Η BMW προς το παρών είναι αναποφάσιστη σχετικά με εργοστασιακό πρόγραμμα του πρωταθλήματος IMSA WeatherTech SportsCar για την επόμενη χρονιά, με τον αγώνα Rolex 24 at Daytona να είναι ο μόνος επιβεβαιωμένος αγώνας μέχρι στιγμής για τις δύο M8 GTEs σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της Βορειοαμερικανικής BMW Victor Leleu.
Ο Γερμανός κατασκευαστής – σε συνεργασία με την ομάδα Team RLL – έχει δύο πλήρεις εργοστασιακές συμμετοχές στο κορυφαίο επίπεδο του IMSA συμμετέχοντας από το 2009 αν και θα μπορούσε να αντιμετωπίσει το μειωμένο πρόγραμμα του 2021 λόγο του περιορισμένου budget που οφείλετε στην συνεχόμενη πανδημία του κορονοϊού.
“Πρέπει να αντιμετωπίσεις μία οικονομική πραγματικότητα και να έχεις αυτή την πραγματικότητα στο μυαλό σου,” δήλωσε ο Leleu στο Endurance-Info. “Η Daytona είναι σχεδόν αύριο και έχουμε μείνει πίσω στον προγραμματισμό.
“Δουλεύουμε για το 2021 και αυτό που μπορώ να πω είναι ότι θα βρισκόμαστε στις 24 ώρες της Daytona και με τις δύο BMW M8 GTLMs.
“Για τα υπόλοιπα, θα δούμε.”
Ενώ η BMW Team RLL θα επιδιώξει την τρίτη συνεχόμενη νίκη της στην κατηγορία GTLM στον κλασσικό αγώνα αντοχής της Florida, ο Leleu δήλωσε ότι “διάφορα σενάρια” βρίσκονται επί του παρόντος στο παιχνίδι για το υπόλοιπο της χρονιάς.
“Η BMW έχει μεγάλη ιστορία στις ΗΠΑ,” δήλωσε αυτός. “Η χώρα παρουσιάζει την μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο για την σειρά M της BMW.
“Έχω δει τα πάντα για το υπόλοιπο πρόγραμμα (σε πολλά μέσα ενημέρωσης), αλλά δεν υπάρχει τίποτα οριστικό.
“Διάφορα σενάρια βρίσκονται στο τραπέζι. Η απόφαση δεν είναι μόνο ‘να το κάνεις ή να μην το κάνεις’.”
Εάν η BMW δεν δεσμευτεί με ένα πλήρες πρόγραμμα όλη την χρονιά στην κατηγορία GTLM, θα μπορούσε να αφήσει την Corvette Racing ως την μοναδική συμμετοχή για όλη την χρονιά στην κατηγορία.
Μερικές ομάδες, συμπεριλαμβανομένης της Scuderia Corsa, ωστόσο, αξιολογούν μία πιθανή μετάβαση από την GTD.
Η Lexus, την ίδια στιγμή, αρνήθηκε ότι θα μπει στις τάξεις της GTLM με την RC F GT3, παρά τις πολλές φήμες που έδειχναν ότι θα ήταν μία σίγουρη επιλογή για το 2021.
Η BMW πιέζει για την μελλοντική προσέγγιση των αυτοκίνητων GT
Ο Leleu τόνισε ότι κατασκευαστές όπως η BMW πρέπει να εξετάσουν την βιωσιμότητα της κατηγορίας για το μέλλον, με την ελπίδα ότι τα αυτοκίνητα της κατηγορίας GTLM θα αντικατασταθούν από τα αυτοκίνητα προδιαγραφών GT3 ήδη από το 2022 για το πρωτάθλημα WeatherTech.
“Με 6 αυτοκίνητα και 3 μάρκες, η κατηγορία θα αντέξει,” δήλωσε αυτός. “Με δύο, γίνεται πιο περίπλοκο.
“Θα πρέπει να δούμε τις συνέπειες.
“Η BMW ήταν πάντα υποστηρικτής της προσέγγισης για τα GT. Η κατηγορία GT3 είναι μία παγκόσμια πλατφόρμα με πολλές μάρκες να είναι έτοιμες να ενταχθούν στην κορυφαία κατηγορία GT. Επιπλέον, η εναλλαγή των προγραμμάτων GTE και GTD καθιστάτε περίπλοκη.”
Αυτός δήλωσε ότι το να συμμετέχεις στις κατηγορίες Pro και Pro-Am από την κατηγορία GTD θα ήταν η “ευκολότερη λύση”.
“Μπορούμε να δούμε ότι υπάρχουν πολλές GT3s στις ΗΠΑ,” είπε ο Leleu. “Κατά την γνώμη μου η διαίρεση της κατηγορίας GTD στην μέση είναι καλή ιδέα.
“Επίσης αυτό θα κινητοποιούσε ομάδες που έχουν GT3s.
“Το grid της κατηγορίας GTD τείνει επίσης να μειωθεί από την IMSA, αλλά και από το GT World Challenge America. Από την άλλη, είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την δέσμευση των πελατών μας στην GT4 σε μία τόσο δύσκολη περίοδο.”
Όταν ρωτήθηκε για την κατηγορία LMDh του WEC εάν βρίσκεται στα πλάνα της BMW, ο Leleu είπε ότι η κατασκευάστρια εταιρία έχει “μάτια παντού” σε όλα όσα συμβαίνουν.
“Το 2021 θα είναι μία μεταβατική χρονιά για την BMW εν αναμονή της άφιξης του M4 GT3,” δήλωσε αυτός. “Ελπίζουμε ότι θα έχουμε ένα πλεονέκτημα καθώς θα είμαστε η πρώτη ομάδα που θα προσφέρει ένα αυτοκίνητο GT3.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!