Η Ferrari παρουσίασε την νέα 488 GT Modificata, μία περιορισμένη έκδοση ενός αυτοκινήτου που περιλαμβάνει την τεχνολογική εξέλιξη της 488 GT3 και της 488 GTE, υπερβαίνοντας τα όρια που επέβαλλαν οι τεχνικοί και αθλητικοί κανονισμοί για να αξιοποιήσουν την πλήρη ισορροπία.
Η 488 GT Modificata προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στην πίστα τις ημέρες των αγώνων του Ferrari Club της Competizioni GT.
Μεγαλύτερη δύναμη: Το όνομα του αυτοκινήτου περιλαμβάνει την λέξη “Modificata”, το οποίο στην ορολογία της Ferrari σημαίνει σχέδια που έχουν εξελιχθεί για την καλύτερη απόδοση. Η μεγιστοποίηση της ήδη εξαιρετικής 488 GT3 και της 488 GTE συνδυάζουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες λύσεις, καθώς και την εξέλιξη των νέων τεχνολογιών που συνδέονται κατ’ εξοχήν με ένα σύστημα μονάδας ισχύος που δεν περιορίζεται πλέον από τον κανονισμό (BoP) Balance of Performance – Ισορροπία και Απόδοση της FIA. Ο θρυλικός κινητήρας με διπλό-turbo V8 αποτέλεσε αντικείμενο μεγαλύτερης έρευνας, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την μεταφορά συγκεκριμένων εξαρτημάτων και υλικών από τον αγωνιστικό κινητήρα. Η μέγιστη ισχύ που δίνει ο κινητήρας είναι περίπου 700 cv, λόγω της χρήσης καινοτόμων λύσεων και της πιο ακραίας και μέγιστης-απόδοσης στην χαρτογράφηση. Όλα αυτά χωρίς να διακυβεύεται η αξιοπιστία της Ferrari. Το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είναι διαθέσιμο με το σύστημα μετάδοσης, τον συμπλέκτη από ανθρακονήματα, βοηθούν στην διαχείριση της μέγιστης ισχύς και ροπής που παρέχει ο κινητήρας.
Αριστοκρατική προέλευση: Η 488 GT Modificata είναι η απόλυτη σύνθεση μεταξύ της 488 GTE που συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA και της 488 GT3, βασίλισσας στους αγώνες GT. Αυτά είναι μερικά από τα ποιο επιτυχημένα μοντέλα στην ιστορία του χοροπηδητού αλόγου. Αυτό που έχει ξεκάθαρα πάνω από 350 νίκες και 630 παρουσίες στο βάθρο σε εθνικούς και παγκόσμιους αγώνες είναι η 488 GT3 μαζί με τους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών στο WEC, και τον θρίαμβο της 488 GTE στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans και στο Petit Le Mans.
Μετά από αρκετή δουλειά με τις βελτιώσεις στην πίστα του Nordschleife η 488 GT Modificata επωφελείται από την πλήρως ανανεωμένη αεροδυναμική με την μεγαλύτερη κάθετη δύναμη, αλλάζοντας το κέντρο της πίεσης προς τα εμπρός. Αυτό δημιουργεί υψηλότερη κάθετη δύναμη στο μπροστινό μέρος χωρίς να αυξηθεί η συνολική αντίσταση του αέρα, που έχει σαν αποτέλεσμα την καλύτερη απόδοση και ευαισθησία στις αλλαγές των πίσω αεροδυναμικών φτερών. Εκτός από την οροφή αλουμινίου και τα uprights, το αμάξωμα είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα όπως η 488 GTE. Αυτό συμβάλει στην κάθετη δύναμη άνω των 1000kg στα 230 km/h.
Κερδίζοντας δυναμική: Όταν καθορίστηκε η δυναμική του αυτοκινήτου 488 GT Modificata οι μηχανικοί επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν την ανάρτηση της 488 GTE. Το σύστημα πέδησης αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Brembo. Διαθέτει δαγκάνες χαμηλής υπολειπόμενης ροπής που χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα των παγκόσμιων πρωταθλημάτων, σε συνδυασμό με το σύστημα της ABS που δανείστηκε από την 488 GT3 Evo 2020, με συγκεκριμένες ρυθμίσεις. Αυτή η σύμπραξη παρέχει στους οδηγούς εξαιρετικό χειρισμό και δύναμη, σταθερό φρενάρισμα με οριακή υποχώρηση.
Μοναδικός εξοπλισμός: Τα υψηλά δεδομένα του εξοπλισμού της 488 GT Modificata συμπεριλαμβάνουν την απόκτηση του συστήματος V-Box, που συνδυάζεται με το σύστημα λήψης των δεδομένων της τηλεμετρίας της Bosch. Το σύστημα έχει δυνατότητες επέκτασης στην λήψη δεδομένων απευθείας σε USB stick. Η κάμερα υψηλής ανάλυσης μπροστά, το δεύτερο κάθισμα και το σύστημα TPMS για την μέτρηση της πίεσης στα ελαστικά θεωρούνται δεδομένα.
Club Competizioni GT: Η 488 GT Modificata θα προστεθεί στις εκδηλώσεις του Club Competizioni GT, μία πρωτοβουλία που χαράζει μία ολοένα και πιο περίφημη σχέση μεταξύ των δραστηριοτήτων της Ferrari στην πίστα. Ο στόχος του Club Competizioni GT είναι να φέρει πίσω στην πίστα το πιο αξιόλογο και επιτυχημένο αυτοκίνητο στην νεότερη ιστορία των αγωνιστικών αυτοκινήτων του Prancing Horse, από την F40 Competizione στην πιο πρόσφατη 488 GT3 και GTE. Το 2021, οι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε 5 εκδηλώσεις σε πίστες που αναδεικνύουν τόσο τον χειρισμό όσο και την δυναμική του αυτοκινήτου, όπως οι Virginia International Raceway, Monza, Watkins Glen, Suzuka και Nürburgring, καθώς και το Finali Mondiali.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!