Η ομάδα της WRT σκοπεύει να επεκταθεί στην LMP2 την επόμενη χρονιά στην προετοιμασία που κάνει για μία πιθανή καμπάνια στο μέλλον στην κατηγορία LMDh του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA.
Η ομάδα με βάση το Βέλγιο που αγωνίζεται μακροχρόνια με το αυτοκίνητο Audi GT3 εργάζεται στο μέγιστο για να συμμετέχει στην LMP2 με τουλάχιστον μία Oreca 07, πιθανότατα στο WEC.
Το αφεντικό της ομάδας Vincent Vosse δήλωσε στο Motorsport.com ότι η προσπάθεια του να μεταπηδήσει από την LMP2 είναι μέρος της φιλοδοξίας του να δοκιμάσει τις απόλυτες τιμές του Γαλλικού κλασσικού αγώνα Le Mans και της κατηγορίας LMDh.
Αυτός εξήγησε ότι θα ήταν μία φυσιολογική κίνηση για την WRT να συνεχίσει την σχέση της με την Audi, η οποία ανακοίνωσε την Δευτέρα ότι προετοιμάζεται για την είσοδο της στην LMDh, που πιθανότατα θα συμμετέχει και η WRT στην κορυφαία κατηγορία των αγωνιστικών αυτοκινήτων, αλλά δεν απέκλεισε την συνεργασία με άλλον κατασκευαστή.
“Όταν ξεκίνησα με την ομάδα το 2010 έβλεπα στα όνειρα μου ότι συμμετείχα στις 24 ώρες του Le Mans με την Audi,” δήλωσε ο Vosse, όπου η ομάδα του αγωνίζεται με το αυτοκίνητο του Γερμανικού κατασκευαστή το R8 LMS με εργοστασιακή υποστήριξη στους αγώνες αντοχής GT3.
“Δουλεύω για αυτό 10 χρόνια, και εάν πρόκειται να βρισκόμαστε στην LMP2 τον επόμενο χρόνο, είναι επειδή θέλουμε να προετοιμαστούμε για την LMDh. Η LMDh έχει ξεκάθαρα ένα πιο μακρινό μέλλον και θέλω να είμαι μέρος αυτού.”
Ο Vosse τόνισε ότι δεν γνωρίζει εάν θα έχει και το πρόγραμμα της LMP2 μαζί για το 2021.
“Τίποτα δεν τελείωσε ακόμα, αλλά η ανακοίνωση της Audi την Δευτέρα με έκανε να πιστεύω ότι χρειάζεται να δουλέψουμε περισσότερο για να το καταφέρουμε,” είπε αυτός.
Αποκάλυψε ότι το επίκεντρο του είναι στο WEC τον επόμενο χρόνο και όχι στο European Le Mans Series, στο οποίο η WRT έκανε μία και μοναδική εμφάνιση το 2016.
“Το κυριότερο είναι ότι πρέπει να βρεθούμε στο Le Mans, επειδή είναι αρκετά σημαντικό από εμπορική άποψη, και ο μόνος τρόπος για να είμαστε σίγουροι είναι να αγωνιστούμε στο WEC,” εξήγησε ο Vosse.
Η WRT αγωνιζόταν με την Ligier JS P2 με κινητήρα Judd όταν τερμάτισε 2η στην μοναδική εμφάνιση της στο ELMS, αλλά ο Vosse περιέγραψε τον βασικό σχεδιασμό της Oreca ως “προφανή επιλογή” για σασί.
“Είναι προφανές ότι εάν θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, ειδικά εάν είσαι νεοφερμένος, πρέπει να τρέξεις με μία Oreca,” είπε αυτός.
Οι μεγαλύτερες νίκες της WRT στους αγώνες αντοχής
2011 Spa 24 Hours
2014 Spa 24 Hours
2015 Nurburgring 24 Hours
2015 Sepang 12 Hours
2018 Bathurst 12 Hours
2019 Suzuka 10 Hours
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!