Ο Carlos Sainz θεωρεί πως η εξωτερική χάραξη της πίστας στο Μπαχρέιν, που χρησιμοποιείται για το Grand Prix του Sakhir, είναι στα όρια του να θεωρηθεί “επικίνδυνη”, με τα μονοθέσια να πέφτουν το ένα πίσω από το άλλο.
Για δεύτερη συνεχή εβδομάδα στο Μπαχρέιν, η Formula 1 πήγε αυτό το Σαββατοκύριακο τον αγώνα στην εξωτερική χάραξη της πίστας. Η χάραξη αυτή, με μόλις 3,543 km, είναι η μικρότερη στο φετινό καλεντάρι.
Με τους γρήγορους γύρους να κυμαίνονται στην περιοχή των 54 δευτ., υπάρχει μεγάλη πιθανότητα τα μονοθέσια να μπαίνουν το ένα στο δρόμο του άλλου στις κατατακτήριες, ειδικά όταν 20 μονοθέσια θα εμφανιστούν στο Q1. Ο Sainz, θεωρεί πως η FIA θα πρέπει να αλλάξει κάτι, ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος ατυχημάτων, όπως συνέβη στις κατατακτήριες του Q2. Εκεί, ο διεκδικητής του τίτλου, Mick Schumacher, είχε επαφή με τον Roy Nissany.
“Θα συζητήσουμε γι’ αυτό στην ενημέρωση των οδηγών”, δήλωσε ο Sainz. “Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο ώστε να σιγουρευτούμε πως δεν θα γίνουν επικίνδυνα τα πράγματα, επειδή, αυτή τη στιγμή, είναι λίγο στο όριο του επικίνδυνου”.
“Είναι δύσκολα τα πράγματα. Εννοώ, προσπαθούμε όλοι να είμαστε όσο πιο λογικοί και ασφαλείς γίνεται, αλλά αυτή η πίστα μας θέτει προκλήσεις αναφορικά με τη διαχείριση της κυκλοφορίας”.
“Υπάρχουν μερικές ιδέες νομίζω που ως ομάδες και οδηγοί θα θέσουμε στη FIA, ώστε να διευκολυνθούν τα πράγματα στο chicane στο μεσαίο κομμάτι, αλλά πρέπει να βρούμε μια λύση επειδή πιστεύω τα πράγματα είναι στο όριο του να γίνουν επικίνδυνα”.
Ο Max Verstappen ενστερνίστηκε την άποψη του Sainz σχετικά με τα εν δυνάμει ζητήματα ασφαλείας στο μεσαίο κομμάτι της πίστας. Ο Ολλανδός επίσης είχε συναίσθηση του ότι ενδεχομένως να υπάρξουν μεγάλες διαφορές στις ταχύτητες των μονοθεσίων στις κατατακτήριες, με μερικούς οδηγούς να βρίσκονται σε γρήγορο γύρο και κάποιους άλλους να έχουν επιβραδυνθεί ώστε να ψύξουν τα ελαστικά τους.
“Δεν είναι η πιο ευχάριστη πίστα για να τρέχουμε, για να είμαι ειλικρινής”, δήλωσε ο Verstappen. “Επίσης, λόγω του μεγέθους της, συνέχεια ακούμε στο radio πράγματα όπως ‘πρόσεχε εκεί, κίνηση εκεί’. Δεν είναι αυτό που θα θέλαμε πραγματικά”.
“Και επίσης, ειδικά το δεύτερο κομμάτι, είναι αρκετά τυφλό με πολλές στροφές. Είναι κάπως επικίνδυνα τα πράγματα εκεί. Θα πρέπει να ψύξουμε τα ελαστικά ώστε να μπορούμε να κάνουμε έναν γύρο ακόμα”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!