Ο υπεύθυνος της ομάδας της Yamaha στο MotoGP, Lin Jarvis, θεωρεί ότι η παρουσία του Valentino Rossi το 2021 θα εξακολουθήσει να είναι πολύ σημαντική για την εξέλιξη της μοτοσικλέτας της ιαπωνικής εταιρίας, παρά το γεγονός ότι ο Ιταλός δεν θα αγωνίζεται με την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha αλλά με την Petronas SRT.
O Rossi, που αγωνίζεται με την Yamaha στο MotoGP από το 2004 (με εξαίρεση την διετία 2011-2012, όταν αγωνίστηκε για την Ducati) αποτελεί με διαφορά τον πιο έμπειρο αναβάτη του grid, και οι συμβουλές του αλλά και τα δεδομένα που συγκεντρώνει αποτελούν πολύ σημαντικά στοιχεία για τους μηχανικούς.
Σύμφωνα με τον Jarvis αυτό δεν θα αλλάξει το 2021, καθώς ο Rossi θα συνεχίσει να έχει πλήρη εργοστασιακή υποστήριξη από το ιαπωνικό εργοστάσιο, παρά το γεγονός ότι θα βρίσκεται στην Petronas. Επιπλέον θα έχει τα ίδια εξαρτήματα με τους Vinales και Quartararo, με την Μ1 που θα οδηγεί να είναι ίδιων προδιαγραφών.
“Έχει κάνει 15 σεζόν με την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha. Αυτό είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό και ξεχωριστό”, είπε ο Jarvis για τη συνεργασία του Rossi με τη Yamaha.
“Το έκανε σε δύο στάδια, τα πρώτα επτά χρόνια (από το 2004-2010) προτού κάνει ένα διάλειμμα δύο ετών (για να ενταχθεί στο Ducati από το 2011-2012) και μετά οκτώ χρόνια όταν επέστρεψε σε εμάς (από το 2013). Τα πράγματα θα αλλάξουν για αυτόν το 2021, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η μετακόμιση στην δίπλα πόρτα (της Petronas) θα έχει διαφορές. Αλλά από την άλλη πλευρά, δεν θα είναι και τόσο διαφορετική η κατάσταση, γιατί ο Valentino θα λάβει πλήρη εργοστασιακή υποστήριξη το επόμενο έτος”.
“Θα οδηγεί μια εργοστασιακή μοτοσικλέτα με τις ίδιες προδιαγραφές με τους εργοστασιακούς αναβάτες. Είναι αλήθεια ότι μέρος της εξέλιξης θα γίνεται περισσότερο από τους δύο εργοστασιακούς αναβάτες, αλλά ο Valentino είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της συλλογής δεδομένων μας”.
“Η ύπαρξη περισσότερων αναβατών στην πίστα είναι σημαντική και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι μηχανικοί μας θα εξετάσουν τα δεδομένα των Fabio, Maverick και Valentino για την ανάπτυξη και περαιτέρω εξέλιξη της εργοστασιακής μοτοσικλέτας. Αλλά επίσης θα παίρνουμε μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες από το να έχουμε τον Franky (Morbidelli) στην πίστα, ο οποίος οδηγεί μία παλαιότερων προδιαγραφών μοτοσικλέτα”.
“Νομίζω λοιπόν ότι δεν θα είναι μια τεράστια αλλαγή, δεν θα είναι σε καμία περίπτωση μειονέκτημα και δεν θα αλλάξει πάρα πολύ το πώς εξελίσσουμε τη μοτοσικλέτα”, συμπλήρωσε ο Jarvis.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!