Η Porsche αποκάλυψε και επισήμως το νέο 911 GT Cup car, όπου θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στο Porsche Mobil 1 Supercup και στους αγώνες Carrera Cup παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένου του νέου Carrera Cup στην Βόρεια Αμερική την επόμενη χρονιά.
Η παρουσία έγινε κατά την διάρκεια της ετήσιας εκδήλωσης ‘Night of Champions’, το αγωνιστικό αυτοκίνητο των 510 αλόγων ιπποδύναμης βασίζεται στην νέα γενιά αυτοκινήτου δρόμου 992 και διαθέτει ένα φαρδύ αμάξωμα με τεχνικό χαρακτηριστικό το turbo.
Οι βάσεις για το νέο 911 GT3 Cup car ξεκίνησαν το 2018, με την ‘πραγματική εξέλιξη’ να ξεκινάει ένα χρόνο αργότερα με επικεφαλής διευθυντή του προγράμματος τον Jan Feldmann, με στόχο την επίτευξη της απόδοσης, την επίτευξη του σχεδιασμού και την βελτίωση της αντοχής σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς.
Η αεροδυναμική αξιοποιήθηκε με τον καλύτερο τρόπο στο αυτοκίνητο, το οποίο είναι 1,1 ίντσες μεγαλύτερο από τον προκάτοχο του και διαθέτει μία επιπλέον είσοδο ψύξης στο μπροστινό μέρος των τροχών.
Ο μπροστινός άξονας της γενιάς 992 είναι επίσης “σημαντικά ευρύτερος” χάρη στα επιπλέον ανοιχτά φτερά που επιτρέπουν έναν αρμονικό συνδυασμό τιμονιού-ελαστικών με ζάντες 12 ιντσών στο μπροστινό μέρος και τροχούς 12 ιντσών στο πίσω μέρος.
Μία μεγαλύτερη μπροστινή πρόσοψη και μια πίσω αεροτομή σαν ‘λαιμός κύκνου’ έχουν αυξήσει την κάθετη δύναμη και την βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης.
Το αμάξωμα είναι φτιαγμένο από 70% αλουμίνιο και 30% ατσάλι, διατηρώντας παράλληλα το ‘στεγνό βάρος’ των 1,260kg της προηγούμενης γενιάς 991.2 Cup car.
Ο 4 λίτρων, υδρόψυκτος flat-six κινητήρας έχει δει μία περεταίρω εξέλιξη, συμπεριλαμβανομένης της νέας μέγιστης απόδοσης των 8,400 RPM και την δυνατότητα των τριών διαφορετικών συστημάτων εξάτμισης για να επιβεβαιώσει τις ειδικές κατηγορίες κάθε αγώνα και πίστας.
Εκτός από τις εξωτερικές και μηχανικές αλλαγές, το νέο αυτοκίνητο περιλαμβάνει ένα ολοκαίνουργιο αγωνιστικό κάθισμα με δύο ρυθμίσεις ύψους και μία ρυθμιζόμενη στήλη στο τιμόνι από ανθρακονήματα που υιοθετήθηκε από την Porsche 911 GT3 R.
Οι υπόλοιπες βελτιώσεις περιλαμβάνουν ένα ρυθμιζόμενο διακόπτη για την αλλαγή των φρένων, μία ανανεωμένη οθόνη 10.3 ιντσών που παρέχει τα κύρια δεδομένα και τα βελτιωμένα ηλεκτρονικά που περιλαμβάνουν 700 διαγνωστικές επιλογές διαθέσιμες για οδηγούς, μηχανικούς και τεχνικούς.
Αν και δεν επιτρέπεται στις κατηγορίες αγώνων της Porsche, ο έλεγχος της πρόσφυσης και το ABS μπορούν να ενεργοποιηθούν ψηφιακά για όσους αγωνίζονται με τα αυτοκίνητα σε άλλες σειρές αγώνων που επιτρέπουν τέτοιου είδους βοηθήματα οδήγησης.
“Θα θέλαμε να κατατάξουμε την νέα 911 GT3 Cup ως κάτι περισσότερο από ένα επαγγελματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο, ενώ έγινε ακόμη πιο οικονομικό για τις ομάδες που αγωνίζονται,” δήλωσε ο Feldmann.
“Το πετύχαμε ιδιαίτερα χάρη στην εντυπωσιακή του εμφάνιση, την βελτιωμένη ανάρτηση και τις έξυπνες λύσεις στις ηλεκτρονικές λεπτομέρειες.
“Ο χειρισμός του νέου 911 GT3 Cup έγινε με πιο πολύ ακρίβεια και με περισσότερη διασκέδαση.
“Με την βελτιωμένη απόδοση και την τελειοποίηση του cockpit, είναι το καλύτερο Cup car που έχει κατασκευάσει ποτέ η Porsche.
Οι παραλαβές στις ομάδες θα ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο με την πρώτη κατανομή να είναι προγραμματισμένη για την αγορά στις ΗΠΑ υποστηρίζοντας την έναρξη του πρωταθλήματος Carrera Cup στην Βόρεια Αμερική, όπου πρόκειται να ξεκινήσει στην πίστα του Sebring στις 16-17 Μαρτίου.
Είναι κατανοητό ότι η αρχική κατανομή στην Βόρεια Αμερική έχει εξαντληθεί από την έναρξη της σειράς αγώνων τον Σεπτέμβριο.
“Η έναρξη του Porsche Carrera Cup στην Βόρεια Αμερική ταιριάζει απόλυτα με το λανσάρισμα του νέου Porsche 911 GT3 Cup car διεθνώς, δήλωσε ο πρόεδρος της Βορειοαμερικάνικης Porsche Motorsport και Διευθύνων Σύμβουλος Dr. Daniel Armbruster.
“Αυτό δεν ισχύει μόνο όσον αφορά για αυτά τα δύο πράγματα ταυτόχρονα αλλά επειδή ο τύπος του αγωνιστικού αυτοκινήτου 992 Porsche 911 GT3 Cup είναι αρμονικά συνδεδεμένος με την θέση του στο Carrera Cup North America στην πυραμίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, στην υψηλότερη κορυφή των αγωνιστικών σειρών στις ΗΠΑ και στον Καναδά.
“Οι ομάδες και οι οδηγοί μας ρωτούν για αυτό το νέο αυτοκίνητο, ένα πολύ επαγγελματικό αυτοκίνητο, και τα χαρακτηριστικά του.
“Αυτή είναι η καλύτερη πλατφόρμα που θα μπορούσαν να ρωτήσουν καθώς λανσάρουμε το Carrera Cup σε αυτή την ήπειρο.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που οι ομάδες των πελατών μας θα είναι οι πρώτοι που θα αγωνιστούν με αυτό το αυτοκίνητο οπουδήποτε στον κόσμο. Η δύναμη του θα αποκαλυφθεί τον Μάρτιο του 2021 στο Sebring.”
Τα υπόλοιπα σχεδιαστικά στοιχεία της νέας Porsche 911 GT3 Cup Car περιλαμβάνουν:
- Τα αυτοκίνητα παραδίδονται αυτή την στιγμή με ένα πλήρες κιτ αξεσουάρ, το οποίο περιλαμβάνει όλα τα ειδικά σύνεργα και τα απαραίτητα wishbone spacers που απαιτούνται για τις ιδιαιτερότητες της κάθε πίστας. Ως εκ τούτου, το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να αγωνιστεί και χωρίς οι ομάδες των πελατών μας να έχουν παραγγείλει αυτά τα ανταλλακτικά ξεχωριστά.
- Στην νέα γενιά μοντέλων, το σύστημα ψύξης καις θέρμανσης παραμένει πίσω από την μπροστινή ποδιά. Αυτή η τοποθέτηση διατηρήθηκε σκόπιμα: ο κίνδυνος βλάβης των ψυγείων εμποδίζει σημαντικά το εξαιρετικά επιθετικό στυλ οδήγησης. Την ίδια στιγμή, η τοποθέτηση ενός στηρίγματος διασφαλίζει ότι οι λιγότεροι κραδασμοί δεν τιμωρούν.
- Οι ειδικές δαγκάνες των φρένων επιτρέπουν την ταχύτερη αλλαγή στα δισκόφρενα.
- Ο κινητήριος άξονας του μπροστινού άξονα είναι τώρα πιο ιδιαίτερος, είναι πιο ανθεκτική η αγωνιστική του σχεδίαση.
- Τα textile loops έχουν επανασχεδιαστεί σε νέα σημεία σύνδεσης με τα σχοινιά ρυμούλκησης. Αυτά αντικατέστησαν τα προηγούμενα ατσάλινα σημεία που χρησιμοποιούσαν ως κοτσαδόρους.
- Ένα νέο ακροφύσιο στο κέντρο για το σύστημα πυρόσβεσης βελτιώνει την κατανομή της κατάσβεσης μέσα στο cockpit.
- Η νέα τοποθέτηση της μονάδας απελευθέρωσης για την κατάσβεση διευκολύνει τους αγωνοδίκες να ελέγχουν έξω από αυτό εάν το σύστημα πυρόσβεσης λειτουργεί σωστά.
- Το τροποποιημένο γρήγορο σύστημα ασφάλειας για το γρήγορο άνοιγμα της πόρτας από τον οδηγό βελτίωσε την εργονομία κατά την έξοδο από το cockpit και την ασφάλεια σε κάποια περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
- Τα ενσωματωμένα ηλεκτρικά συστήματα λειτουργούν χωρίς τις τωρινές πραγματικές ασφάλειες. Αυτό μειώνει την ποσότητα υλικών που χρησιμοποιείται στην πλεξούδα καλωδίωσης για εξοικονόμηση βάρους. Ο επανασχεδιασμός έκανε πιο εύκολη την πρόσβαση σε αυτό χάρη στην κεντρική του θέση.
- Για την στατική εκκίνηση, εάν ο κινητήρα σταματήσει στην αρχή του αγώνα, τα προειδοποιητικά φώτα κινδύνου ανάβουν αυτόματα για να προειδοποιήσουν του άλλους διαγωνιζόμενους.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!