Τουλάχιστον τρεις από τις ομάδες που θα αγωνιστούν στην κατηγορία LMP2 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής το 2019-2020 επιβεβαίωσαν ότι στοχεύουν στην παρουσία δύο αυτοκινήτων στην LMP2 για την σεζόν 2021.
Οι πρωταθλητές της κατηγορίας United Autosports, Jota Sport και TDS Racing εργάζονται για να ολοκληρώσουν όλο το πακέτο μαζί, που θα τους παρέχει ένα σταθερό υπόβαθρο σε μία απολύτως νέα κατηγορία για την επόμενη χρονιά.
Ο Richard Dean επιβεβαίωσε ότι η United Autosports στο φινάλε του ELMS στο Portimao θα διπλασιάσει το πρόγραμμα συμμετοχών της στο WEC όπου ήταν ο αρχικός στόχος, και οι συζητήσεις που γίνονται είναι για την παράλληλη συνέχιση και των άλλων προγραμμάτων στις κατηγορίες LMP2 και LMP3 του ELMS και του Michelin Le Mans Cup.
Ο Sam Hignett της Jota Sport κατέστησε σαφές ότι υπάρχει μεγάλη δυνατότητα η Jota να φέρει ξανά δύο αυτοκίνητα, πιθανότατα με το δικό τους όνομα. Η ομάδα στοχεύει επίσης να επιστρέψει στην Ευρωπαϊκή σειρά Le Mans στην LMP2 και είναι έτοιμη να συμμετέχει και στην LMP2 του Asian Le Mans series το 2021.
Ο Xavier Combet της TDS Racing ήταν λίγο πιο επιφυλακτικός με την επικύρωση των σχεδίων για το 2021 αλλά σύμφωνα και με άλλες πηγές είναι κατανοητό ότι παράλληλα με την πιθανή συνέχιση της Racing Team Nederland το 2021 (η TDS προετοιμάζει και υποστηρίζει το αυτοκίνητο με το No. 29) όπου υπάρχει η πιθανότητα να είναι το δεύτερο αυτοκίνητο της TDS για την κατηγορία LMP2, αυτή την φορά θα συμμετέχει με την RealTeam, με τον Ελβετό οδηγό Esteban Garcia που συμμετείχε το 2020 στο πρωτάθλημα ELMS στην LMP3 να ανεβαίνει κατηγορία.
Να προσθέσουμε ότι έχουν ήδη ανακοινωθεί τα προγράμματα της Inter Europol Competition και η επιβεβαίωση στο Portimao για την επιστροφή της DragonSpeed στο WEC στην κατηγορία LMP2 η οποία έχει στόχο να αυξήσει τις συμμετοχές, παρά την αποχώριση για την κατηγορία Hypercar της πρωταθλήτριας Signatech Alpine, και της Cetilar Racing στην GTE-Am, με την Cool Racing να επικεντρώνεται στο ELMS το 2021, και χωρίς απόφαση να παραμένει η High Class Racing.
Σύμφωνα με πληροφορίες η διαφορά μεταξύ του προϋπολογισμού στην LMP2 του WEC (με συμμετοχή δύο αυτοκινήτων) και του προϋπολογισμού στο ELMS και στο Le Mans είναι λιγότερη κατά 10% με το WEC να έχει μία σίγουρη συμμετοχή στο Le Mans για τις ομάδες που συμμετέχουν όλη την χρονιά στο πρωτάθλημα.
Οι συμμετοχές στην κατηγορία LMP2 μέχρι στιγμής:
- United Autosports (2 πληρώματα)
- Jota Sport (2 πληρώματα)
- TDS Racing (2 πληρώματα)
- Racing Team Nederland (1 πλήρωμα)
- Inter Europol Competition (1 πλήρωμα)
- DragonSpeed (1 πλήρωμα)
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!