Ο Charles Leclerc εξήγησε την απόφασή του να βγει από το μονοθέσιο και να σταματήσει την προσπάθειά τους στις κατατακτήριες του GP του Sakhir νωρίτερα, επιλέγοντας έτσι να κάνει μόνο μια προσπάθεια στο Q3.
Ο Leclerc είχε περάσει στο Q3, με τον έτερο οδηγό της Ferrari, Sebastian Vettel, να μένει εκτός στο Q2. Γενικά, ωστόσο, δεν υπήρχε ένδειξη πως ο Μονεγάσκος θα πάλευε με τους πρώτους οδηγούς.
Με έναν εκπληκτικό γύρο όμως, ο Leclerc έκανε 2ο χρόνο μετά τις πρώτες προσπάθειες στο Q3, ξεπερνώντας σε ρυθμό και τις δύο Mercedes με τη μαλακή γόμα και ευρισκόμενος πίσω μόνο από τη Red Bull του Max Verstappen.
Ο Leclerc εξέφρασε την ικανοποίησή του με τον γύρο του στο team radio, και λίγο αργότερα τα πλάνα τον έδειξαν να βγαίνει έξω από την SF1000 του παρά το ότι η διαδικασία βρισκόταν στο ήμισυ.
Αν και οι Bottas και Russell μπόρεσαν να βελτιώσουν για τη Mercedes, ο Leclerc διατήρησε την 4η θέση στην τελική κατάταξη, απόρροια του πρώτου αυτού γύρου του.
Ο οδηγός της Ferrari αποκάλυψε μετά τις κατατακτήριες πως μπορούσε μόνο να κάνει μια προσπάθεια στο Q3 καθώς ξέμεινε από φρέσκια μαλακή γόμα και πως ήθελε να κάνει αυτόν τον ένα γύρο που του απέμενε νωρίς ώστε να αποφύγει την μετέπειτα κίνηση.
“Δεν είχα νέο σετ ελαστικών”, δήλωσε ο Leclerc. “Πήρα την απόφαση να κάνω νωρίς στη διαδικασία την προσπάθειά μου αντί να περιμένω στο τέλος της διαδικασίας, για δύο λόγους”.
“Αρχικά, ανέμενα να υπάρξει χάος από την κίνηση στο τέλος της διαδικασίας, και δεύτερον, είχα ξεκάθαρη εικόνα εκείνη τη στιγμή και απλά ήθελα να βγω στην πίστα και να κάνω τη δουλειά που έκανα”.
“Για να είμαι ειλικρινής, δεν θεωρώ πως θα μπορούσα να είχα κάνει κάτι καλύτερα εάν προσπαθούσα πιο αργά, έτσι είμαι εξαιρετικά χαρούμενος για σήμερα”.
Ο Leclerc φοβήθηκε πως έχασε τον καλό του γύρο ήδη από τη στροφή 1, καθώς φρέναρε πιο μπροστά απ’ το συνηθισμένο, αλλά χρησιμοποίησε τη γνώση που πήρε βλέποντας τα onboard πλάνα του Pierre Gasly, ώστε να καταφέρει να βελτιώσει τον γύρο”.
“Δεν θέλω να πω πως ήταν ο τέλειος γύρος, μπορείς πάντα να τα πας καλύτερα”, δήλωσε ο Leclerc.
“Αλλά ειλικρινά, ό,τι ήθελα να κάνω, το έκανα. Φοβήθηκα επειδή φρέναρα πολύ πολύ αργά στην πρώτη στροφή, αλλά κατάφερα να πάρω τη στροφή έτσι κι αλλιώς και είχα και καλή έξοδο επίσης”.
“Νομίζω είχα λίγο υπερστροφή στην 4, και τότε σκέφτηκα πως τα ελαστικά δεν θα την έβγαζαν μέχρι το τέλος του γύρου. Έκανα τεράστιο βήμα βελτίωσης από το FP3 στις κατατακτήριες αναφορικά με την οδήγηση, χρησιμοποιώντας πολύ περισσότερο κομμάτι της πίστας στην είσοδο του κερμπ στα δεξιά (κατά την έξοδο από τη στροφή 8), κοιτώντας μάλιστα τα onboard πλάνα του Pierre Gasly, έτσι ευχαριστώ Pierre!”.
“Και στην τελευταία στροφή, με την οποία δυσκολευόμουν σε όλες τις κατατακτήριες, αυτή τη φορά κατάφερα τελικά να την πάρω καλά στον τελευταίο μου γύρο. Είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος”.
Charles smashed it out of the park in Q3 ⚾️
Then headed to the pits to watch the end of the session! ?#SakhirGP ?? #F1 @Charles_Leclerc pic.twitter.com/PByg4duBAU
— Formula 1 (@F1) December 5, 2020
Ο Leclerc όμως υποβάθμισε τις πιθανότητες της Ferrari να παραμείνει και στον αγώνα τόσο ψηλά, πιστεύοντας πως αύριο θα έχει ένα πολύ πιο δύσκολο βράδυ.
“Μερικές φορές φέτος, κατατασσόμαστε πολύ πιο μπροστά απ’ ότι πιθανώς θα έπρεπε”, πρόσθεσε ο Μονεγάσκος.
“Αυτό μας δίνει αρκετές ελπίδες για την Κυριακή και μετά είναι εκνευριστικά τα πράγματα την Κυριακή, αλλά ας είμαστε ρεαλιστές”.
“Πρέπει να μάθουμε απ’ αυτό πιστεύω. Αύριο πρόκειται η μέρα να είναι δύσκολη. Δεν πιστεύω πως θα είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί όσο σήμερα”.
“Δεν πιστεύω πως είμαστε το 4ο πιο γρήγορο μονοθέσιο στην πίστα. Θα περιμένουμε να δούμε, αλλά θα προσπαθήσω να μεγιστοποιήσω αυτό που έχω”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!