος οδηγούσε για την εργοστασιακή ομάδα της BMW στην GTE-Pro το 2018-19.
“Είμαι μεγάλος θαυμαστής της συνέχειας του πληρώματος, και πρόκειται να έχουμε την δυναμική που είχαμε από την περσυνή χρονιά για να κερδίσουμε τόσο στο WEC όσο και στο Le Mans. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε και πάλι και να αγωνιστώ στο Sebring.”
Ο πρώην οδηγός της Toyota στην LMP1 Davidson είναι έτοιμος για την τρίτη του χρονιά στην LMP2, έχοντας παρουσιαστεί από τις DragonSpeed και Jota στις προηγούμενες δύο σεζόν.
Οι Davidson και Gonzalez ήταν συνοδηγοί στην DragonSpeed το 2018-19, ενώ ο Gonzalez αγωνίστηκε στην κατηγορία του WEC στην LMP2 για μία χρονιά μακριά από τους Βρετανούς teammate του.
Η Jota Sport αυτή την στιγμή έχει οριστικοποιήσει τα δύο πληρώματα των οδηγών της για το 2021, επιβεβαιώνοντας την προηγούμενη εβδομάδα ότι οι οδηγοί της Formula E Stoffel Vandoorne και Tom Blomqvist θα μοιραστούν την αδελφική Oreca 07 με τον αντίπαλο στην FIA Formula 2 Sean Gelael.
Οπότε είναι κατανοητό ότι ένα από τα βασικά προγράμματα της Jota Sport – με την Jackie Chan DC Racing θα λάβει τέλος έπειτα από τέσσερις σεζόν στο WEC.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!